X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ראש הממשלה בכנס הסייבר: "כאשר אתם חושבים על סייבר - תחשבו ישראל. מקבלי ההחלטות צריכים להתכנס ביחד ולהקים איזה סוג של UN של האינטרנט"
▪  ▪  ▪
נתניהו. אורח מפתיע [צילום: AP]

1,500 משתתפים הגיעו היום (ב') לשמוע את ההתרחשויות בעולם אבטחת המידע כפי שתוארו בכנס סייברטק בחסות מטה הסייבר שנערך היום ומחר. המשתתף הבולט - אם כי לנוכח ההתבטאויות האחרונות שלו בכנס בדאבוס היה די צפוי - הוא ראש הממשלה בנימין נתניהו, שבדרך כלל אינו משתתף בכנסי היי-טק מכובדים בהרבה. נתניהו פירט בהרחבה את האתגרים של התקופה עם הסיכונים שהעולם הקיברניטי מביא איתו, ושיתף את הקהל גם בחוויה פרטית מימי לימודיו ב-MIT.
"מקבלי ההחלטות צריכים להתכנס ביחד ולהקים איזה סוג של UN של האינטרנט", מאמין נתניהו, "צריך קואליציה של החברות המובילות שיש להן יכולות בעולם הזה. זה הדבר המוצלח ביותר שנוכל לעשות בכדי להתמודד עם האתגרים. ולדעתי ישראל היא מובילה בתחום הזה. החלטנו לקבץ את היכולות האלו ולהקים קונסורציום של זרועות האבטחה שלנו, מוסדות המחקר והעסקים ביחד. אנחנו חושבים שאנחנו יכולים להפוך את הקללה של האינטרנט לברכה, כי כולם צריכים אותנו".
נתניהו הוסיף: "הקמנו ארגון מיוחד - מטה הסייבר - בכדי לראות איך אפשר לשתף את היכולות האלו עם אחרים. החלטנו להפחית את המגבלות כי אנחנו מהמרים על הצמיחה של השותפויות האלו ולהרוויח יותר גם עבורנו וגם עבור החברות המשתתפות. זה דבר שדוחף את הצמיחה של מאות חברות בתחום הסייבר שרובן לא היו קיימות לפני מספר שנים, והוקמו ע"י השקעות בתחום ובשיתוף של גופים בינלאומיים גדולים. אלו פיתוחים שיכולים להתרחב ואנחנו רוצים לוודא שזה יקרה בסדר גודל. אנחנו רואים את זה כשת"פ בין הממשלה לעסקים ואנחנו מחויבים לזה במשך השנים קדימה".
לדברי ראש הממשלה, "אני זוכר מהלימודים שלי ב-MIT שגרתי בקמפוס ומולי היה מחסן גדול ומכוער ושאלתי מה זה? ואמרו לי שזה קשור לממשל האמריקני, CIA או NSA, וזו הייתה פעם ראשונה ששמעתי את המילים האלו. הממשל ריכז את מיטב המאמצים שלו בתחום המידע בלב האוניברסיטה ואפשר לזה להתרחב לצד העסקי, זה בדיוק מה שאנחנו מנסים לעשות בבאר שבע.
"הזזנו יחידות צבא לדרום, מספקים רכבות שמגיעות ללב הקמפוס, כך שיש אוניברסיטה, פארק תעשייתי וגם צבא. זה דבר גדול ומשקף את החזון שלנו לפתח את ישראל עם העזרה שלכם. זה דבר שכולנו רוצים לראות, עולם סייבר שהוא פתוח, חופשי ומשגשג ומצפים שתשתתפו איתנו. כאשר אתם חושבים על סייבר, תחשבו על ישראל".

פורסם במקור: אתר "גלובס"
תאריך:  27/01/2014   |   עודכן:  27/01/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נתניהו: יכולים להפוך את קללת האינטרנט לברכה
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
דהה...
ותיק  |  27/01/14 21:35
2
נוכל שקרן סלק את הסודנים מהבית
איציק ש. התקוה  |  27/01/14 22:01
3
שקרן נוכל סלק את הסודנים מהבי
איציק ש. התקוה  |  27/01/14 22:06
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גד פרץ
מנכ"ל YouPhone אריאל שרייבר: "איחוד רשתות הסלולר הוא הרס התחרות, וזה יהיה דרמטי לצרכן הישראלי שיאבד את כוחו. דואופול זה דבר מסוכן"
יצחק דנון
עורכי דין שטיפלו עבור החברה בהליכים השונים הנוגעים למקרקעי אצטדיון הכדורגל המכתש בגבעתיים עליהם הוקמו מגדלי מגורים, טוענים כי החברה מתחמקת מתשלום שכר טירחתם המוסכם
יפעת גדות
חוקרים הצליחו להראות שהכולסטרול "הטוב" עלול להפוך לחריג    הוא משתנה בדפנות העורקים, ופועל שם בצורה שונה מאוד מזו שבמחזור הדם, דבר שמתבטא בתפקוד לקוי שלו ובכך שהוא עלול לתרום להתפתחות מחלות לב
עופר וולפסון
יבואן מנועים נעצר בחשד להברחת מאות זוגות אופניים חשמליים    הגיע וזיהה את כל הסחורה כשלו ולאחר שנתפס - טען כי חברת השילוח טעתה במשלוח    רכש הסחורה במזומן ודרך צ'יינג'
איתמר לוין
המיליארדר ימסור פרטים נרחבים על הנאמנויות והחברות בחו"ל באמצעותן הוא פועל    ביהמ"ש: הימנעותו של שטיינמץ ממסירת המסמכים יוצרת חשש שהוא ינסה לתפור גירסה בהתאם למסמכים שכבר בידי הרשות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il