X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אני מניח שכל בר דעת שקורא את הסקרים הפוליטיים מבין שקדימה וגם העבודה צריכים משהו "גדול" כדי להזיז את ביבי והליכוד ממקומם בראש הטבלה. כיצד עושים זאת? - ניחשתם נכון - עם גלעד שליט
▪  ▪  ▪
קלף מיקוח או קלף בחירות? - גלעד שליט
הפלשתינאצים בעזסטן שממשיכים לקרוא לחיסולה של ישראל, שהכריזו זה עתה שהמאבק המזוין יימשך עד לגירושו או מותו של היהודי האחרון מארץ ישראל, אינם מסוכנים עוד ואפשר לשחרר אותם. אחרית הימים ממש בפיתחנו!

החייל גלעד שליט יושב כשבוי במדינת חמאסטן יותר מתשע מאות יום. עם כל הצער במצבו הנורא וקורע הלב, יש מקום לתהות בעקבות הדחף הפתאומי מצידם של אולמרט, לבני וברק לשחרורו. מה קרה פתאום שכ-ו-ל-ם להוטים להחזירו הביתה, לכאן, עכשיו ומיד?
עם כל הכבוד לקברניטינו "הדגולים" - אלה שהביאו עלינו את צרת חמאסטן דרך הגירוש מהגוש ואת מלחמת לבנון השנייה, שגם היא באה עלינו דרך אותו מהלך מדיני מבריק מבית ספרו של "עריק" שרון ותלמידו הנאמן אהוד אולמרט - יש מקום לפקפק באמינות רצונם העז הפתאומי לשחרורו של החייל האומלל.
אני מניח שכל בר דעת שקורא את הסקרים הפוליטיים מבין שקדימה וגם העבודה צריכים משהו "גדול" כדי להזיז את ביבי והליכוד ממקומם בראש הטבלה. כיצד עושים זאת? עם בוש הם אפילו לא העזו לדבר בקשר לשחרורו של יהונתן פולארד, אזרח ישראלי, שיושב בכלא בארה"ב יותר מעשרים ושלוש שנים. אז מה נותר להם לעשות? פונים ליועצים אדלר וארד. תשובתם - "גלעד שליט!".
"אוריקה"! גלעד שליט! אבל כדי שזה לא יראה כמהלך שמריח פוליטי, קרי בעל ריח רע, צריך כסת"ח. פונים לראש השב"כ. תאום, אבל באמת בלי קשר לבחירות, הגוף "הנייטרלי והמקצועי" הזה, (שהעסיק את הפרובוקטור אבישי רביב, ואשר איש בשב"כ מעולם לא שילם מחיר על כך), מחליט שיש מקום כעת, דווקא כעת, להגמיש את התנאים ולשחרר רוצחים שפתאום אינם מסוכנים כפי שהיו 'תמול שלשום? אתה מבין את זה, קורא יקר - הפלשתינאצים בעזסטן שממשיכים לקרוא לחיסולה של ישראל, שהכריזו זה עתה שהמאבק המזוין יימשך עד לגירושו או מותו של היהודי האחרון מארץ ישראל, אינם מסוכנים עוד ואפשר לשחרר אותם. אחרית הימים ממש בפיתחנו! למר אולמרט ולגברת לבני אין שום קשר, כמובן, במהפך ההתייחסות הזה של השב"כ לאותם פלשתינאצים.
כדאי רק לשאול את כל אלה שדואגים לשלומו של גלעד שליט שאלה אחת! עם יד על הלב - האם אתם מוכנים להבטיח לעם ישראל ששום יהודי לא יירצח בעקבות שחרורם של מאות רוצחי החמאס? אני מוכן להמר, שכפי שכל עסקות ששחרור מחבלים בעבר הובילו לרציחתם של מאה שמונים יהודים רק בשבע השנים האחרונות (על-פי עמותת אלמגור), כך לפחות עשרות יהודים ירצחו, ח"ו, עקב חולשת הדעת והפוליטיזציה המבישה של הממשלה בנושא שחרורו של גלעד שליט. אני חוזר - ימותו עשרות יהודים, ח"ו. רק דבר אחד אינו ידוע - זהותם. על תנועת אלמגור להזהיר את מר אולמרט ואת חברי הקבינט שאם ישוחררו מאות מחבלים-רוצחים היא תתבע אותם עבור סיוע לרצח יהודים וודאי בבתי משפט בארץ ובהאג.
"אז מה אתה מציע"? שואלים כל אלה המוכנים להחזרת שליט הביתה היום, ולקבורתם של עשרות אזרחים מחר. תשובתי פשוטה מאוד. קודם כל יש לעמוד על העובדה שהממשלה משקרת לעם בעזות מצח כאשר היא מכריזה שהיא עושה הכל למען שחרורו של גלעד. כל משאית מישראל לעזה עמוסה במזון הינה הוכחה ברורה לשקר הגס הזה, וזה קורה כל יום תחת המסווה של "סיוע הומניטרי". שנית, חז"ל, בהקשר של צדקה קבעו ש"עניי עירך קודמים". הגיע הזמן שעם ישראל יכריז לכל העולם "שעניי עמך קודמים". משמעות הדבר - לא ניתן לשום משאית להביא מזון, תרופות, דלק, ובטח לא כסף, לפלשתינאצים בחמאסטן כל עוד גלעד שליט אינו משוחרר. נקודה! עניי עמך קודמים, מר אולמרט, ואין שום משפט בינלאומי המחייב מדינה פלונית לסייע לאזרחי מדינה אלמונית שממשלתה מנהלת נגדה מלחמת חורמה. את הדבר הזה יכלו להמציא רק שופטי בג"צ במדינה האכזרית לתושביה והרחמנית לשונאיה!
אם נעמוד על אותו עקרון ברזל של עניי עמך קודמים, היו לחמאס רק שתי ברירות. אחת, להבריח סחורות מרפיח, דבר שלא נראה כמשימה קלה עקב התנגדותה העזה של מצרים, או להיכנע לדרישתנו זו. ברם, אם ניכנע לחמאס יש להבין שמיד, אבל מיד, החמאס יקבל דירבון עז לחטוף עוד חיילים. אם נעמוד איתנים, ונסמן קו בחול ונאמר "עד כאן", ונתבע את שליט תמורת פתיחת המעברים בלבד, ללא שום מסירת רוצחים - זה יהיה הסוף של חטיפות חיילים.
מנהיגות אמיתית עושה את הדבר הנכון - הנכון לטווח הארוך, והנכון לכל העם. אבל איפה אני חי?! יש בחירות תוך שבוע ימים, והבחירות "איבר אלאס" אצל אולמרט, לבני וברק.

חננאל ובר הינו רואה חשבון (ישראל וארה"ב), M.B.A., ופרשן פוליטי שמאמריו מופיעים באתרי אינטרנט שונים.
תאריך:  06/02/2009   |   עודכן:  06/02/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הכל פוליטי - אפילו שחרור שליט!
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
"הבטחתם לנו להחזיר את גלעד"
אביבה שליט  |  6/02/09 11:53
2
האם צודקת אמא של גלעד שליט ?
תמרה  |  6/02/09 12:01
3
ממשלה שכזו נפול תיפול לא תקום! ל"ת
מסכן גלעד  |  16/02/09 12:49
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ציפי לידר
מי ששימשה כמיילדת, כיועצת נישואין, כמובילת מפעל המים הלאומי ועוד, מלמדת אותנו לא רק על מעמדן השוויוני של הנשים, אלא על יתרונן המובהק על פני הגברים
עו"ד יוסי דר
האם בית המשפט שקל נכון וכראוי את נסיבות גילו ויכולותיו הכספיות של עו"ד ישראל פרי
רפי פרידמן
חרף מסע ההפחדות המתוקשר, הבית-היהודי מפד"ל, מחוץ לממשלה או בתוכה - הינו אחד. נטול עמוד שדרה, רופס מעמדית, חלוש השפעתית, שקוף תדמיתית ו'לא נספר'
ד"ר מוטי גולן
אחת מעשר שירות שנאמרו בעולם, שירה אדירה ועצומה זו שבקעה מגרונם של משה ועם ישראל הרעידה והרטיטה אף את "ליבם המלאכי" של משרתי ה'
ד"ר אברהם בן-עזרא
הקמת מדינה פלשתינית תהווה חממה לטרור ומיקום אידיאלי לצבירת נשק שיופנה אומנם גם נגד האזרחים של מדינה זו, אך גם נגד תושבי מדינת ישראל. ובהצטברותו, לא תרד מסדר היום של מדינת ישראל המלחמה הבאה וזו שאחריה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il