X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
מטריקס מייסדי Pacific Software הקימו את R&D Infinity Labs המספקת מענה לצורך בעובדים מצטיינים ומצויינות בעולם ההי-טק
▪  ▪  ▪

על-רקע ביקוש הולך וגובר בעולם המחשוב לקלוט עובדי פיתוח צעירים אך מנוסים בטכנולוגיות מתקדמות, חברו חיים גירון וסטיבן הררי, מייסדי Pacific Software, אל מטריקס והקימו יחד את חברת R&D Infinity Labs.
R&D Infinity Labs היא חברת מחקר ופיתוח המציעה לבוגרי אוניברסיטאות מצטיינים מן החוגים למדעים מדויקים ומדעי המחשב להשתלב, על חשבון החברה, במעבדת פיתוח של עד 27 שבועות במהלכה ישתלבו בעבודה בפרויקט יישומי. Infinity Labs עוסקת בעבודות מחקר ופיתוח בתחומים החמים ביותר בשוק ובמיוחד Internet of Things.
סטיבן הררי, מנכ"ל משותף Infinity Labs: "ההכשרה שלנו ייחודית בנוף ההכשרות הטכנולוגיות המוכרות בארץ ובעולם ובנויה על מתודולוגיה מקורית שלנו: The C.R.E.A.T.E Learning Spiral המבוססת על Spiral Learning Theory ועל מתודולוגיות מתחום האימון. מהיום הראשון המשתתפים מפתחים פרויקט יישומי עתיר טכנולוגיות מתקדמות ובד בבד, נהנים מליווי מומחים אישי, הכשרות שוטפות, לימוד עצמי ופרקטיקה בנושאים המתקדמים ביותר בעולם הפיתוח ובדיקות התוכנה, כל זאת
תחת משטר לימודים ועבודה קפדני.”
הררי מוסיף כי "מרכזי D&R פונים אלינו במטרה שנכשיר עבורם את דור העתיד של פיתוח התוכנה במסגרת קבוצות הכשרה ייעודיות עבורם. למעבדות ההכשרה מתקבלים בוגרי אוניברסיטה מצטיינים מן החוגים למדעים מדויקים ומדעי המחשב אשר עוברים מיוני קבלה קפדניים על ידיLabs Infinity. עם סיום ההכשרה הבוגרים משתלבים בפרויקטי פיתוח. בוגרי המסלול נדרשים בתמורה להתחייב להעסקה על-ידי החברה, למשך שנתיים.
אסף גבעתי, COO מטריקס: "Infinity Labs הוקמה על-מנת לענות על צורך חזק שעולה מן השטח לעובדים צעירים ומבריקים בעלי ניסיון מעשי. אנו מגייסים את המועמדים המצטיינים ביותר, בעלי ראייה מערכתית, חשיבה יצירתית ומקורית והבנה טכנולוגית עמוקה ומעניקים להם את ההכשרה המקיפה והפרקטית ביותר כך שהניסיון שהם רוכשים משתווה לניסיון של מספר שנים בתעשיית ההייטק. ערך המצויינות הוא נר לרגלינו והמצויינות של בוגרי המסלולים שלנו מתורגמת למצויינות המועברת ללקוחותינו."
קורות חיים ניתן לשלוח ל: demolabhr@infinitylabs.co.il
אודות מטריקס:
מטריקס, המעסיקה כ-6,500 מקצועני IT, הינה חברת טכנולוגיית המידע המובילה בשוק הישראלי. מטריקס עוסקת בביצוע פרויקטי אינטגרציה מן הגדולים במשק, פיתוח ויישום טכנולוגיות, פתרונות ומוצרי תוכנה, ייצוג ושיווק מוצרי תוכנה מובילים מהעולם, שירותי תשתית,ייעוץ, Offshore, מיקור חוץ, בדיקות, הדרכה והטמעה ופתרונות חומרה מובילים.
הייחודיות של מטריקס הינה בראייתה העסקית וביכולתה להתאים טכנולוגיות ופתרונות ללקוחותיה, הודות לשילוב שירותים רוחביים של חטיבות הרוחב המספקות מענה מלא לניהול ומימוש פרויקט IT מקצה לקצה, שירותים על-פי מגזרי שוק של החטיבות המגזריות המספקות את הידע והניסיון בעולם התוכן של המגזר והראיה העסקית ומרכזי ההתמחות המספקים את הניסיון, ההתמחות והפתרונות הטכנולוגים והאפליקטיבים.
עם לקוחותיה של מטריקס נמנים מאות גופים וחברות מהמובילים בישראל בתחומי התעשיה, מסחר, בנקאות ופיננסים, טלקום, ביטחון, בריאות והמגזר הממשלתי ציבורי. מטריקס מדורגת כחברה שהכי כדאי לעבוד בה בתחום שירותי IT, ע"פי סקר BDI.
מטריקס נסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א במדד תל אביב 100 ונסחרת גם במדד היוקרתי של החברות הגדולות המחלקות דיבידנד - תל דיב 20. מחזור המכירות של מטריקס במהלך שנת 2013 הגיע ל-2 מיליארד שקל. חברות המחקר מדרגות את מטריקס במקום הראשון בענף שירותי התוכנה בישראל, STKI מדרגת את מטריקס בראש זו השנה התשיעית ו-IDC מדרגת את מטריקס ראשונה זו השנה השישית ברציפות.

אתר החברה:
תאריך:  30/03/2014   |   עודכן:  30/03/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 חיים גירון
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טל הלר
הציבור ממליץ יותר על חברות שירותי מוצרי צריכה וכרטיסי האשראי; חברות הביטוח בתחתית הדירוג
טל הלר
גולן טלקום בחרה במערכת BillRun בקוד פתוח לבילינג ואיתור הונאות - מבוססת על MongoDB
טל הלר
Amazon Web Services משיקה את תחרות
"City on a Cloud Innovation Challenge"
עדנה דור-און
זהר נוי
Couchbase ממשיכה את ההתרחבות הגלובלית בצרפת, סין, יפן, הודו וישראל – נפתחו משרדים חדשים בפריז, בייג'ין, טוקיו, בנגלור ותל אביב כדי לתמוך בביקוש הבינלאומי הגואה לפתרונות NoSQL מדרגיים לארגונים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il