X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
לראשונה: תערוכת טכנוקאר - התערוכה המקצועית של ענף הרכב, תפיק השנה גם ועידת עסקים מיוחדת עבור בעלי המקצוע בענף. בנוסף, התערוכה פתחה מתחם חדש ייעודי לבעלי עסקים המחזיקים ציי רכב קטנים או בינוניים
▪  ▪  ▪
תערוכת טכנוקאר [מדיום]

תערוכת טכנוקאר המיועדת לעולם המקצועי של ענף הרכב מתקיימת אחת לשנתיים בגני התערוכה ומהווה כבר שנים רבות את האירוע הגדול והמשמעותי ביותר עבור בעלי המקצוע בענף.
השנה, תתקיים התערוכה השמינית במספר מה – 19 ועד ה – 21 במאי 2014בגני התערוכה תל אביב, כאשר לראשונה, היא תהפוך לוועידת העסקים של עולם הרכב ותעמיד במרכזה שאלות מהותיות לענף הרכב המקצועי. בפגישה שערכו מנהלי התערוכה עם ראשי ענף הרכב בגרמניה, נודע להם על הכשרה מתקדמת של הון אנושי ברחבי העולם בענף וכן על העמדת הנושא הבטיחותי בראש סדר העדיפויות של בעלי המקצוע בענף. מאחר שאף בארץ הענף סובל ממחסור חמור בעובדים שדורש הכשרת הון אנושי איכותי הייטקיסטי ומאחר שבעלי המקצוע בענף אמונים על בטיחות המשתמשים בכלי הרכב, החליטו המארגנים לשלב נושאים מהותיים אלה גם בתערוכת טכנוקאר בארץ.
בדרך כלל, התערוכה כוללת ביתנים ותצוגות של כל החברות שיש להן מה להציע לבעלי המקצוע השונים בענף. אולם השנה, החליטו מארגני התערוכה שלא להסתפק בצד המכירתי בלבד, אלא להוסיף גם עולם שלם של תוכן לתערוכה וכך לצד הביתנים והתצוגות, באי התערוכה ייהנו מפאנלים, פורומים, סדנאות, התכנסויות מקצועיות והרצאות שרובן ככולן יעסקו בעולם הרכב המקצועי, בהשלכות ובמגמות המשיקות לו. המבקרים יוכלו לפגוש ולשמוע: שרים, חברי כנסת, מרצים בעלי שם בתחום, מנהלי משרד בכירים, אנשי שיווק באינטרנט, מקצועני טכנולוגיה, מומחים לשירות לקוחות ומומחי כספים ומומחי ומכירות.
בנוסף, התערוכה פתחה מתחם חדש המיועד לבעלי עסקים המחזיקים ציי רכב קטנים או בינוניים. זאת לאחר שמארגני התערוכה הגיעו למסקנה כי אין מענה בשוק הרכב לבעלי עסקים אלו, מאחר שבדרך כלל ההתייחסות היא לחברות הגדולות שברשותן ציי רכב גדולים.
במתחם החדש, יוכלו בעלי ומנהלי העסקים הקטנים והבינוניים לקבל הצעות שכוללות פתרונות מיוחדים המותאמים במיוחד להם, כגון: עסקות של תמהיל בין רכבי ליסינג לרכבי רכישה ותשלום הוצאות נסיעה לעובדים, אפשרויות רכישה ושדרוג מוזלות וחד-פעמיות של כלי רכב פרטיים וכלי רכב דו גלגליים לטובת פעילות העסק, אפשרויות טיפול שוטף (רכישת חבילות טיפול מוזלות), שירותי קציני בטיחות, וקציני רכב בפרילנס, כלים לשליטה, ניהול ובקרה טכנולוגי לרכבים וכדומה. בנוסף, הם יוכלו להיחשף לתכנים ייעודיים רק להם ולקבל מידע רב ושימושי, כגון: שיטות מימון לרכב, עמידה מול בנקים במימון רכב לעסק, דרכי ניהול בצי רכב של עסקים קטנים ובינוניים, כלים לשליטה, ניהול ובקרה טכנולוגי לרכבים שיווק ופרסום בעולם הדיגיטלי, איך תדע את המצב האמתי של העסק שלך בזמן אמת, ניתוח דוחות כספיים ועוד.
התערוכה מיועדת לבעלי ומנהלי מוסכים, בעלי ומנהלי חברות הובלה ושינוע, בעלי ומנהלי חברות היסעים, מנהלי ציי רכב, בעלי עסקים קטנים ובינוניים שבבעלותם צי כלי רכב קטן או בינוני של 3 כלי רכב פרטיים ומעלה הנמצאים בשימוש העסק, נהגי מוניות (בעלי רישיונות(, קציני בטיחות בתעבורה, מנהלי רכש ולוגיסטיקה, בעלי ומנהלי מפעלים, מנהלי כספים, נציגי משרדים ממשלתיים, נציגי משרד הביטחון וצבא, נציגי מוסדות - ממשלתי ומוניציפלי ועוד.
בנוסף, האיגודים המקצועיים המרכזיים בענף הרכב חברו לשיתוף פעולה עם תערוכת טכנוקאר ויערכו את הכנסים השנתיים שלהם במסגרת התערוכה, ביניהם: איגוד המוסכים, איגוד השמאים, מועצת המובילים והמסיעים, ארגון מנהלי תחבורה, איגוד מכוני הרישוי ועוד.
נדב כהן, מנכ"ל טכנוקאר מסביר: "השנה הבנו שבכדי לשמור על המותג טכנוקאר, בעולם המתפתח של ענף הרכב, לא ניתן להסתפק בצד המסחרי. מה גם שהדרישה לידע אף הגיעה מצד המציגים והמבקרים ולכן החלטנו ללכת על כל הקופה והשקענו בכינוס המוחות הכי מבריקים ואנשי המקצוע בעמדות הבכירות ביותר בענף. אנחנו מאמינים שידע הוא כוח"
להרשמה

תאריך:  21/03/2014   |   עודכן:  21/03/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בשורות לענף הרכב - תערוכת טכנוקאר חוזרת!
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
זהר נוי
עדי נאור
טל הלר
מכללת Georgia Tech מאמצת את פלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס לקידום חדשנות בהשכלה
עדי נאור
באליבא השלימו השבוע את בניית חופת האמפיתיאטרון שלהם. החופה המיוחדת תעמוד לראשות המתחתנים באולם, יחד עם מבחר נוסף של חופות
יעל ניסקי
הפתרון כולל Application Delivery Services והגנה על אתרי אינטרנט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il