X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
פלטפורמת OpenStack של רד האט נבחרה כחלק מה-NVF CloudBand של אלקטל לוסנט
▪  ▪  ▪

רד האט (Red Hat), הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הודיעה כי אלקטל לוסנט, הממוצבת בחזית המעבר של חברות טלקום גלובליות לענן, תפרוס פלטפורמת Red Hat Enterprise Linux OpenStack המבוססת על Red Hat Enterprise Linux ומכונה וירטואלית מבוססת – Kernel (KVM), כפלטפורמה עבור פתרון וירטואליזציית פונקציות רשת (NFV) שלה – הנקרא CloudBand ומפותח במרכז הפיתוח של אלקטל לוסנט בישראל.
פתרונות NFV משתמשים בטכנולוגיית וירטואליזציה לקונסולידציית מספר טיפוסי ציוד רשת בשרתים סטנדרטיים עתירי קיבולת, מתגים ואחסון.
דן טולדנו, מנהל אזורי ומנהל פעילות רד האט בישראל, יוון וקפריסין, אומר כי רד האט תהיה חלק של פלטפורמת NFV CloudBand של אלקטל לוסנט, המספקת דרך חדשה לתכנון, פריסה וניהול של שירותי קישוריות, ותומכת בתשתית רשת גמישה הנדרשת להעברת יישומים ושירותים מורכבים אל הענן.
אלקטל לוסנט בחרה במיוחד בפלטפורמת Red Hat Enterprise Linux OpenStack לשימוש בניהול Nodes CloudBand, שהנה המערכת המוכללת למחשוב, אחסון וצמתי רשת המתממשקת עם מערכת ניהול CloudBand, ביחד עם צמתים אחרים בעלי יכולת OpenStack.
רד האט נבחרה גם בזכות יכולתה לאפשר חדשנות פתוחה מהירה דרך תרומה בפרויקטי OpenStack חדשים. שיתוף פעולה זה הנו תוצר של תוכנית אקוסיסטם CloudBand המוצלחת של אלקטל לוסנט, ותוכנית שותפי ISV של רד האט בה יש לאלקטל לוסנט מעמד Premier.
ה- Node CloudBand של אלקטל לוסנט גם ממנף את השותפות שכבר פורסמה בין רד האט ומיזם SDN (קישוריות מוגדרת-תוכנה) של אלקטל לוסנט הנקרא Nuage Networks, לאספקת stack יחיד הניתן לפריסה אוטומטית שכולל Nuage SDN, פלטפורמת Red Hat Enterprise Linux OpenStack וכלי אחסון וניהול וירטואלי.
דן טולדנו אומר, כי פלטפורמת Red Hat Enterprise Linux OpenStack מושתתת על עשר שנות מחויבותה של רד האט לבניית אקוסיסטם שותפים מוביל בתעשיה עבור מחשוב, אחסון וקישוריות, המספק את הרמות הגבוהות ביותר של תאימות סטנדרטים עבור פתרון OpenStack מוכן לארגון.
רדהאש בלקרישנן, מנהל כללי לוירטואליזציה ו- OpenStack ברד האט, אמר: "ספקי שירות בסביבה של היום רוצים שליטה טובה יותר על מוצרים ושירותים המסופקים ללקוחותיהם, כולל הפחתת הצאות הוניות והוצאות תפעוליות, קיצור זמן יציאה לשוק, ואספקת מוצרים ושירותים חדשניים ותחרותיים. אנו שמחים שטכנולוגיית רד האט הוכרה כטובה מסוגה בתעשיה עבור פלטפורמת ה- NFV CloudBand, ומכך שעוצמתנו בהפיכת חדשנות קוד פתוח מפרויקטים למוצרים מוכנים לארגון תספק ערך לכל הספקים המארחים יישומים על CloudBand".
דור סקולר, סגן נשיא ומנהל כללי של יחידת Business CloudBand באלקטל לוסנט, אמר: "אלקטל לוסנט נחושה לעבוד עם ספקי שירות המתחילים במעבר מהיר אל הענן. העבודה עם רד האט, שהנה התורמת הראשית ל-OpenStack, נותנת לנו את היכולת לספק תובנות לפרויקטי OpenStack, על-מנת לתת ביטוי לדרישות ספציפיות מחמירות עבור רשתות. התוכנות שאלקטל לוסנט ורד האט מביאות, מ-ESTI NFV עד OpenStack – ופלטפורמת NFV CloudBand, הנן חיוניות לטובת קידום תעשיית הטלקום".
אודות Red Hat
רד האט (Red Hat) היא הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח ומשתייכת למדד חברות ה- S&P 500. מטה החברה שוכן בראליי, צפון קרוליינה בארה"ב, ויש לה 66 משרדים ברחבי העולם.
מנמ"רים (CIOs) מדרגים מזה שבע שנים ברציפות את רד האט כאחת ממובילי היצרנים המספקים ערך בתוכנה ארגונית, בסקר ה- CIO Insight Magazine Vendor Value.
רד האט מספקת טכנולוגיה באיכות גבוהה וזמינה עם פלטפורמת מערכת ההפעלה שלה Red Hat Enterprise Linux, ביחד עם פתרונות וירטואליזציה, יישומים, ניהול וארכיטקטורה מכוונת שירותים (SOA) כולל Red Hat Enterprise Virtualization ו- JBoss Enterprise Middleware.
רד האט גם מספקת ללקוחותיה ברחבי העולם שירותי תמיכה, הדרכה וייעוץ.
רד האט ישראל שוכנת ברעננה ומונה כ-100 עובדים.
פעילות החברה בישראל כוללת את ניהול הפעילות העסקית לאגן הים התיכון וישראל, ואת מרכז הפיתוח המשמש כמרכז הפיתוח העולמי של רד האט לטכנולוגיות הוירטואליזציה.
מטריקס הינה מפיצתה הרשמית של רד האט בישראל.

כדי לדעת יותר
תאריך:  06/03/2014   |   עודכן:  06/03/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טל הלר
ארכיון המדינה
"39 שנים לפיגוע במלון 'סבוי', ליל 6-5 במרס 1975: בין תיעוד ממלכתי לנקודת מבט אישית"
טל הלר
חברת Emuse ישראל, המתמחה במתן פתרונות ושירותי IT מקיפים לארגונים, מונתה כשותף של פתרונות SAP למגזר ה-–SME (ארגונים קטנים ובינוניים). חברת Emuse תספק פתרון מלא של SAP Business One באתר הלקוח או בתצורת ענן
טל הלר
CSR משיקה פתרון Bluetooth® Smart חדש, זעיר ועמיד, עבור עולם המיחשוב הלביש
שי מרון
טלפוניקה חוברת לסמסונג, LG וסוני מובייל לשילוב שירות ה-Tu Go שפותח בישראל במגוון מוצרי מחשוב לבישים. במסגרת תערוכת הסלולר בברצלונה הדגימה טלפוניקה את שירות ה-Tu Go בצמיד ה-SmartBand של סוני, המאפשר לעונד אותו להקליט ולתעד מגוון פעילויות, כשהוא מדווח על-כניסת שיחות טלפון, הודעות, לייקים או ציוצים, עונה לשיחות ואף מתריע על ריחוק מהסמארטפון של המשתמש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il