X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
מכללת Georgia Tech מאמצת את פלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס לקידום חדשנות בהשכלה
▪  ▪  ▪
לוגו דאסו [יחצ]

דאסו סיסטמס (Dassault Syst?mes), חברת ה-3DEXPERIENCE, הכריזה כי המכללה הטכנולוגית של מדינת ג'ורג'יה בארה"ב (Georgia Tech) תאמץ את פלטפורמת 3DEXPERIENCE של החברה עבור 10,000 משתמשים (סטודנטים ואנשי סגל). הפלטפורמה תכלול את הטווח המלא של יכולותיה בתחומי עיצוב ותכנון, ייצור דיגיטלי, שיתופיות, סימולציה מדעית וויזואליזציה.
ההכרזה מגיעה לאחר כמעט 12 חודשים של שיתוף פעולה, במהלכם ג'ורג'יה טק ודאסו סיסטמס חברו כדי ליצור תוכניות שאפתניות וייחודיות לעולם האקדמי בתחומי המדעים, הטכנולוגיה, ההנדסה והמתמטיקה (STEM). בשיתוף דאסו סיסטמס, המעבדה המשולבת לניהול מחזור חיי הנדסה פיתחה מודל פדגוגי חדש להכשרת הדור הבא של המהנדסים, על בסיס תשתית מחשוב ענן לעיצוב וייצור.
לפני מספר שנים, דמויות מרכזיות בדאסו סיסטמס וג'ורג'יה טק הבינו כי עתיד המדע, הטכנולוגיה וההנדסה טמון בשיתופיות. במימון הסוכנות האמריקנית למחקר מתקדם (DARPA), פותחה תוכנית לימודים למדעים וטכנולוגיה עבור תלמידי תיכון, במסגרתה מתקיים שיתוף פעולה בין תלמידים באזורים גאוגרפיים שונים על גבי פלטפורמה הנדסית. התוכנית יושמה במחנה הקיץ השיתופי הראשון בעולם, שנערך ב-2012, וחיבר בין תלמידי תיכון בג'ורג'יה טק ובאוניברסיטת דטרויט מרסי. מחנה קיץ מדעי וטכונולוגי נוסף, מוצלח במיוחד, נערך ב-2013 במימון דאסו סיסטמס בג'ורג'יה טק, אוניברסיטת דטרויט מרסי ואוניברסיטת ניו הייבן בקונטיקט.
"היחסים שלנו עם דאסו סיסטמס הם חזקים בצורה יוצאת דופן, ומייצרים תוצאות משמעותיות. אנו סוללים כעת את הדרך להישגים נוספים ורחבים יותר, בייחוד בנושא חדשנות תהליכי למידה של סטודנטים", אמר פרופ' דניאל שרייג, ראש IPLE ב-Georgia Tech, אחד מהדמויות המרכזיות בפיתוח מחנות הקיץ הייחודיים והמודל הלימודי שנעשה שימוש בו.
כחלק מאותו חזון ארוך הטווח ומנהיגות בתחום ההשכלה, שיצרו את מחנות הקיץ המדעיים פורצי הדרך, ג'ורג'יה טק זיהתה כי הצורך במערכות הנדסה מתקדמות מגיע לשיא, לאור התחרות בתעשיות על מוצרים מתוחכמים יותר המשלבים מערכות מורכבות. במקביל, עשרות אלפי מהנדסים מקצועיים עומדים לפרוש מהמקצוע. כדי לטפל בנקודת המשבר הפוטנציאלית, וכדי לספק רמה חדשה של השכלה המבוססת על מערכות הנדסה מתקדמות, החלו למנף את הניסיון המצטבר בעבודה של ג'ורג'יה טק עם דאסו סיסטמס במסגרת מעבדת העיצוב של מערכות תעופה וחלל בג'ורג'יה טק (ASDL). מרכז זה הוא בעל מומחיות עולמית במערכות סייבר-פיסיות מורכבות. במרכז מתמקדים ביישום הקונספט של הנדסה "ברצף דיגיטלי" אל תהליכי לימוד ועבודה, והוסיפו אל תוכנית הלימודים נושאים כמו ניתוח מבוסס גרפיקה וקבלת החלטות במערכות הנדסה מורכבות.
"התעשיה עומדת בפני צורך גדול לכשרונות בהנדסת מערכות. התוכניות שלנו מונעות בעוצמה על-ידי תהליכים בתעשיה, ואנו מאמינים כי שתוף הפעולה המחוזק יביא חידושים בדרך בה מערכות מורכבות מנותחות ומתוכננות", אמר דמיטרי מארביס, פרופ' בואינג לניתוח מערכות תעופה וחלל מתקדמות וראש ה-ASDL ב-Georgia Tech.
"ASDL היא אחת מהמעבדות המובילות בתחומה בארה"ב. במעבדה ישתמשו ביכולות ההנדסיות הייחודיות של דאסו סיסטמס כדי לספק למהנדסי המחר מידול המשלב גאומטריה, לוגיקה ופונקציונאליות. אנו והשותפים שלנו ב-ASDL וב-IPLE מכירים בצורך של התעשיה", אמר פיליפ פורסטייר, סגן נשיא ליחסים בינלאומיים, דאסו סיסטמס. "היחסים שלנו עם ג'ורג'יה טק היא דוגמה מובהקת לדרך בה אנו עובדים עם האקדמיה ומסייעים לשנות את חוויית הלימוד. יחד אנו מכניסים אל תוכנית הלימודים יותר ריאליזם תעשייתי, ומספקים לכל תעשיית המדעים והטכנולוגיה כוח עבודה בשל ותחרותי".
-
דאסו סיסטמס ישראל הוא הסניף הישראלי של חברת התלת ממד Dassault Syst?mes, המספקת לעסקים ולאנשים כלים ליצירת עולמות וירטואליים לדמיין חידושים ברי קיימא. פתרונות ה-3DExperience של החברה משנים את הדרך בה מתכננים, מייצרים ומסופקים מוצרים. הפתרונות המשולבים של דאסו סיסטמס מקדמים אימוץ של חדשנות חברתית, ומרחיבים את האפשרויות לשפר את העולם האמתי באמצעות העולם הווירטואלי. הקבוצה מביאה ערך ליותר מ-190,000 לקוחות מכל הגדלים, בכל התעשיות, ביותר מ-140 מדינות.
CATIA, DELMIA, ENOVIA, SIMULIA, SolidWorks, 3DVIA, GEOVIA, EXALEAD, 3DSwYm ו-Netvibes הם סימנים מסחריים רשומים של דאסו סיסטמס או של חברות הבנות שלה בארה"ב ובמדינות נוספות.

למידע נוסף על דאסו סיסטמס ישראל בקרו באתר
תאריך:  21/03/2014   |   עודכן:  21/03/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ג'ורג'יה טק ודאסו סיסטמס: שת"פ אקדמי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עדי נאור
באליבא השלימו השבוע את בניית חופת האמפיתיאטרון שלהם. החופה המיוחדת תעמוד לראשות המתחתנים באולם, יחד עם מבחר נוסף של חופות
יעל ניסקי
הפתרון כולל Application Delivery Services והגנה על אתרי אינטרנט
זהר נוי
ד"ר סמאדי, מנתח ניתוחי ערמונית רובוטיים, תומך בממצאים שמצביעים על כך שטיפול אגרסיבי בסרטן הערמונית מציל חיים
טל הלר
קבוצת אמן חתמה על הסכם עם חברת InizioTech לשיווק והטמעת פתרונות האבטחה לדואר אלקטרוני ולמסמכים של חברת TITUS
טל הלר
WEB3 תייצג בלעדית את Teads הצרפתית בישראל: תספק פלטפורמה לפרסום בווידאו גם לאתרים ללא תוכן וידאו קיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il