X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
תים-נטקום מתכננת ומיישמת פתרונות ענן מבוססיAzure Pack בישראל.
▪  ▪  ▪
אורי אביטל, מנהל אגף שירותי מומחה בתים-נטקום [יח"צ]

האגף לשירותי מומחה של תים-נטקום מקבוצת מלם-תים, חברת האינטגרציה המובילה בישראל, על-פי דוחות חברת האנליסטים STKI, מתכנן ומקים בימים אלה פתרונות מתקדמים לסביבת הענן הציבורי והענן הפרטי, בארגונים בישראל, פתרונות המבוססים על טכנולוגיות Azure Pack של מיקרוסופט. תים-נטקום, הינה שותפה של מיקרוסופט בישראל ומחזיקה במספר רב של הסמכות בקטגוריות שונות וברמות הגבוהות ביותר של מיקרוסופט.
טכנולוגיית ה- Azure Pack במשולב עם טכנולוגיות ה- Hyper-V וה- System Center של מיקרוסופט, מאפשרת לספקי שירותי ענן ציבורי ולארגונים המקימים ענן פרטי, לספק שירותי ענן מתקדמים ללקוחות ולמשתמשים. לקוח המתחבר למערכת מקבל ממשק מפורטל הדומה מאוד לממשק הקיים בענן הציבורי של מיקרוסופט והמבוסס על טכנולוגיות Azure. באמצעות הממשקים בפורטל מקבל הלקוח שליטה מלאה על הסביבה שלו בענן ומסוגל לנהל את מערכותיו באופן עצמאי ויעיל ללא צורך בסיוע או תלות מספק השירות. ללקוח ניתנות מגוון אפשרויות דוגמת: הקמת מכונות וירטואליות, רשתות וירטואליות, קישור הרשתות לאינטרנט ואף אפשרות ליצור VPN בארגון עצמו.
אורי אביטל, מנהל אגף שירותי מומחה בתים-נטקום: "כשותפים עסקיים, של מיקרוסופט, בחרנו לאמץ את טכנולוגיות ה- Azure Pack כחלק מהפורטפוליו הרחב שלנו. המהלך בוצע כנדבך נוסף לטכנולוגיות הווירטואליזציה והניהול מבית מיקרוסופט ה- Hyper-V וה- System Center שבהם יש לנו ידע וניסיון רב שנים של הטמעות רבות שביצענו בארץ ובעולם". בנוסף, לדברי אביטל, הוסמך מטעם האגף, מומחה המתפקד כ-MRS ) Microsoft Regional Specialist ) מטעם מיקרוסופט. "טכנולוגיות מיקרוסופט להרחבת היכולות בדטה-סנטר מאפשרות סביבות עם שרידות וביצועים גבוהים, גמישות וממשקים ידידותיים הן למנהל המערך והן ללקוחות. משתמשי הלקוחות יוכלו לנהל באופן עצמאי את המשאבים שלהם בענן ללא תלות בתמיכה מהספק".
עוזי חפץ, מנהל תחום ספקי שירות במזה"ת ואפריקה במיקרוסופט: "אנו עדים לצמיחה מואצת באימוץ טכנולוגיות Hyper-V ו- System Centerבארץ ובעולם - הן בקרב ארגונים ושותפי אינטגרציה והן בקרב ספקי ענן. שיתוף הפעולה עם תים נטקום מבוסס על פעילות משותפת וגישה מתודית בתכנון ויישום פתרונות מיקרוסופט".
לאחרונה מיישמים מקצועני תים-נטקום את פתרון ה- Azure Pack בסביבת הענן של טריפל סי, שבחרה להטמיע את טכנולוגיות הענן של מיקרוסופט בענן הציבורי, בשיתוף עם קבוצת המוצר של Azure Pack.
חברת תים-נטקום מקבוצת מלם תים היא חברת ICT מהמובילות בישראל. החברה מספקת מגוון פתרונות מחשוב מקצה לקצה למאות ארגונים וחברות בכל מגזרי המשק, תוך עמידה בתקני איכות, שירות ומקצועיות בינלאומיים. החברה משלבת חדשנות וניסיון מוכח של עשרות שנים בהקמה, יישום ואינטגרציה של מערכות מידע.
אגף שירותי המומחה בתים-נטקום מתמחה בייעוץ, אפיון, תכנון ויישום פתרונות מבוססי תוכנות תשתית של היצרנים המובילים לסביבת המחשוב הארגונית. התמחויות והסמכות האגף בפלטפורמות Microsoft, רבות ומגוונות. לתים-נטקום הסמכות בקטגוריות שונות של מיקרוסופט וברמות הגבוהות ביותר של GOLD PARTNER. ב-10 השנים האחרונות זכה אגף שירותי מומחה של תים-נטקום בפרסים רבים כשותף מצטיין של מיקרוסופט ישראל ובשנת 2012 נבחר ע"י מיקרוסופט העולמית כשותף המצטיין של מיקרוסופט בישראל.

תאריך:  08/04/2014   |   עודכן:  08/04/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מיקרוסופט
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תים-נטקום ופתרונות הענן בישראל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נטלי נבון
1-7 באפריל 2014, ירושלים
יוסי נאור
ניצחון לוועד עובדי נמל אשדוד: בית המשפט קבע כי נציגי העובדים יהיו נוכחים בוועדות הקבלה של הנמל    חסן הגיש תלונה במשטרה נגד השר כץ בגין הסתה
זהר נוי
השירות הבולאי מנפיק סדרת בולים המוקדשים לענפי הספורט התחרותיים הלא אולימפיים - מהיום, יום שלישי ה-8 באפריל, תוכלו לרכוש בולים של סקי מים בכבלים, אושו ומצנחי רחיפה שהונפקו בשיתוף עם התאחדות "אילת"
סיגל אוברמן
חנות המפעל של "אוכל ביתי ניר עציון" מציעה תפריט עשיר וחגיגי לארוחת החג
אפרת אורבך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il