X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
ארכיטקטורות ופתרונות F5 מסייעים לספקי השירות לבצע אופטימיזציה של רשתות הסלולר שלהן, לאבטח אותן ולהפיק מהן ערך
▪  ▪  ▪

חברת F5 Networks (NASDAQ: FFIV) מכריזה על ארכיטקטורות ופתרונות המרחיבים את F5 Synthesis™ ומעניקים יתרונות חדשים לספקיות שירות.
מסגרת F5 Synthesis מציעה פלטפורמת שירותים גמישה, המיועדת לסייע לספקי שירות להרחיב בצורה יעילה את הרשתות שלהם ולמצות את יתרונות הטכנולוגיות המתפתחות דוגמת Network Functions Virtualization (NFV), באמצעות אספקה של Software Defined Application Services™ (SDAS™). שירותי SDAS ממנפים את גישתה מבוססת המארג של F5, על-ידי שילוב חכם, יעיל וחסכוני של וירטואליזציה, כושר הרחבה, יכולת תכנות, ניהול ועוד.
F5 מסייעת לספקי שירות לאמץ מודלים עסקייםחדשים המבוססים על שירותים וקביעת מדיניות, באמצעות זיהוי המנוי, טיפול בחיבוריות Diameter ועוד
ד"ר מליק טטיפמולה, סגן נשיא לספקיות שירות ופתרונות ענן ב-F5: "השינויים בשוק ספקי השירות נובעים משאיפה לספק שירותים שנותנים מענה טוב יותר למודלים כלכליים חדשים ולאינטרסים המתפתחים של הלקוחות. מסגרת Synthesis של F5 מספקת מארג טכנולוגי אחוד ותזמור חכם של שירותים, על-מנת לסייע לספקי שירות להאיץ את המעבר מאספקה של קישוריות גרידא לאספקה של חוויית ניידות משופרת למנויים".
בין המאפיינים של ארכיטקטורת F5 Synthesis ניתן למנות שילוב בין התקנות פיזיות, וירטואליות ומבוססות ענן, יצירה גמישה ומתוזמרת של שירותי יישומים ויכולות מיכון, שירותי יישומים במודלים גמישים של רישוי ואבטחה דינמית ורב-שכבתית ברחבי הרשתות, היישומים וההתקנים. ל-F5 Synthesis יכולות מתקדמות וחוויות שירות 'מבוססות יישומים' לצד יתרונות כלכליים לספקיות שירות. הארכיטקטורה מאפשרת תמיכה בהנחיות ובתקנים הרלוונטיים לספקיות שירות, ובכלל זה IETF, 3GPP, GSMA, ETSI NFV ותקנים הקשורים ל-SDN כגון ONF.
יתרונות עיקריים
הטכנולוגיות החדשות והפתרונות של F5 ממשיכים להשלים את מערך הפתרונות לניהול התעבורה, ולסייע לספקי שירות להקים ולהרחיב בצורה יעילה וחסכונית את הרשתות שלהן, להעניק ללקוחות חוויית שירות איכותית ומהירה, ולהפיק מהרשת הכנסות נוספות, הודות לשירותים ומודלים עסקיים חדשניים.
הארכיטקטורה האחודה F5 Synthesis מחוללת מהפכה עבור ספקי השירות בכלכלה, בחוויה ובתמיכה בשירותי היישומים באמצעות אספקה של שירותי פס רחב לביצועים אופטימאליים לצד תמיכה באבטחה רב-שכבתית וכושר הרחבה, כהכנה לעתיד המגנה על ההשקעה גם בעתיד.
יכולות התכנות המקיפות של F5 וממשקי ה-API מספקים הזדמנויות נרחבות לשותפים טכנולוגיים שמבקשים לפעול ולהציע פתרונות משותפים ותמיכה הדדית. הפתרונות של F5 עברו הערכה מקיפה על-מנת לקדם שילוב הדוק בפתרונות של שותפים טכנולוגיים בדור הבא של ספקיות השירות.
מדריך הטמעה באמצעות ארכיטקטורות ייחוס
כהשלמה למסגרת Synthesis, מספקת F5 ספרייה מתרחבת של ארכיטקטורות שנועדו לסייע לספקי שירות להתמודד עם כמה מהאתגרים הנפוצים ביותר בענף. ארכיטקטורות אלו מציעות הנחיות המתמקדות בפרישה יעילה של SDAS על-מנת להשיג יעדים עסקיים ספציפיים.
ארכיטקטורות הייחוס של F5 לספקי שירות כוללות:
- פישוט של רשת S/Gi, המאפשר תכונות מתקדמות לתוכן ומנויים, איחוד שירותים מרובים, טיפול ב DNS, מעבר ל-IPv6, אכיפת מדיניות וניתוב חכם של תעבורה, המאפשר שרשור דינמי של שירותים למנויים.
- אבטחה דינמית וחכמה המיושמת ברשת, במחזורי פעילות ובשכבות יישום, עם פיקוד מרכזי ובקרה מבוזרת, המפשטת את ארכיטקטורות האבטחה ומפחיתה את עלות הבעלות הכוללת (TCO).
- פתרון קישוריות מלא ל Diameter המאפשר נדידה חלקה מ ואל רשתות LTE בצורה מאובטחת.
- וירטואליזציה של תפקודי רשת המסייעת למנף את יתרונות הענן ו-SDN בסביבות רשת של ספקיות שירות.
אודות F5
F5 (נסדאק: FFIV) מספקת פתרונות לעולם היישומים. החברה מסייעת לארגונים להתאים בקלות וביעילות את התעבורה והאספקה של שירותים בענן ובמרכז הנתונים על-מנת להעביר בהצלחה יישומים לכל אחד, בכל מקום ובכל זמן.
F5 מציעה ללקוחותיה את ארכיטקטורת הסינתזה שלה, F5 Synthesis™, המשלבת אספקת שירותי יישומים מוגדרים בתוכנה (SDAS™) בסביבות היברידיות, מרכזי נתונים וענן. ארכיטקטורה זאת מאפשרת ללקוחות לספק לכל אחד ובכל זמן שירותי שכבת יישומים ללא אילוצים ומגבלות בצורה מהירה, יעילה וחסכונית.
הפתרונות של F5 מרחיבים את טווח ההגעה של מערכות המידע הודות לשימוש במסגרת עבודה פתוחה הניתנת להרחבה ולמערך עשיר של שותפים, הכולל ספקים ויצרנים מובילים בתחום התיאום והשילוב של מרכזי נתונים וטכנולוגיות. גישה זו מאפשרת ללקוחות למצוא את המודל התשתיתי המתאים ביותר לצרכיהם לאורך זמן. ארגונים ממשלתיים, מותגים צרכניים, ספקי שירותים ועסקים מובילים, כולם נעזרים ב-F5 כדי לשמור על מיקומם בחוד החנית של טכנולוגיות הענן, האבטחה והניידות. הסניף הישראלי של F5, השני בגדלו בעולם, ממוקם בתל אביב, ובו מועסקים כ-230 עובדים.
למידע נוסף, אנא בקרו ב-f5.com. למידע נוסף על F5, שותפיה והטכנולוגיות שלה, ניתן לעקוב אחרינו ב-@f5networks בטוויטר או לבקר אותנו בפייסבוק. לרשימה המלאה של אתרי קהילת F5, אנא בקרו בכתובת:www.f5.com/news-press-events/web-media/community.html.

תאריך:  31/03/2014   |   עודכן:  31/03/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 סלולר
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
F5: חידושים להאצת הפס הרחב ברשתות סלולר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עדי וילדר
מיכל סדן
מוטי גולן הוא מהאמנים המובילים בארץ בתחום האמנות החברתית ועבודותיו הן מסמך תיעודי ייחודי על ההוויה הישראלית, והאנושית בכלל
שי מירון
ה-FDA אישר לראשונה ביצוע ניסויים קליניים להערכת תפקוד דפיברילטורים (ICD) במהלך ביצוע סריקות MRI
רותי מדלעי
חברת הסלולר YouPhone יוצאת בקמפיין פרסומי חדש וייחודי מסוגו: קמפיין "הפוליגרף": לצד המנכ"ל, ישתתף הפרזנטור הקבוע גורי אלפי    יוזם הקמפיין גיא וינברגר ממשרד הפרסום שטרית מדיה גרופ
עדי וילדר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il