X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
ממשק משתמש Smart Office מהידידותיים והמתקדמים ביותר בעולם, בעל גישה אינטואיטיבית וקלה לשימוש
▪  ▪  ▪

קבוצת Intentia, המתמחה בפתרונות מחשוב תעשייתי לארגונים, מודיעה כי היא משיקה ממשק משתמש Smart Office תקני בעברית ל-M3, פתרון ERP ארגוני כולל לחברות בתחומי התעשיה והמסחר, ומפתרונות הדגל של חברת Infor הבינלאומית. ממשק המשתמש העברי של Smart Office פותח בישראל בשיתוף פעולה של חברת Infor וקבוצת Intentia, תוך התאמה ולוקליזציה לצרכים רגולטורים של השוק הישראלי.
ממשק משתמש Smart Office, זוכה פרסים בינלאומיים על חדשנות ומובילות טכנולוגית, הינו מהידידותיים והמתקדמים ביותר בעולם. הממשק משתלב בקונספט השימושיות של M3 אשר בא לידי ביטוי בגישה אינטואיטיבית וקלה לשימוש, שפותחה עבור כל דרגי המשתמשים בארגון, כמו גם בהתאמה של הפתרון לכלים ניידים, סמארטפונים וטאבלטים, מבלי להזדקק לממשקים חיצוניים.
הגרסא העברית עומדת בקו העיצובי החדשני ומאפשרת חווית משתמש יוצאת דופן בפתרון M3 - בעברית ומימין לשמאל. בנוסף, ממשק המשתמש העברי מאפשר התאמות אישיות לכל משתמש, עיצוב שאילתות וריכוז מידע, כלי פיתוח ייחודיים, ניהול מסמכים וכלי חיפוש חכמים.
יעקב רבינוביץ', מנכ"ל קבוצת Intentia אמר כי: "Intentia מציגה בישראל מהפכה בתפיסה של פתרונות ERP ומביאה פתרון בעל עוצמה טכנולוגית שמציע חווית משתמש של סמארטפון בפתרון ארגוני. ממשק המשתמש הידידותי של M3 מאפשר הטמעה יעילה ומהירה לאין שיעור לעומת פתרונות מתחרים בשל האהדה הגורפת שהוא זוכה לה בקרב המשתמשים בארגון. M3 נבחר על-ידי חברות רבות בתעשיה הישראלית, שיכולותליהנות מפתרון זה גם בשפה העברית, עם התאמה לצרכים המקומיים".
אודות קבוצת Intentia
קבוצת Intentia, הוקמה בשנת 1996, מתמחה בפתרונות מחשוב תעשייתי לארגונים. Intentia הינה הנציגה הבלעדית בישראל של פתרון M3 מבית Infor הבינלאומית, חברת פתרונות המחשוב הארגוני השלישית בגודלה בעולם.
הקבוצה כוללת מספר חברות בנות: חברת Intentia ישראל, זרוע השיווק והמכירות המייצגת בישראל את פתרון M3 של חברת Infor, חברת Intentia פתרונות העוסקת בשירותים והטמעה בארגונים וחברת פרואקטיב (50%), המתמחה במנועי BPM ו- Work Flow מתקדמים.
צוות המומחים של Intentia הינו בעל ניסיון עשיר בפרויקטים מורכבים של מחשוב חוצה ארגון בוורטיקלים תעשייתיים בארץ ובחו"ל. ניסיונה של Intentia והמקצועיות שלה זיכו אותה לאורך השנים בפרסי מצוינות בפרויקטים מקרב כלל השותפים העסקיים המיישמים אתM3 ברחבי העולם. בין לקוחות החברה נמנות חברות מובילות במשק, כגון: תנובה, אקרשטיין, דלתא גליל, דקסל, פריניר, אגמו- ורגוס, אלכם מדיקל, כרמל מיכלים, פוליכד, קרגל, רביב-רבל, אורן צובה ועוד.

תאריך:  23/04/2014   |   עודכן:  23/04/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 דלתא גליל / Delta Galil
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
Intentia משיקה ממשק משתמש בעברית ל-M3
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי מירון
מקרן ה-EH-TW7200 של אפסון - הזוכה הגדול של פרס TIPA היוקרתי לשנת 2014
חגי מאור
היסטוריה תיירותית נרשמה במהלך חג הפסח בבאר שבע כשלראשונה גדשו את מרכז המבקרים באר אברהם אבינו מעל 500 תיירים ממדינות שונות מחו"ל, זאת בנוסף לאלפי מבקרים שהיו בעיר העתיקה במוקדים השונים
ורניק יריב
לקראת יום השואה: סרטונים חדשים בהשראת הפרויקט "לאסוף את השברים" של יד ושם. סטודנטים מ-HIT יצרו עבור יד ושם סרטונים העוסקים בסיפורים ופריטים שנאספו בשנים האחרונות מניצולי שואה
משה כהן
התנועה לאיכות הסביבה למנכ"ל החברה: "קיבלנו תלונות על נקודות פיח שחורות שמופיעות על מכוניות, גגות, חלונות, אדניות, תריסים ועוד. האם בחברה מודעים לזיהום שעשוי להגרם לאוכלוסייה ולסביבה?"
טל הלר
פרוטרום הקימה מערכת מבוססת TM1 של יבמ לחיזוי בזמן אמת של מכירות גלובליות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il