X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
אפליקציית ריגול לאנדרואיד המופצת דרך הפייסבוק, אפליקציית וואטסאפ מתחזה ודיווח כוזב על תאונה קטלנית ברכבת הרים בפלורידה חברת ESET מסכמת את איומי האינטרנט של חודש אפריל
▪  ▪  ▪
הונאת רכבת ההרים בפייסבוק [צילום מסך]

הרשתות החברתיות, ובעיקר הפייסבוק, כבר מזמן הפכו למגרש המשחקים העיקרי של פושעי האינטרנט וההאקרים למיניהם. עם כמיליארד ורבע משתמשים פעילים, זה לא מפתיע שמספר ההונאות שמופצות בפייסבוק רק ממשיך לעלות.
אחת מאותן הונאות כוונה נגד משתמשי האנדרואיד. הודעה שהופצה בין משתמשי הפייסבוק גרמה לגולשים להתקין על מכשיר האנדרואיד שלהם אפליקציית ריגול המסוגלת לצותת לשיחות, לקרוא הודעות טקסט ולהפוך את המכשיר למכשיר האזנה – גם כשהוא לא בשימוש. מטרת אפליקציית הריגול – המכונה iBanking – היא לעקוף את מנגנוני הזיהוי הכפול שמשמים את הגולשים להתחבר לאתר הבנק שלהם ובכך לנסות ולהוציא מהם כספים.
18 הרוגים בתאונת רכבת הרים בפלורידה? הונאת פייסבוק
בשבוע שעבר הופץ בפייסבוק קישור לסרטון שכביכול מתעד תאונת רכבת הרים קטלנית באולפני יוניברסל בפלורידה, בה נהרגו 18 אנשים. לחיצה על הקישור הובילה את הגולשים להתקנת אפליקציה זדונית, המתחזה לאפליקציית Fox News לפייסבוק ומטרתה לאסוף מידע אישי אודות המשתמשים ולפרסם בשמם פוסטים בפרופיל שלהם.
בחברתESET ממליצים לעולם לא ללחוץ על קישורים מפוקפקים בפייסבוק, אפילו אם נראה שהם הגיעו מחבר. אם אתם רוצים להיות בטוחים לגבי ידיעה חדשותית כלשהי, עדיף שתוותרו על לחיצה על הקישור ותפתחו את אתר החדשות המועדף שלכם בנפרד.
אפליקציית וואטסאפ לפייסבוק - זיוף
פייסבוק אומנם רכשה את וואטסאפ תמורת כמה מיליארדים טובים של דולרים, אך עדיין לא שוחררה שום אפליקציה רשמית המאחדת בין הפייסבוק לוואטסטפ או שמאפשרת לכם להשתמש בוואטסאפ במחשב האישי שלכם.
לצערנו, גולשים שאינם מודעים לכך התפתו להתקין אפליקציה המתיימרת להיות "אפליקציית וואטסאפ לפייסבוק" שכל מטרתה היא לאסוף פרטים אישיים של הקורבנות לצורך גניבת זהות והונאות רשת אחרות. לאחר התקנת האפליקציה המשתמש מאשר גישה למידע האישי שלו וכן אישור לפרסם את האפליקציה בפרופיל שלו ובכך להפיץ את ההונאה הלאה אל חבריו.
"התעוררי תינוקת"
הורים לתינוקת בת עשרה חודשים מסינסינטי ארה"ב, התעוררו למשמע קולות מוזרים הבוקעים מחדר השינה של בתם. כשהם הגיעו לחדרה של הפעוטה הם נחרדו לגלות שאדם זר הצליח בצורה כלשהי להשתלט מרחוק על המוניטור שהוצב מעל מיטתה וניסה להעיר אותה באמצעות צרחות.
מוניטורים ומצלמות wifi הופכות ליותר ויותר נפוצות בימינו. הן מאפשרות לבעליהן לקבל גישה מהירה ולראות מה מתרחש מול המצלמה באמצעות כתובת IP. אך משתמשים רבים אינם מודעים לכך שקל מאוד להאקרים להשיג את כתובות ה IP האלו ובכך "לפרוץ" למצלמות כאלה או למוניטורים המנצלים את הטכנולוגיה הזו ומשתמשים בגדרות ברירת המחדל של המכשיר, שבדרך כלל כוללות סיסמאות הקלות למדי לפריצה.
אם אתם משתמשים במוניטור או מצלמה מבוססי אינטרנט, מומלץ ביותר לקרוא את הוראות השימוש ואת אופן הגדרת הסיסמה וכמובן להשתמש בסיסמאות חזקות שלא יפרצו בקלות.

חברת ESET הינה ספקית בינלאומית של תוכנת האנטי וירוס NOD32 וחבילת האבטחה ESET Smart Security לארגונים בגדלים שונים וצרכנים פרטיים. החברה מיוצגת ברחבי העולם כולו ביותר מ-180 מדינות וסניפיה המרכזיים ממוקמים היום באנגליה, ארגנטינה, סלובקיה וכמובן ארצות הברית.
תאריך:  05/05/2014   |   עודכן:  05/05/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דוח איומי האינטרנט של ESET לחודש אפריל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דוברות עיריית ירושליים
רחל דותן ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור
ההוביט, טרנטינו, דילן ותזמורת המהפכה בסדרת החשיפה התרבותית של מרכז אקדמי שלם
טל הלר
סרגון זכתה בפרויקט המשך לפריסת רשת תקשורת 4G/LTE עבור אחת מחברות הסלולר הגדולות בארה"ב
עדי נאור
יותר מ-5000 הגיעו השנה הגיעו לעצרת המרכזית הנועלת את אירועי יום השואה בארץ, שמתקיימת כל שנה בקיבוץ יד מרדכי שבדרום. בעצרת נאמו ראש האופוזיציה ושר הביטחון
עדי נאור
אירוע ראשון מסוגו התרחש השבוע ביום שני באולמי אליבא המפוארים    זוגות מאורסים הוזמנו להיות אורחים בחתונה של עצמם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il