X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מיד כאשר נשיא ארה"ב החדש נכנס לתפקידו הוא הורה על צמצום שכרם של עובדי הבית הלבן עקב המשבר הכלכלי, לא נשמע ולו ציוץ קל של מחאה על כך, ואילו כאן - משבר כלכלי, לא על חשבוננו
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]
בישראל כמו בישראל, לא משתנה בעצם כלום. מודעות חברתית? אחריות לאומית? דאגה כנה לאזרח הקטן? אל תצחיקו אותם, אז תאכלו פחות, תקמצו בחימום בחורף. והקשישים? שיחליטו - תרופות או חימום!

אני תוהה אם למשל יו"ר הכנסת, אי פעם, חשבה על קיצוץ במשכורתם של החכ"ים, תנאי פרישתם השערוריתיים, העובדה שח"כ ערבי אשר ברח לארצות ערב עדיין מקבל משכורת מלאה כח"כ, ובכלל, הבזבוז המשווע של כל אותם פרוטקציונרים, המדברים גבוהה גבוהה על המשבר הנורא העומד לפתחנו, אך דורשים עוד ועוד הטבות, ועוד ועוד תקציבים האמורים להיסחט מן המדינה ואשר כל יעדם הוא המשך שמירת מוקדי הכח הפוליטיים של אותם "מבקשי טובת העם והמדינה".
המשכורות העלובות המשולמות לרופאים הנאלצים לעבוד בשתיים עד שלוש משרות על-מנת לפרנס את משפחתם כנגד מנהלי מחלקות וראשי קופות חולים, אשר משרתם היא ניהולית בלבד ואחריותם מצטמצמת לתקינות מנהלית בלבד, או עובדי בנק ישראל אשר עובדים מקבלים משכורות גבוהות מעל ומעבר למקובל, ועוד ועוד דוגמאות.
דווקא כעת, ימים ספורים לפני הבחירות, כדאי לשים לב לצביעות הפושה בשירות הציבורי בישראל, מבית המחוקקים ועד לאחרון הפקידים ה"בכירים" אשר דאגתם הכנה למצב האבטלה בישראל, אף לא מעלה בראשם הרהור קל של ויתור על תנאי העסקתם המוגזמים.
האם שרי הממשלה אינם יכולים לעבור למכוניות צנועות יותר? נראה שלא! כי לפני שנים, כאשר שר האוצר דאז, מר יגאל הורביץ ז"ל, עבר למכונית קטנה וצנועה, הועברה מכונית השרד שלו לפקיד בכיר שלא אנקוב בשמו, ושאר חברי הממשלה לא ויתרו על הנאתם ממכוניות השרד שלהם.
כלומר: בישראל כמו בישראל, לא משתנה בעצם כלום. מודעות חברתית? אחריות לאומית? דאגה כנה לאזרח הקטן? אל תצחיקו אותם, אז תאכלו פחות, תקמצו בחימום בחורף. והקשישים? שיחליטו - תרופות או חימום!
הבה נזכור זאת בבואנו לקלפי בעוד ימים ספורים בלבד, באם המציאות החברתית לא תשתנה מיסודה, קיומה של ישראל יהיה מוטל בספק. מה יעזרו כלי מלחמה משוכללים אם לא יהיה לנו המשאב האנושי המתוחכם להפעילם. מה תעזור הטכנולוגיה באם אנשי הצווארון הכחול ימשיכו להיאנק תחת קשיי החיים, בעוד שכבה לא דקיקה במיוחד של אנשי הצווארון הלבן, אשר חלק גדול מהם הם אנשי קשרים בלבד ולא אנשי כישורים, ייהנו מן החיים המתוקים וימשיכו לצהול על ערמומיותם וניצול מעמדם, כאשר המדינה מאפשרת להם זאת תוך עצימת עין, כי יד רוחצת יד, אך ב-10 לפברואר, ידכם שלכם, היא זו שתהא מונפת. נצלו זאת לשינוי חברתי, ולטובתכם.

תאריך:  28/01/2009   |   עודכן:  28/01/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
משבר כלכלי? - לפרוטקציונרים לא ידוע על כך
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
הסרחון מתחיל בבית המשפט העליון
דורית בייניש  |  28/01/09 16:30
2
מאמר חשוב ל"ת
נכון מאד  |  28/01/09 18:25
3
רות פורסטר......
י.ש  |  28/01/09 19:16
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מוריה-גלית שלגי
בשנים האחרונות כבשה הרפלקסולוגיה מחדש מקום נכבד בעולם. יעילות השיטה הוכחה על דרך הניסוי והטעייה וההסבר הפשוט והעממי הניתן לה הוא ש"כאשר אני לוחץ פה, זה משפיע שם" - האם יש דברים בגו?
גורי גרוסמן
לאחר שאשקלון, אשדוד, באר שבע וגדרה, הצטרפו לחבורה המוכה המכונה "ישובי עוטף עזה", הוזעקו תועמלני קדימה לטהר את שרץ ההינתקות - הכל למען ישיבתם ליד שולחן הממשלה
עו"ד יוסי דר
כשדנים בפשעי מלחמה, יש להבחין בין ירי מכוון לעבר אזרחים בלבד (שהוא פשע מלחמה), לבין ירי לעבר מחבלים הנמצאים בקרב אזרחים ומשתמשים בהם כמגן אנושי    האם בית המשפט יכול בדיעבד להיכנס לנעליו של החייל בזמן אמת?
עו"ד פנחס פישלר
מסנ"צ אפרים ארליך ("קרמשניט") המשרת במשטרה מנעו לפתוח את הפה ולבקרה "בחצוצרות". נצ"מ ישראל אברבאנל שהשתחרר מהמשטרה ומבקר את המערכת - "זוכה" לתגובה משמיצה מהמערכת אותה שירת במסירות ובנאמנות. מערכת חולה והפכפכה
צילה שיר-אל
האם יכולים האריה והעקרב לדור בכפיפה אחת?    תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il