X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
סרנר המזרח התיכון מרחיבה את המשרד בערב הסעודית כדי לתמוך בתוכניות הצמיחה העתידית
▪  ▪  ▪

כדי להמשיך לתמוך בצמיחה של מגזר הבריאות בערב הסעודית, cerner- סרנר המזרח התיכון, הספקית החשובה ביותר של פתרונות מערכות מידע רפואיות, הודיעה על הרחבת המשרד שלה בריאד, שנחנך ב-2008. באמצעות המשרד המורחב, סרנר מתכוונת לחזק את המחויבות שלה בערב הסעודית; לתמוך בבסיס הלקוחות שלה וגם להגדיל את ההתקנות שלה בשוק הסעודי.
לפי דוחות מהזמן האחרון, תקציב הבריאות של ערב הסעודית לשנת 2013 הוא 27.4 מיליארד דולר וצפוי לגדול ל-47.7 מיליארד דולר עד 2017. בנוסף, משרד הבריאות מתכוון להגדיל את קיבולת המיטות הכוללת של מערכת הבריאות במדינה ב-44,000 מיטות עד 2015.
"הממלכה מגשימה את החזון השאפתני שלה לשנות את שירותי הבריאות בערב הסעודית. זה ביטוי לביקוש הגדל לשירותי בריאות, התמיכה הממשלתית החזקה, כלכלה איתנה וקהילת משגשגת של מערכות מידע רפואיות", אמר מייק פומרנס, סגן הנשיא והמנהל הכללי של סרנר המזרח התיכון. "המשרד החדש שלנו בערב הסעודית יעזור לנו להסתמך על הצלחתנו באזור כשאנו חותרים להגביר את התמיכה המקומית בלקוחות שלנו".
סניף ערב הסעודית של סרנר המזרח התיכון נמצא בבניין אל דעיתר, רחוב טהיליה בריאד.
בשנה שעברה בית החולים הנסיך מוחמד בין עבדולעזיז בריאד וסרנר חתמו על הסכם חשוב לאוטומציה של תהליכי מידע קליני בבית החולים. בית החולים ישתמש ב-Cerner Millennium(R), פלטפורמת מיחשוב מערכות מידע רפואיות מאוחדת, כדי לאפשר לאנשי הסגל הרפואי שלו לתעדף פרקטיקות מיטביות של בטיחות ויעילות ונתמכות ראיות.
"יש לנו חזון לקדם את בית החולים הנסיך מוחמד בין עבדולעזיז לחזית באימוץ טכנולוגיות של מערכות קליניות", אמר מנכ"ל בית החולים ד"ר סאלח אלאוקייל. "באמצעות התקנת הפתרונות של סרנר, נבצע איחוד וסטנדרטיזציה של ההליכים הרפואיים שלנו כדי להגביר את האיכות של המידע שזמין לקלינאים שלנו ולתמוך בטיפול איכותי ובטוח למטופלים שלנו".
ב-2011, Riyadh Valley Company (RVC) של אוניברסיטת המלך סעוד, חברת השקעות בבעלות ממשלת סעודיה שמטרתה להיות המובילה בהשקעות מבוססות ידע והעברת טכנולוגיות בערב הסעודית, נכנסה לשותפות עם סרנר וקבוצת זמיל, אחת מהקבוצות העסקיות המובילות בערב הסעודית, להקמת Riyadh Valley HIS Company. שיתוף הפעולה הזה מציע מערכות ושירותי מידע רפואי לבתי החולים המסונפים אליו, בתי חולים אחרים ממשלתיים או אוניברסיטאיים ובתי חולים פרטיים בערב הסעודית.
סרנר המזרח התיכון, שפועלת עם 12 אתרים רפואיים, מספקת פתרונות של מערכות מידע רפואיות ללקוחות כבר יותר מעשרים שנה, ביניהם בית החולים המתמחה ומרכז המחקר המלך פייסל וענייני הרפואה של המשמר הלאומי.
אודות סרנר
סרנר תורמת לשינוי המערכתי של הספקת רפואה וטיפול. כבר יותר משלושים שנה סרנר מוציאה לפועל את החזון שלה לשפר את הבטיחות והיעילות של הטיפול הרפואי. התחלנו עם הבסיס של מחשוב תהליכי נייר וכיום אנו מציעים את המערך המקיף ביותר של תוכנת מידע, שירותים מקצועיים, שילוב מכשירים רפואיים, אירוח מרחוק ושירותי בריאות ורווחה למעסיקים. במערכות של סרנר משתמשים כולם, מצרכנים פרטניים ועד למרפאות של רופא יחיד, בתי חולים, מעסיקים ומדינות שלמות. על סמך מה שלמדנו במשך יותר משלושים שנה, סרנר מתבססת על הידע שבמערכת כדי לתמוך בהחלטות קליניות נסמכות הוכחות, למנוע טעויות רפואיות ולהעצים מטופלים בטיפול בהם.
הפתרונות של סרנר מותקנים ברישיון בקרוב ל-10,000 אתרים ברחבי העולם, ביניהם יותר מ-2,700 בתי חולים, 4,150 מרפאות, 45,000 רופאים, 550 מתקנים אמבולטוריים כגון מעבדות, מרכזים אמבולטוריים, מרכזי בריאות התנהגותית, מרפאות קרדיולוגיות, מרפאות רדיולוגיות ומרכזים כירורגיים, 800 מתקני טיפול רפואי בבית, 45 אתרים של מעסיקים ו-1,750 בתי מרקחת קמעונאיים.
סימני מסחר, סימני שירות וסמלילים מסוימים (ביחד: "הסימנים") הכלולים בהודעה זאת שייכים לחברת סרנר ו/או חברות הבת שלה בארצות הברית ובמדינות מסוימות אחרות ברחבי העולם. כל הסימנים האחרים שאינם של סרנר הם רכושם של בעליהם, בהתאמה. סימול נסד"ק: CERN. למידע נוסף על סרנר, בקרו בבקשה בכתובת www.cerner.ae ובטוויטר.

תאריך:  15/01/2014   |   עודכן:  15/01/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סרנר המזרח התיכון מרחיבה את המשרד
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסף מואב
עדי וילדר
קניון הזהב בראשל"צ לא שוכח את האבות ומארח אירוע ייחודי לאבות - "סופר דאד"
אסף מואב
ג'ון ברייס הדרכה ו-2Bsecure השיקו לומדה מקוונת לארגונים בנושאי אבטחת מידע
אסף מואב
סרגון זכתה בשני פרויקטים לפריסת רשתות תקשורת 4G/LTE מתקדמות בהודו ובצפון אמריקה
שי מירון
הישג לביוטרוניק: קיבלה אישור FDA להרחבת המחקר הקליני להערכת בטיחות קוצבי לב במהלך סריקות MRI
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il