X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
רו"ח חן ברדיצ'ב ביקש סמכויות נוספות שיאפשרו את כניסתו לתפקיד כגון אפשרות חתימה על פתיחת חשבון בנק, אחריות על האשראי ויכולת שליטה על ניהול עובדים הציע את העיתון למכירה למרבה במחיר העובדים הגישו תלונה במשטרה נגד שלמה בן צבי
▪  ▪  ▪
הפגנה של עובדי מעריב [צילום: פלאש 90]

נאמן מעריב ביקש היום (ג') מבית המשפט סמכויות נוספות שיאפשרו את כניסתו לתפקיד. בבסיס הבקשה שהוגשה אחר-הצהריים על-ידי עו"ד שלום גולדבלט ממשרד גולדבלט, גינדיס, יריב ושות', האפשרות לנהל את העיתון כמבנה שלדי ובכלל זה גם לאפשר את הצעתו למכירה למרבה במחיר. כמו-כן, ביקש הנאמן בטווח המיידי להוציא עובדים לחופשה ללא תשלום.
הגשת הבקשה התאפשרה לאחר ששלמה בן צבי, מו"ל העיתון, פעל כפי שדרש ממנו בית המשפט המחוזי בירושלים והפקיד לקופת הנאמן 2 מיליון שקל. ביומיים האחרונים בחן הנאמן המיועד, רו"ח חן ברדיצ'ב, את תזרים שני העיתונים שנתונים כעת תחת הקפאה - "מקור ראשון" ומעריב. זאת, לאחר שבית המשפט לא אפשר את השלמת מכירת "מקור ראשון" לחברה אחרת, ועל כן העיתון הדתי-לאומי מצוי באותו מצב משפטי.
"קבלת דבר במרמה"
לאור בחינתו של הנאמן את העיתונים, תזרים המזומנים העומד לרשותו לא יאפשר את ניהולם השוטף של העיתונים במצבם הנוכחי, ועל כן יחל בתהליך צמצום אינטנסיבי של פעילותם - שמשמעותו היא הורדתה לעצימות נמוכה, שתאפשר את קיומם כעסק חי ולא בהכרח הישגי או אטרקטיבי. תקופת ההקפאה שניתנה היא לחודשיים. כמו-כן, יבקש הנאמן מבית המשפט לקבל סמכויות חשבונאיות, כמו חופש ניהולי, אפשרות חתימה על פתיחת חשבון בנק, אחריות על האשראי, ויכולת שליטה על ניהול עובדים והוצאתם של עובדים שאינם אקוטים להוצאת העיתון הבסיסית, לחופשה ללא תשלום.
מחויבותו של נאמן בתקופת הקפאה, היא לנושים ועל כן נושי העיתון הם שצפויים להחליט על גורלו. אם יבקשו הנושים למכור את העיתון מידי בן צבי, הנאמן צפוי לעשות זאת. בפגישה שהתקיימה היום בין נציגי העובדים לנאמן, הביעו העובדים את חששם כי בן צבי ינסה להעביר את נכסיו לחברות אחרות והפצירו בו להעביר את העיתון מידיו.
בתוך כך, כ-40 מעובדי מעריב הגישו תלונה במשטרת תל אביב נגד שלמה בן צבי על "קבלת דבר במרמה". העובדים הלינו על כך שכסף שנוכה משכרם לא העובר לקופות הפנסיה שלהם.
את תגובת אנשיו של בן צבי לא ניתן היה להשיג.

פורסם במקור: אתר "גלובס"
תאריך:  11/03/2014   |   עודכן:  12/03/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נאמן מעריב ביקש להוציא עובדים לחל"ת
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מעריב - הקריסה
רפי מן
עם ההודעה על הפסקת הדפסתו של מעריב, נקודות במסלול ההתרסקות של העיתון שהיה הנפוץ במדינה
איתמר לוין
ביהמ"ש: אכן יש טענות משמעותיות כלפי התנהלותה של קבוצת מקור ראשון, אך כרגע עדיף לתת לה מרווח נשימה כדי לתקן את אורחותיה    הקפאת הליכים גם לגבי ערבויותיו האישיות של בן-צבי
איתמר לוין
החברה חייבת 360,000 שקל לרשות המיסים בשל ניכויים מכספי העובדים ולא העבירה במשך חמישה חודשים כספים לקרנות הפנסיה    בן-צבי חייב אישית 800,000 שקל לרשות המיסים    נושים: בן-צבי מנסה להבריח נכסים לחברת תכלת שבבעלותו
איתמר לוין
טוען ששלמה נס וירון ארבל מנסים להכפיש אותו ואת בקשתו להקפאת הליכים, לאחר שידעו שהוא מעביר את פעילות מעריב למקור ראשון, ובניסיון להעביר את הדיון ל"מגרש" נוח יותר מבחינתם
מחלקה ראשונה
הנהלת מעריב הודיעה ביום שישי, זמן קצר לפני כניסת השבת, כי העיתון לא יודפס במוצאי השבת    ועד עובדי מעריב: "שלמה בן צבי רימה את כולם לאורך כל הדרך"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il