X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ניתוחי אישיות של אולמרט, נתניהו וברק תחזית שנתית כללית לילידי כל המזלות
▪  ▪  ▪
ברק ואולמרט [צילום: פלאש 90]

בימים אלה של מבצע "עופרת יצוקה", מומלץ להכיר את התנהגותם וסגנון מחשבתם של המנהיגים, ובכך נוכל להיות יותר רגועים ולדעת שאפשר לסמוך עליהם.
והנה "הצצה" למפתם האישית של המושכים בחוטים: אהוד אולמרט - ראש הממשלה, ביבי נתניהו - יו"ר הליכוד ואהוד ברק - יו"ר העבודה ושר הביטחון.
אהוד אולמרט - ראש הממשלה, 30.9.45, בן מזל מאזניים
מפתו של אולמרט מראה כי הינו אדם בעל יכולת דיבור נעימה וחשוב לו להיות "בסדר" לפי אמות המידה שלו. יש לו אינטואיציה טובה ופעמים רבות כאשר אינו יודע לענות תשובה חדה וברורה, הוא שואב את התשובה כהרף עין מתוך האינטואיציה שלו ולא מתוך ידע נלמד והכנה מוקדמת ומדוקדקת.
כלפי חוץ, הוא מקרין לעיתים חוסר ביטחון והססנות שהיא טבעית ליליד מזל מאזניים, אך פוגעת בכושר מנהיגותו כמנהיג כריזמטי וסמכותי.
בנוסף, מתוך ארבעת האלמנטים (אש, מים, אוויר ואדמה) חסר לו אלמנט אש, הוא האלמנט ההכרחי לאדם הרוצה להיות המנהיג הנבחר של העם. מאותו הסוג של מנהיג שהולכים אחריו ללא מחשבה ומתוך אמון מוחלט.
דרך פעולתו איטית והוא מעדיף עשייה שקטה ומדודה הבאה לאחר חשיבה ארוכה ושקולה. קשה לו לעמוד במצבי לחץ וכאשר הוא נלחץ, הוא עלול להגיב בצורה אימפולסיבית ובפתאומיות שמפתיעה גם את הסובבים אותו. קשה לו לקבל החלטות והוא מעדיף לתת את העבודה השחורה לאחרים, על-מנת שהוא יישאר בניקיון כפיים.
הכבוד חשוב לו מאוד כך שאם וכאשר מישהו פוגע בכבודו, הוא יזכור לו זאת לאורך זמן וכשיגיע הרגע - ישיב לו כגמולו.
הוא יקפיד על יחסי אנוש טובים בסביבתו הקרובה וכאדם בחייו הפרטיים מעדיף בילויים בעלי גוון פרקטי.
ביבי נתניהו - יו"ר הליכוד , 21.10.49, בן מזל מאזניים
מפתו האישית מעמידה אותו כבעל נתונים טבעיים להיות תמיד במרכז ולא משנה מהי הזירה בה הוא מופיע. גם אם נדמה כי הוא בנסיגה הרי שראשו כפוליטיקאי ותיק ומנוסה, מתכנן את הדרך חזרה לפסגה. בכל מקרה, שאיפות ליבו יהיו תמיד להיות האדם החזק והשולט והוא לא ינוח עד אשר ימלא את משאלתו להיות ראש הממשלה.
את מפתו האישית כדאי לחלק לשני חלקים: האישי והמקצועי.
ברמה האישית, יש לו צורך בחופש אישי רב ואם לא היה נאלץ להיות בתפקיד מחייב הדורש מסגרת ייצוגית הולמת, היה יכול לוותר כליל על מחויבות רגשית.
ברמה המקצועית, חסר ביבי נתניהו את אלמנט המים שבטבע, הוא האלמנט הגורם לאדם לדבר ברגש ולחדור לנימים הרגשיים הקטנים ביותר של האדם שעומד מולו. מאחר וחסרה לו יכולת זו, הרי שאנשים מרגישים כי אינו מגיע אליהם בדיבוריו וזו גם התשובה לכך, מדוע אנשים רבים מפרשים את דבריו כחלקלקים ולא אמינים. ואולם, הוא מבחינתו מתכוון לדברים שלצערו אינם מתפרשים נכונה.
נתניהו אינטליגנט ברמה גבוהה במיוחד ויש לו יכולת דיבור ושכנוע מרשימים.
תחום הפוליטיקה הוא המקום בו הוא מרגיש שזהו מקומו האמיתי ושוחה בו כדג במים.
יכולות הביצוע שלו גבוהות ביותר ויש לו יכולת מנהיגות העשויה לסחוף אחריו אנשים.
יש לו יכולת להיות קליל ולשנות את התנהגותו על-פי הנתונים בשטח. חבריו הקרובים אוהבים אותו והרחוקים פוחדים ממנו.
אהוד ברק - שר הביטחון ויו"ר העבודה, 12.2.42, בן מזל דלי
מפתו של שר הביטחון ויו"ר העבודה החדש נשלטת ברובה על-ידי מזל דלי, עובדה זו גורמת לו להיות אידיאליסט אשר פועל מתוך תחושה של שליחות.
הכוח המניע אותו היא תחושה שיש לו ייעוד בחיים שעליו לבצע אותו. יכולת הדיבור שלו מעולה ולא תתפסו אותו לא מוכן. את התשובות הוא שולף מהמותן ללא הכנה מרובה מראש, כשהוא סומך על יכולת האלתור שלו.
כאדם הוא זקוק לחיזוקים רבים וגם אם יגיע לעמדה גבוהה לעולם לא ירגיש שהכל מגיע לו בקלות אלא לאחר עבודה קשה מאוד.
הוא אינו פועל בצורה אימפולסיבית, אלא לאחר בדיקה מעמיקה והתלבטויות קשות מהי הדרך הנכונה עבורו. לפעמים, בזמנים של לחץ רגשי עשויות להשתחרר לו פליטות פה שאינן במקומן, כך שהמקורבים לו בטוחים שיש לו פה גדול.
את היחסים הבין אישיים הוא לוקח ברצינות ומתכוון לכל מילה שהוא אומר ובמיוחד במערכת הביתית שלו.
מבחינה חברתית יש לו הרבה חברים והוא יכול להיות נאמן, עקבי ויציב ביחסים, אך לעולם לא ייתן לאחרים להיכנס לתוך נשמתו ותמיד ישמור לעצמו טווח מרחק.
זהו אדם הפועל מתוך אידיאל שעושה הפרדה מוחלטת בין העבודה לחייו האישיים ושהשאיפה הפנימית שלו לעולם טוב יותר, דוחפת אותו קדימה.
  • בשבוע הבא נמשיך לקרוא ניתוחי אישיות נוספים...

והרי התחזית...

גדי
שפע – ההזדמנויות הכלכליות יגיעו אל חייכם השנה, גם אם קשה לכם עכשיו ואתם לא רואים זאת במיידי. למעשה כבר בשנה האחרונה נפתחו בפניכם הזדמנויות והן יגיעו לשיאן בעיקר בין יוני לאוקטובר 2009. עדיין צריך להיזהר מהוצאות לא מבוקרות שיגיעו באופן פתאומי, ועד אז מומלץ לכם לבדוק מהם הנושאים החדשים אותם אתם צריכים לפתח כדי להתפתח.
קושי – כוכב סטורן המקשה על העשייה הוא למעשה הכוכב השליט במזל שלכם, כך שכל מעבר שלו אינו בהכרח בעייתי עבורכם. אתם רגילים לקושי ואין לכם בעיה להתמודד עם קשיים נוספים שייתכן ויקרו עד לחודש מאי 2009. זוהי תקופה מעולה לשינוי דפוסי החשיבה שלכם. סעו לטייל והיו יותר פתוחים לחוויות עם אנשים חדשים, שאינם שייכים לתחומי החיים הרגילים שלכם.
דלי
שפע – בתקופה האחרונה קיבלתם תובנות חדשות בנוגע להתייחסות שלכם אל החיים, ואתם נמצאים ברמת מודעות גבוהה יותר. מתחילת השנה האזרחית תתחילו להרגיש בהזדמנויות החדשות המגיעות אליכם במישור האישי והזוגי. יהיו לכם רגעים רבים של נחת ואולי גם השמנה פיזית העלולה להתפתח בנסיבות אלו. היזהרו ושימרו על עצמכם ובעיקר בין החודשים יוני לאוקטובר 2009!
קושי – את ההתנהגות הכללית שלכם בשנה האחרונה תכננתם בהתאם לכספים שחשבתם שאתם אמורים לקבל. ואולם עכשיו אתם כבר מבינים שטעיתם והכספים לא יגיעו לכם בדרך הקלה כפי שציפיתם, אלא רק דרך עבודה קשה. עימותים בנושא זה עשויים להיות בין ינואר למאי 2009. עובדה זו תורמת לריחוק נוסף מאחרים וחיפוש תשובות בדרך רוחנית.
דגים
שפע – בשנה האזרחית הקרובה ייכנס כוכב השפע לבית תת המודע שלכם, וייתן לכם את האפשרות להתחבר לאני הפנימי ולקבל משם את התשובות להתנהגותכם בעבר, והכוונה לעתיד. בין החודשים יוני ועד לאוקטובר 2009 תרגישו שהדברים מתרחשים בעוצמות חזקות יותר ממה שהתכוונתם אך באם תלמדו לשמור על פרופורציות, תרגישו שכל מה שקורה – אכן מתרחש לטובה.
קושי – השנה הקרובה עומדת להיות מאוד משמעותית עבורכם שכן כל נושאי הזוגיות / שותפויות והיחסים הבין אישיים יעמדו למבחן בשנה זו. תהיה זו שנה בה תיאלצו להשקיע יותר ב"יחד" שלכם ובמידה והקשרים אינם על בסיס מוצק – תיתכן פרידה ואלו מכם שישרדו, יתחזקו. בכל מקרה, זהו תהליך גורלי שיתרחש בין ינואר למאי 2009 וחשוב מאוד לזרום איתו ולא ללכת נגדו.
טלה
שפע – בתחילת שנת 2009 ייכנס כוכב השפע לבית החברה שלכם, כך שתהיה לכם הזדמנות לשדרג את עצמכם ברמה החברתית. יש לכם הזדמנות להכניס אנשים חדשים לחייכם. הרשו לעצמכם להיות טבעיים, הקשיבו לאינטואיציה בבחירת האנשים ונהגו בחופשיות עם הקרובים לכם. בין החודשים יוני לאוקטובר 2009 יהיה הכוכב בנסיגה ולכן מומלץ לכם לחשוב פעמיים לפני כל עשייה.
קושי – הכוכב סטורן המוכר בשמו שבתאי נמצא כבר שנה בבית העבודה שלכם. עובדה זו גרמה לכך שעבדתם קשה יותר השנה כדי לשמר את הישגיכם. התנאים בשטח עד לסוף מאי 2009, יהיו כאלו שתמשיכו להתאמץ ואף תיאלצו להסתגל לתנאים הקיימים מתוך הבנה שאין ביכולתכם לשנות. הקפידו על תזונה נכונה, כי זו עלולה להיות תקופה רגישה מבחינה בריאותית.
שור
שפע - בתחילת 2009, ייכנס כוכב השפע לבית הקריירה שלכם, וייתן לכם הזדמנויות להתחבר אל האנשים הנכונים שישדרגו אתכם מקצועית. בין החודשים יוני ועד אוקטובר 2009 ייכנסו הזדמנויות חדשות לחייכם. עליכם לבחון כל הצעה בדרך אובייקטיבית ושקולה ולקחת אף יעוץ מקצועי במקרה הצורך, כדי שגם בחלוף נסיגת הכוכב תמשיכו לחשוב שעשיתם את הצעדים הנכונים.
קושי – בשנה זו תרגישו צורך לבטא את עצמכם בדרך יצירתית. אם עדיין לא התחלתם הרי שזה הזמן להתחיל בעיסוק חדש וגם לבלות שעות איכות עם הקרובים לכם ביותר. ייתכן שצעירים במשפחה ידרשו מכם הרבה יותר תשומת לב בין ינואר למאי 2009, עובדה שלא ממש תאהבו, ואולם תהיו חייבים לתרום את חלקכם במשפחה. גבולות, יהיו מילות מפתח חשובות בשנה זו.
תאומים
שפע – מתחילת שנת 2009, ייכנס כוכב השפע ויעניק חלון הזדמנות דווקא לאלו הרוצים ללמוד, להתפתח ולהעשיר את עולמם. במידה ותרגישו שהארץ קטנה עליכם, זו ההזדמנות לנסות ולחפש את מזלכם גם בחו"ל. תקופה מתאימה היא בין יוני לאוקטובר 2009. מאחר ואתם מזל שחשוב לכם גם לפעול בצורה פרקטית, הרי שכדאי לכם לחשוב על לימודים שבהמשך הדרך יעזרו לכם להתקדם.
קושי – בשנה האחרונה נמצא הכוכב סטורן בבית המשפחה וישהה שם גם במשך כל השנה הקרובה, עובדה זו מלמדת כי עדיין תיאלצו להשקיע הרבה אנרגיה בפתרון הבעיות. למרות הקשיים, זוהי תקופה מעולה לשינוי / שיפור וניפוץ תבניות ישנות כתוצאה מהתנאים החדשים שייווצרו. זמן ההשקעה הוא עד למחצית שנת 2009 ורק אחר כך, תוכלו ליהנות מפירות השקעתכם.
סרטן
שפע – בשנה האזרחית הבאה ייכנס כוכב השפע לבית המיניות שלכם וייתן לכם לחוות פן נוסף באישיותכם, כך שתוכלו ללמוד על עצמכם ועל הצרכים האישיים שלכם בתחומים אלו. לפנויים שבכם תהיה זו חוויה כיוון שתהיו פתוחים לאין ספור אפשרויות אינטימיות ולאלו מכם הנמצאים בזוגיות תהיה אפשרות לפתח ולהעמיק את היחסים, ובמיוחד בין יוני לאוקטובר 2009.
קושי – הכוכב המביא איתו שינויי תפיסת עולם ושמו סטורן, נמצא כבר שנה בבית החשיבה שלכם. ההתרחשויות בחייכם באו כדי להאיר לכם נקודות לא פתורות באישיותכם מהן אתם מנסים לברוח. רק כאשר תזרמו עם השינויים שהיקום מבקש מכם לעשות ירווח לכם. התקופה שבה יתרחשו אירועים נוספים בחייכם תהיה בין ינואר למאי 2009.
אריה
שפע – בשנת 2009 ייכנס כוכב השפע לבית הזוגיות שלכם, וייתן לכם אופציות חדשות לחוות נושאים אלו. הפנויים שבכם יכירו אנשים מתאימים ואילו אלו מכם הנמצאים בקשר – חזקו את הקיים. גם נושא השותפויות באופן כללי יהיה יותר משמעותי ותנאי חייכם יכריחו אתכם לבדוק מיהו האדם המתאים והאמין עליכם ביותר כזה שיהיה בשבילכם גם בימים אפורים.
קושי – התקופה הקרובה עומדת להיות מאוד משמעותית בנושאי כספים, כיוון שכל הטעויות הכלכליות שביצעתם אי פעם יעלו ויצופו, אתם תבינו שאתם חייבים לנקוט בפעולה לשיפור מצבכם הכלכלי. תקופה נוספת שיש להיזהר בה היא מסוף השנה הנוכחית ועד לאמצע מאי 2009. חשוב מאוד שתעבדו בתיאום עם איש מקצוע שיכוון אתכם לדרך הנכונה.
בתולה
שפע – ביקורו של יופיטר בשנה זו יגרום לכם לתחושת רווחה בדיוק בנושאים הרגישים שלכם שהם עבודה ובריאות. תיפתחנה בפניכם אפשרויות חדשות בנושאי העבודה במיוחד בין החודשים יוני ועד לאוקטובר 2009. ייתכן שייווצרו מצבים של חוסר בהירות שייפתרו לקראת סוף השנה. בנושאי בריאות זה הזמן שלכם לפתור בעיות ישנות קוסמטיות בדרך ניתוחית וליהנות מכך.
קושי – אתם המזל היחיד שלמרות שאתם חווים את מעבר סטורן באופן ישיר, הרי שהקושי לא מפיל אתכם. הסיבה היא, שבכל מקרה אתם מזל שמטבעו לוקח אחריות – מטפל בבעיות ולא בורח מהן. עמידה בלחצים היא מילה נרדפת לאישיות שלכם, ואין לכם בעיה עם זה. אלו מכם המעוניינים בדיאטה – זה הזמן שלכם להצליח. תקופה פחות נוחה תהיה בין ינואר למאי 2009.
מאזניים
שפע – מתחילת שנת 2009, ייכנס כוכב השפע לבית היצירה שלכם כך שזה הזמן הנכון עבורכם לפתח את היצירתיות שבכם ובמיוחד בין החודשים יוני ועד אוקטובר 2009. אלו מכם שיש לכם ילדים, תהיו חייבים להשקיע בהם יותר זמן איכות (אך תעשו זאת בשמחה). אלו מכם הנמצאים בבדידות יוכלו להיאנח לרווחה, כיוון שאתם עומדים להכיר את האנשים שישנו את חייכם הרגשיים לטובה.
קושי - בשנה הקרובה יפקוד אתכם הכוכב סטורן במקום המקושר עם תת ההכרה. נראה שהרבה מחשבות והרהורים על החיים יובילו אתכם לתקופה של חשבון נפש, שבעקבותיה תיאלצו לשנות את סגנון חייכם. ככל שתזרמו יותר עם הנסיבות ולא תפחדו להתחבר אל האני הפנימי שלכם, יהיה לכם קל יותר לתקן את המצריך שינוי ותיקון. תקופה משמעותית בנושאים אלו תהיה בין ינואר למאי 2009.
עקרב
שפע – את התקופה הקרובה מומלץ לכם להעביר בניסיון לטפח את סביבת המגורים שלכם על-מנת לעשותה נעימה ומושכת לכם ולבני ביתכם. מאחר ובכל שנת 2009 יימצא כוכב השפע בבית המשפחה שלכם, הרי שתהיה לכם הזדמנות לפתור בעיות, חיכוכים ומשקעים ישנים. ייתכן ובשלב הראשון תרגישו בהתנגדות, אך במידה ותהיו עקביים הרי שתצליחו ליישם את תוכניותיכם.
קושי – השינויים שאתם עומדים לעבור בשנה זו יהיו מאוד משמעותיים מבחינה חברתית. הנסיבות יהיו כאלו שייתכן ותחליפו חברה ובמקום החדש שתהיו, תצטרכו לכבוש את מקומכם מחדש. מאחר ואינכם אוהבים את כל הקשור בשיווק של עצמכם, הרי שייתכן ותעברו תחושות לא נוחות ובעיקר בין החודשים ינואר ועד לחודש מאי 2009.
קשת
שפע – בשנה האחרונה נהניתם מאפשרויות להתרחב במובן הכספי, כך שהיו רגעים בהם נהניתם מאוד מהשפע שנפל עליכם, בעקבות הקשרים שלכם עם אחרים. מתחילת השנה יעבור הכוכב וייתן לכם חלון הזדמנות לשנות ולשפר את סביבתכם הטבעית, אם בדרך של מעבר מקום מגורים או כל מקום אותו אתם מחשיבים כסביבה הטבעית שלכם.
קושי - בשנה הקרובה ממשיך לבקר בבית הקריירה שלכם הכוכב סטורן המוכר בשמו שבתאי. עובדה זו מלמדת כי נושאי קריירה ימשיכו להטריד ולהדאיג אתכם. נראה שהנסיבות יהיו כאלו שתבינו שאתם חייבים לשנות את סדר העדיפויות בנושאי עבודה. השינויים והאחריות שאתם עומדים לעבור, יהפכו את התקופה לקשה אבל מפרה במיוחד.
  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  31/12/2008   |   עודכן:  31/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר אברהם בן-עזרא
בכל הכבוד לתפקידו רב האחריות - ההסבר שלו בזכות הרגיעה שלפני המלחמה - נדחה כבלתי מתאים, בלתי נכון, ומזיק בהתוויית העתיד הביטחוני של מדינת ישראל
גלעד קדומים
מטרת המבצע כ"כ ברורה - יש בחירות בפתח!    ומעט על חבר יקר, איש ארץ ישראל שהתמסר כל כולו להצלת המדינה מידי עצמה
ראובן לייב
מסעדת הצמרת התל אביבית, שהתמחתה במעדני ארץ המגף, שומרת באדיקות על איכות קולינרית
רפאל בוכניק
גם סממן של הרהור במגמת הפוגה בקרבות ייחשב להישג דרמטי של החמאס
יצחק צויג
הרג לא יגרום להם להיכנע    צריך לפגוע בחמאס היכן שכואב לו באמת    פעולה של ישראל אשר תגרום לנסיגה בשאיפות הלאומיות של הפלשתינים תהווה מבחינתם הפסד משמעותי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il