X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אהוד ברק יודע לעשות את העבודה הצבאית, אך השתייכותו האידיאולוגית לשמאל הקיצוני מונעת ממנו לקבל החלטות נכונות, וכך קורה כי בעצם ימי המלחמה הוא מנהל משא-ומתן עם כל העולם כדי לסחוט הפסקת אש – וכנופיות החמאס קולטות אותו במאמציו אלו ומפרשות את זה כחולשה ופחד
▪  ▪  ▪
מזיק לאינטרס הישראלי. ברק [צילום: AP]

ממשלת ישראל, לאחר שנוכחה לדעת כי אין לה שיג ושיח עם כנופיות הטרור ברצועת עזה; לאחר שלא למדה לקח מהעובדה הברורה כי החמאס לא נרתע כלל מהרוגיו – קל וחומר מהרוגי האוכלוסיה אזרחית המשמשת לו מחסה חי – להיפך, מבחינת החמאס לכך נועדה אוכלוסיה זו; לאחר שנואשה מהקריאות לשווא כלפי כוליי עלמא כי היא, מדינת ישראל, אין לה שום דבר נגד הפלשתינים ולמעשה היא כמהה להפסקת אש; לאחר שלא סייעו בידה שפע האיתותים, בהתחלה ברמזים ואחר כך בגלוי, ובהמשך תוך תחינות להפסקת אש – תעשה הסכם עם מצרים (או טורקיה או ארה"ב) כי כנופיות החמאס מזה וצה"ל מזה, יפסיקו אש.
כלומר, לעקוף את החמאס, בלי שירגיש בכך ונגד רצונו כמו גם נגד מעשיו.
ומה תהיה התוצאה? לא קשה לנחש; מדינת ישראל תנצור את נשקה, החיילים ישובו הביתה, ימשיך זרם ההובלות לכנופיות הטרור (שבין כה לא הופסק), ותשקוט הארץ ארבעים שנה.
איזו ארץ? ארץ הטרור, הרי זה ברור, ואילו הטרוריסטים מהכנופיות ימשיכו בעיסוקיהם השגרתיים, הרי הם לא חתמו על כלום, ואפשר לחשוב כי לו חתמו – היו מקיימים... המוביל מהלך זה הוא אותו מנהיג שהונהג במלחמות לבנון על-ידי ארבע אמהות. זו תפישת עולמו המוצהרת, והוא מזמין לחץ בינלאומי ואף מייחל לו כדי שתהיה לו אמתלה לברוח מעזה כפי שברח מלבנון.
אין לטעות בו – רב אלוף ב(מיל.) אהוד ברק יודע לעשות את העבודה הצבאית, אך השתייכותו האידיאולוגית לשמאל הקיצוני מונעת ממנו לקבל החלטות נכונות, וכך קורה כי בעצם ימי המלחמה הוא מנהל משא-ומתן עם כל העולם כדי לסחוט הפסקת אש – וכנופיות החמאס קולטות אותו במאמציו אלו ומפרשות את זה כחולשה ופחד.
צריך להבין כי על-ידי הפגנת כמיהה להפסקת אש – מצטמצמת התמיכה הבינלאומית בישראל, וכל מי שמתלבט בין תמיכה בישראל לבין גינויה – יכריע את הכף לטובת גינויה, הא ראייה שגם שר הביטחון בעמדה שצריך להפסיק את המלחמה אותה הוא מנהל.
הפתיחה הייתה שמדינות כצ'כיה, ארה"ב, מצרים, צרפת ועוד – תמכו במהלך המלחמתי של מדינת ישראל, ואט אט פתיחה זו הורעה בגלל המדיניות של ממשלת ישראל, בסיוע ארטילרי של העיתונות והתקשורת הישראלים, המתנהגים כמפלגת שמאל קיצוני לכל דבר ועניין.
להזכיר, אין לחץ על "החזרת" רמת הגולן, אך הלחץ הזה יתקיים כאשר ברק או לבני או נתניהו יקיימו מו"מ עם אסד, לא חשוב על מה. ליתר דיוק: אסד אינו פרטנר לשום מו"מ עם ארה"ב, בהיותו עריץ של מדינה תומכת טרור, וכך יהיה עד אשר מנהיג ישראלי יצילו ממעמדו זה אל רום מעמד לגיטימי, כפי שבזמנו הוצל הטרוריסט יאסר ערפאת, אותו רוממה מדינת ישראל עד כדי קבלת פרס נובל לשלום.
האבסורד של אתמול יכול וצריך ללמד משהו על מה שקורה כאן ועכשיו במלחמת עופרת יצוקה.

תאריך:  09/01/2009   |   עודכן:  09/01/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ראובן עושה הסכם עם שמעון, שלוי ישלם...
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
אהוד ברח, בורח ויברח.לא מנהיג! ל"ת
חץ  |  9/01/09 17:14
2
מומחים מפרשנים את הכישלון.
מפלגת התקשורת  |  9/01/09 19:04
 
- תודה
אב"ע  |  10/01/09 17:52
3
העופרת לא יצוקה, העופרת חלולה
אורי....  |  9/01/09 21:13
4
מי??? ל"ת
מה.....  |  10/01/09 00:36
5
לא מנהיג - שפן
דן הרפז  |  10/01/09 04:26
6
ראשי תיבות עופרת יצוקה: "ע – י
דן הרפז  |  10/01/09 04:35
7
הימין הכנוע לסמול עושה"שלום"שמ
קורן נאוה,טבריה  |  10/01/09 07:59
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר יחיאל שבי
על ישראל לסמוך על עצמה בלבד, ולנצל את הזמן שנותר עד לחילופי השלטון בארה"ב כדי להעמיק את האחיזה בשטחי הרצועה שנפלו בידי צה"ל, עד להשגת הסכם אמיתי    כל עוד הפלשתינים בעזה לא מכבדים את ריבונות ישראל ופוגעים ביישוביה, עליה לפגוע בריבונותם וביכולתם לשלוט בשטחיהם
עו"ד דב אבן-אור (אטשטיין)
לא ייתכן כי המדינות "הנאורות" הרגו ופגעו באזרחי מדינות עמן נלחמו וללא היסוס, אך מאיתנו דורשות התנהלות "מוסרית", ללא קשר למה שהערבים אומרים ועושים    לא סביר ולא נכון כי חיילי צה"ל ייאלצו להסתכן בפציעה או חס וחלילה במוות עקב הוראת ממשלת ישראל שלא לסכן חיי תושבים ברצועת עזה    הנחייה שכזו הינה בלתי חוקית, וגם בלתי הוגנת כלפי חייל הנוטל חלק בלחימה, ולכן מי שחפץ בחיים רשאי שלא להשמע לה!
יוסי צור
אב שכול בקריאה לפוליטיקאים - חסלו את החמאס ואת האיום על הדרום ולא, לא נצביע עבורכם    מכתב גלוי לצמרת הפוליטית
ד"ר אברהם שלום
רגע אחד מראים מחבל מאיים להטביע את ישראל בדם, ורגע אחריו מראים בטלוויזיה העולמית נשים עזתיות מייללות, תינוקות ודם על פניהם, אנשים סופקים כפיים בייאוש – אין לנו אוכל, אין לנו תרופות    איש אינו שואל אותם - מדוע אינכם מפסיקים את הפגזת ישראל?    ממשלת ישראל משחררת אותם מאחריות למעשיהם כי "אנו נלחמים נגד החמאס ולא נגד 'הפלשתינים'"
אליקים העצני
מותר לשלוח צבא לכבוש שטח אך ורק כאשר לנגד עיני השולח עומדת מטרה אסטרטגית ברורה, למשל כיבוש האזורים האסטרטגיים האלה    תועי הדרך המנהיגים את המלחמה הזאת, מחפשים כעת צבא ערבי, טורקי או אירופי, כדי להעביר לו את הפיקוח על פילדלפי, וכך מזומנת לנו מכה חדשה, שלא כתובה אפילו בתורת אוסלו: מעורבות חמושה זרה ועויינת, ערבית או אירופית, בתוך ארצנו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il