X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
אפליקציות Teradata Aprimo Campaign Management זכתה במקום הראשון ב-Gold Stevie בקטגוריית מערכת שיווק ויח"צ לשנת 2014
▪  ▪  ▪
טל נועם, מנהל החטיבה למערכות Data Warehouse & BI בחברת מיטווך, נציגת Teradata בישראל [יח"צ]

Teradata Aprimo Campaign Management, היא הזוכה הגדולה באות ה-Gold Stevie, בקטגוריית מערכת השיווק ויח"צ לשנת 2014. הפרס היוקרתי והנחשב בעולם העסקי, מחולק מדי שנה, במסגרת התחרות הבינלאומית International Business Awards, כהוקרה להישגים עסקיים בולטים. השנה הוגשו לתחרות מעל 3500 מועמדויות מחברות ברחבי העולם, מתעשיות ועסקים שונים ב-60 מדינות, וצוות השופטים הורכב מ-250 מנהלים בכירים בתחומם.
אפליקצית ה- Campaign Management הזוכה, הידועה גם בשם Teradata Customer Interaction Manager - CIM, הינה פתרון מוביל לניהול קמפיינים רב ערוציים, לשיווק מבוסס נתונים. האפליקציה מסייעת למנהלי שיווק לחלק את הלקוחות לסגמנטים שונים ולספק הצעות ערך מתאימות לכל פלח לקוחות, בכל ערוצי התקשורת הנכנסים והיוצאים בארגון. הדבר מאפשר לחברות להגדיל את הסיכוי להצלחה של כל קמפיין שיווקי ולשפר את התקשורת עם הלקוחות. היישום נמצא בשימוש כיום במגוון מחלקות שיווק בקרב מותגים מהידועים ביותר בעולם, כשהשימוש שנעשה בו מכוון לניתוח נתוני לקוחות, התמקדות בקהלי יעד ספציפיים, יצירת "אירועים" המובילים לאינטראקציה הניתנת למדידה, ויצירת דיאלוג עם הלקוחות במגוון ערוצי תקשורת, בזמן אמת ובאוף-ליין. ע"י השימוש בכלי החכם, יכולים מנהלי השיווק לקבל החלטות יעילות יותר המבוססות על תחומי העניין והצורך של לקוחותיהם ולנצל בצורה מיטבית וגמישה כל סכום כסף שמוקצה לשיווק.
"Teradata הפכה בשנים האחרונות למובילת שוק בתחום של Integrated Marketing Management – IMM", אומר טל נועם, מנהל החטיבה למערכות Data Warehouse & BI בחברת מיטווך, נציגת Teradata בישראל. "תחום רחב זה, כולל מעבר למערכת ניהול קמפיינים רב ערוצית (Campaign Management) שבגינה זכינו בפרס היוקרתי, גם מערכת משלימה - Marketing Resource Management – MR, המאפשרת לנהל את כלל מערך השיווק ובכלל זה: את לוחות הזמנים והמשימות להשקת קמפיין, את הנכסים השיווקים, את תקציבי הקמפיין, וכד' בצורה יעילה. מערכת משלימה זו, מאפשרת לקצר בממוצע את זמן ההפקה של מבצע שיווקי בכ-20% ולנצל את אותו תקציב שיווקי להשגת יעדי מכירות אגרסיבים יותר".
לדברי נועם, יתרון בולט של תוכנתTeradata Aprimo Campaign Management הוא העובדה כי היא פותחה במיוחד בראיה שמומחי שיווק, שהינם בד"כ חסרי ידע בתכנות, יוכלו להפעיל אותה ולהפיק ממנה את מירב התוצרים. "התוצאה היא שהתוכנה הינה אינטואיטיבית לשימוש ומתאימה גם לשימוש של אנליסטים בעלי ידע בתכנות, אך בהחלט גם לאנשי שיווק אשר מומחים בשיווק בלבד."
אודות החטיבה למערכות data Warehouse
החטיבה למערכות Data Warehouse בחברת מיטווך משווקת בישראל את מערכות Teradata ו- Aster Data וכן את Microstrategy. בנוסף לשיווק המוצרים, החטיבה מבצעת פרויקטי יישום וייעוץ בתחומי ה- Data Warehouse, BI ו- Big Data. לחברת מיטווך, חברת טכנולוגיית המידע הוותיקה ביותר בארץ, מסורת רבת שנים של מחויבות לאיכות, מצויינות וחדשנות, ועל לקוחותיה נימנים אירגונים וחברות רבים, ביניהם מהגדולים והמובילים בכלכלה הישראלית: בבנקאות, בתחומים פיננסיים אחרים, בתקשורת, בקמעונאות, דוט-קום ועוד.
[קישור]/

תאריך:  09/09/2014   |   עודכן:  09/09/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רותי מדלעי
לילך רז
טיולים מודרכים בבוקר יום שישי, בשעה 10:00, בכל שבוע בפינה קסומה ברחבי הארץ
ורד ליון-ירושלמי
השנה לראשונה ישולבו בפסטיבל סיורים מיוחדים בשכונת נחלאות, בשוק מחנה יהודה וסיורי סליחות ברובע היהודי
דובר משרד הכלכלה
חנן כרמלי, ממונה פעילות בינלאומית וצחי שנרך, ממונה טכנולוגיה    צחי שנרך וחנן כרמלי מונו לסגנים של אבי חסון, המדען הראשי במשרד הכלכלה
אוניברסיטת בר אילן
הנבחרת האקדמית של בית הספר לעבודה סוציאלית באוניברסיטת בר-אילן יוצאת לדרכה בעוד חודש    ביום ראשון הקרוב יש לכם הזדמנות להכיר ולהצטרף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il