X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
דאסו סיסטמס מדווחת תוצאות כספיות לרבעון ראשון של 2014 צמיחה של 8% בהכנסות מרישיונות חדשים
▪  ▪  ▪

דאסו סיסטמס (Dassault Syst?mes), חברת ה- 3DEXPERIENCE, הציגה תוצאות כספיות בלתי מבוקרות על-פי IFRS לרבעון הראשון שהסתיים ב-31 במרץ, 2014. תוצאות אלו נסקרו על-ידי דירקטוריון החברה ב-22 באפריל 2014.
עיקר התוצאות (בלתי מבוקרות):
  • ההכנסות האורגניות מרישיונות חדשים צמחו ב-6% במונחי שער חליפין קבוע.
  • ההכנסות (non-IFRS) באסיה צמחו ב-10% במונחי שער חליפין קבוע. הובילו את הצמיחה יפן, קוריאה הדרומית וסין.
  • ההכנסות מתוכנת ENOVIA עלו ב-12% במונחי שער חליפין קבוע, כשהן מונעות על-ידי אימוץ V6.
  • התקדמות ברכישת Accelrys.
  • דירקטוריון החברה מציע פיצול מניה של 2 ל-1.
  • היעדים הפיננסים לשנת 2014 מאושרים ומעודכנים כדי לכלול רכישת Accelrys והשפעות של שערי מטבע.
"הפעילות שלנו ב-2014 מתמקדת בהגדלת הערך של פתרונות החברה עבור הלקוחות, באמצעות פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE ואסטרטגיה למיקוד בפתרונות למגזרי תעשיה. כעת ברור כשמש כי הפתרונות שלנו קריטיים כדי לאפשר ללקוחותינו ליצור מוצרים חדשניים וחוויות המשפיעות על השורה התחתונה שלהם", אמר ברנרד שארלס, נשיא ומנכ"ל דאסו סיסטמס.
"המומנטום של ארכיטקטורת V6 ממשיכה להיבנות, והתוצאה היא עליה במספר ההפעלות המוצלחות אצל לקוחות במהלך הרבעון האחרון. חברות מובילות בעולם בתחומי הרכב, ההיי-טק, מדעי החיים, מוצרי צריכה וקמעונאות, הטמיעו את פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE שלנו על בסיס פלטפורמת V6. אנו עובדים על לשכפל את ההצלחות הללו עם כוח המכירות הישירות הבינלאומי שלנו, ובמקביל גם להאיץ את הכניסה לתעשיות חדשות דרך מכירות שאינן ישירות".
"רכישת Accelrys, החיונית עבור דאסו סיסטמס, מתקדמת היטב. היא מתבססת על הידע שלנו באינטגרציה של תוכנה ועל מערך פתרונות ה-PLM וה-3DEXPERIENCE, יחד עם היכולות של Accelrys בכימיה מולקולרית ובניהול חדשנות מדעית. הן יותר ממשלימות – הן מתאימות כמו כפפה האחת לשניה. שילוב המאמצים בין שתי החברות מייצר פוטנציאל משמעותי להאצת החזון ומפת הדרכים המשותפת, ולהתרחבות לחומרים חדשים. יתרה מכך, התזמון של השלמת הרכישה, תואם היטב להצגת ההצעה הראשונה שלנו לבינה עסקית ביולוגית, המתוכננת להשקה בקרוב. יחדיו אנו מעשירים את היצע המוצרים שלנו עבור תעשיית מדעי החיים ותעשיות מבוססות נוסחאות, וכן עבור לקוחות במספר תעשיות אחרות אותן אנו משרתים, כגון ההיי-טק".
סך ההכנסות (על-פי IFRS ו- non-IFRS) צמחו ב-9% כשכל האזורים הציגו צמיחה. ההכנסות מתוכנה עלו ב-7% (IFRS) ו-6% (non-IFRS). להוציא רכישות ופיצולים, הכנסות non-IFRS מתוכנה צמחו ב-4%. שירותים והכנסות אחרות צמחו ב-40%, המשקפים הכללה של רכישות עם מגוון רחב יותר של הכנסות משירותים (כל מדדי הצמיחה במונחי שער מטבע קבוע).
על בסיס אזורי, הכנסות non-IFRS באסיה צמחו ב-10%, בהתבסס על פעילות עסקית חדשה חזקה ביפן, ונתמכו על-ידי קוריאה הדרומית וסין. הכנסות non-IFRS באירופה צמחו ב-8%, אותן מובילות בריטניה וצפון אירופה. הכנסות non-IFRS באמריקה צמחו ב-8%, בהתבסס על צמיחה בשירותים (כל מדדי הצמיחה במונחי שער מטבע קבוע).
צמיחת ההכנסות מתוכנה non-IFRS משקפת מגמות של חזרה לצמיחה בהכנסות מרישיונות חדשים, והמשכיות חזקה בפעילות אחזקה. בפרט, הכנסות מרישיונות חדשים צמחו ב-8% בסך-הכל וב-6% על בסיס אורגני. החברה מציינת צמיחה דו ספרתית ברישיונות חדשים באסיה ובאירופה. הכנסות חוזרות מתוכנה צמחו ב-5% (IFRS ו- non-IFRS) בהתבסס על צמיחה בפעילות אחזקה (כל מדדי הצמיחה במונחי שער מטבע קבוע).
בבחינה של הכנסות non-IFRS מתוכנה על-פי קווי מוצרים, ENOVIA הציגה גידול של 12% המתבסס על אימוץ מואץ של V6, צמיחה של 1% ב-CATIA על בסיס תוצאות מעורבות, צמיחה של 5% של SOLIDWORKS המובלת באמצעות צמיחה בפעילות אחזקה, תוכנות אחרות הציגו צמיחה של 13% המשקפות את הוספת Apriso ו- RTT, וצמיחה דו ספרתית של SIMULIA (כל מדדי הצמיחה במונחי שער מטבע קבוע).
רווח תפעולי על-פי IFRS מסתכם ב-80.3 מיליון אירו. רווח תפעולי על בסיס non-IFRS עלה ב-1.6% ל-139.5 מיליון אירו ושיעור הרווח התפעולי ירד ל-27.7% בהשוואה ל-29.0%. על בסיס אורגני, להוציא שער מטבע וכן זיכוי מס חד-פעמי על מחקר ופיתוח, שיעור הרווח התפעולי גדל בכמעט 100 נקודות בסיס.
רווח נקי מדולל לפי IFRS למניה ירד ב-27.6%, בעוד על בסיס non-IFRS, רווח נקי מדולל למניה ירד ב-6.4% ל-0.73 יורו, המשקף השפעה של 9 נקודות אחוז מתנודות שער מטבע שליליות.
רכישות V6 מהוות 24% מהכנסות מהרישיונות החדשים ברבעון הראשון, אותן מובילות לקוחות בתחומי התחבורה והתעבורה, היי-טק, מדעי החיים ומוצרי צריכה וקמעונאות.
תזרים מזומנים ונקודות ציון נוספות
תזרים המזומנים התפעולי הנקי ברבעון הראשון של 2014 היה 182.3 מיליון אירו, בהשוואה ל-185 מיליון אירו בתקופה המקבילה ב-2013. החברה השלימה רכישות במזומנים בסך 159.9 מיליון אירו. רכישות מניה שהושלמו בסך 53.5 מיליון אירו, והתקבלו מזומנים עבור אופציות שהופעלו בסך 13.3 מיליון אירו.
ב-31 במרץ, 2014, המצב הפיננסי הנקי היה 1.41 מייארד אירו, בהשוואה ל-1.44 מייארד אירו ב-31 בדצמבר, 2013. מזומנים, ושווי ערך מזומנים, והשקעות קצרות טווח הסתכמו ב-1.77 מייארד אירו, וחוב ארוך טווח היה 360.5 מיליון, בהשוואה ל-1.8 מייארד אירו ו-360 מיליון אירו בהתאמה, נכון ל-31 בדצמבר 2013.
תחזית עסקית
תיבו דה טרסון, סמנכ"ל הכספים בדאסו סיסטמס אמר: "אנו מעודדים לראות צמיחה בהכנסות מרישיונות חדשים, צמיחה של 8% בסך-הכל, ו-6% על בסיס אורגני במונחי מטבע קבוע. זו מתבססת על צמיחה חזקה של ENOVIA ולמרות רוח נגדית חזקה, בייחוד בתעשיית המכרות והחלל והתעופה, המשפיעה על רישיונות חדשים וכן על התפתחות מינויים.
"הרווח התפעולי של הרבעון הראשון ושיעור הרווח, וכן תוצאות הרווח למניה עברו את היעדים שלנו. להוציא הטבת מס חד-פעמית שנרשמה במחקר ופיתוח, והשפעה של מטבע ורכישות, שיעור הרווח התפעולי non-IFRS שלנו עמד על 30%, שיפור של 100 נקודות בסיס בהשוואה לרבעון הראשון של 2013. עבור השנה כולה, אנו ממשיכים לכוון לשיפור ברווח התפעולי האורגני non-IFRS ברמה של כ-150 נקודות בסיס.
"במבט על התחזית שלנו, אנו מאשרים את היעדים הפיננסים שלנו ל-2014, ומעדכנים אותם על-פי שערי מטבע ורכישת Accelrys, אשר מתקדמת היטב ואמורה להיסגר בקרוב".
דאסו סיסטמס ישראל הוא הסניף הישראלי של חברת התלת ממד Dassault Syst?mes, המספקת לעסקים ולאנשים כלים ליצירת עולמות וירטואליים לדמיין חידושים ברי קיימא. פתרונות ה-3DEXPERIENCE של החברה משנים את הדרך בה מתכננים, מייצרים ומסופקים מוצרים. הפתרונות המשולבים של דאסו סיסטמס מקדמים אימוץ של חדשנות חברתית, ומרחיבים את האפשרויות לשפר את העולם האמתי באמצעות העולם הווירטואלי. הקבוצה מביאה ערך ליותר מ-190,000 לקוחות מכל הגדלים, בכל התעשיות, ביותר מ-140 מדינות.
CATIA, DELMIA, ENOVIA, SIMULIA, SolidWorks, 3DVIA, GEOVIA, EXALEAD, 3DSwYm ו-Netvibes הם סימנים מסחריים רשומים של דאסו סיסטמס או של חברות הבנות שלה בארה"ב ובמדינות נוספות.

למידע נוסף על דאסו סיסטמס ישראל בקרו באתר:
תאריך:  29/04/2014   |   עודכן:  29/04/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 קוריאה הדרומית
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דאסו סיסטמס: תוצאות כספיות לרבעון ראשון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טל הלר
דאסו סיסטמס ממנה את לורן בלנשארד לתפקיד סגן נשיא בכיר לאזור EMEAR ולמערך השותפים הגלובלי
טל הלר
KMS lighthouse מקבוצת אמן נכנסה לרשימת Cool Vendors in CRM Customer Service 2014 על-פי חברת המחקר גרטנר
שלמור תקשורת
ARCOSTEEL מציגה מגוון כלים ואביזרים לבשר לקראת חגיגות יום העצמאות ה66 למדינת ישראל
שי מירון
הוענקה על-ידי אורן פליישר, מנכ"ל אפסון ישראל, לזוכה בר המזל, בחידון טריוייה
שי מירון
פרס TIPA היוקרתי לשנת 2014 ותואר ה"אביזר הטוב ביותר" הוענק לקונקט האלחוטי של סאנדיסק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il