X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
יספקו חדשנות מדעית בעידן של חוויות
▪  ▪  ▪
לוגו דאסו סיסטמס  [יחצ]

דאסו סיסטמס (Dassault Syst?mes), חברת ה-3DEXPERIENCE, ואקסלריס (Accelrys), המובילה בפיתוח תוכנות לניהול מחזור חדשנות לתעשיות הכימיה, הביולוגיה והחומרים, הכריזו על הסכם מיזוג סופי במסגרתו דאסו סיסטמס תרכוש את אקסלריס הממוקמת בסאן דייגו, ארה"ב. תחת הסכם המיזוג, דאסו סיסטמס תבצע הצעת רכש עבור כל המניות של אקסלריס במחיר אחיד של 12.5 דולר למניה, ללא ריבית, המשקפת ערך כולל של כ-750 מיליון דולר. דאסו סיסטמס מתכננת לרכוש כל מניה של אקסלריס שלא הוכנסה להצעת הרכש, דרך מיזוג שייכנס לתוקפו בהקדם האפשרי לאחר סגירת הצעת הרכש.
שילובה של אקסלריס תעשיר את יכולות הכימיה המולקולרית של פתרונות דאסו סיסטמס, החל משלב המחקר ועד לייצור ולניהול הרגולציה, עבור תעשיות המבוססות על נוסחאות – כגון מדעי החיים, אריזות מוצרים, היי-טק ואנרגיה, וכן תעשיות ייצור מתקדמות.
"אנו חולקים עם מקס קארנצ'יה והצוותים שלו את התשוקה לקידום חדשנות מדעית, ואנו בטוחים כי יחדיו, תוך מינוף הנכסים האדירים של אקסלריס, נספק פתרון ניהול מחזור חיי מוצר מדעי ללא מתחרים", אמר ברנרד שארלס, נשיא ומנכ"ל דאסו סיסמטס. "העולם דורש תפיסה חדשה של מוצרים הנוצרת במקום בו הכימיה, ייצור החומרים והביולוגיה נפגשים. זה מה שהעולמות הוירטואליים שמספקת דאסו סיסטמס מאפשרים – איחוד בין מוצרים, טבע וחיים, מעולם הדמיון ועד לייצור תעשייתי".
"המיזוג מהווה הזדמנות ייחודית להאצת הדרך של אקסלריס, באמצעות מינוף סביבת ה-PLM של דאסו סיסטמס ו-30 שנות פעילותה לשיפור ביצועי התעשיה", אמר מקס קארנצ'יה, נשיא ומנכ"ל אקסלריס. "עם התשוקה והכישרון של הצוותים שלנו, אקסלריס משוכנעת כי דאסו סיסטמס תאפשר קפיצת מדרגה בערך שלקוחותינו מקבלים. זאת על-ידי שילוב חדשנות במדע לצד ניהול מחזור חיי מוצר".
לאקסלריס כ-2,000 לקוחות הכוללים רבות מחברות ה-Fortune500, בהן שחקניות מובילות בתחום הפארמה והביוטק, יצרניות אריזות מוצרים וכימיקלים, כגון סאנופי, פייזר, GSK, אסטרה זנקה, דה פונט, של, BASF, פרוקטר אנד גמבל, יוניליבר ולוריאל, ועוד.
הדירקטוריון של אקסלריס אישר את העסקה פה אחד. העסקה צפויה להיות מושלמת במהלך הרבעון השני של 2014, בכפוף למכירת רוב המניות הנסחרות במסגרת הצעת הרכש שתבוצע בימים הקרובים, ובכפוף למספר אישורי רגולציה ותנאים נוספים.
---
דאסו סיסטמס ישראל הוא הסניף הישראלי של חברת התלת ממד Dassault Syst?mes, המספקת לעסקים ולאנשים כלים ליצירת עולמות וירטואליים לדמיין חידושים ברי קיימא. פתרונות ה-3DExperience של החברה משנים את הדרך בה מתכננים, מייצרים ומסופקים מוצרים. הפתרונות המשולבים של דאסו סיסטמס מקדמים אימוץ של חדשנות חברתית, ומרחיבים את האפשרויות לשפר את העולם האמתי באמצעות העולם הווירטואלי. הקבוצה מביאה ערך ליותר מ-170,000 לקוחות מכל הגדלים, בכל התעשיות, ביותר מ-140 מדינות.
CATIA, DELMIA, ENOVIA, SIMULIA, SolidWorks, 3DVIA, GEOVIA, EXALEAD, 3DSwYm ו-Netvibes הם סימנים מסחריים רשומים של דאסו סיסטמס או של חברות הבנות שלה בארה"ב ובמדינות נוספות.

למידע נוסף על דאסו סיסטמס ישראל בקרו באתר
תאריך:  13/02/2014   |   עודכן:  13/02/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דאסו סיסטמס ו-Accelrys מאחדות כוחות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסף מואב
MongoDB, מפתחת מסד הנתונים NoSQL, מינתה את מטריקס למפיצת פתרונותיה בישראל
עדי וילדר
עדי וילדר
שי מירון
חברת סאנדיסק, המובילה העולמית בפתרונות אחסון, השיקה שלושה מוצרים חדשים בקטגוריית מוצרי הצריכה האלקטרונית: SanDisk Clip Sport, נגן MP3 לעוסקים בפעילות ספורטיבית, SanDisk Ultra Dual USB Drive, כונן USB להעברת מידע וגיבוי סמארטפונים וטאבלטים ולהעברת תכנים מהם אל המחשב האישי ובחזרה, ו-SanDisk Extreme PRO USB 3.0, דיסק און קי מהיר במיוחד ובקיבולת שוברת שוק
עדי וילדר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il