X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ליברמן משקף את פני החברה, הוא הקטליזטור שלה. כאשר הייאוש יגבר יותר הקולות לליברמן יגברו ויעלו ביתר שאת
▪  ▪  ▪
הג'וקר. אביגדור ליברמן [צילום: AP]
ההצבעה לליברמן יותר מאשר היא בעדו היא נגד המערכת, היא הצבעת מחאה על הביורוקרטיה הבלתי נסבלת בכל משרדי הממשלה. זו הצבעת מחאה על המערכות הקוליות העונות לכם כיוון שלאף פקיד אין לא חשק, לא הרצון ולא היכולת לתת תשובות, אלא לשלוח אותך הלוך וחזור

תפסיקו להאשים ברוב חוצות את ליברמן. שכחתם? הוא וביבי מינו את לבני לראשות החברות הממשלתיות, ומאז דרך כוכבה במערכת הפוליטית. מה תלינו על ליברמן? "מקדמי המכירות" הטובים ביותר שלו הם הפרקליטות והמערכת המשפטית, אשר אינה יודעת להכריע ומושכת את תיקיו ללא הסבר רציונלי, הנראה לאזרח הסביר כ"חלמאות".
"בלי נאמנות אין אזרחות" - נשמעת על פניו סיסמה קצת גזענית ברם, לאזרחי המדינה הנורמטיביים, ציבור משלמי המיסים אשר מצצו כבר את לשד עצמותיו עד תום, כבר אין חשק להקשיב יותר לטיעונים מקלים בעניין הגבייה הדלה של הממשלה מסקטורים אשר אינם ממלאים את חובותיהם האזרחיות, וזוכים בהקלות מערכתיות למרות חוסר ההזדהות עם המדינה ולמרות חוסר הנאמנות לערכי המדינה הציונית יהודית - היא מדינת היהודים.
ליברמן משקף את פני החברה, הוא הקטליזטור שלה. כאשר הייאוש יגבר יותר הקולות לליברמן יגברו ויעלו ביתר שאת.
בכל מערכת בחירות קמה מפלגה המפיחה איזושהי תקווה, או רצון, איזשהו "הלך רוח", בבחירות האחרונות היו אלה הגמלאים אשר מתאדים לנו כנראה ועוברים למצב צבירה אחר.
הצבעה מחאתית
בבחירות הקרבות, ליברמן הוא כנראה הפה לכל אלו שמאסו במערכת. ההצבעה לליברמן יותר מאשר היא בעדו היא נגד המערכת, היא הצבעת מחאה על הביורוקרטיה הבלתי נסבלת בכל משרדי הממשלה. זו הצבעת מחאה על המערכות הקוליות העונות לכם כיוון שלאף פקיד אין לא חשק, לא הרצון ולא היכולת לתת תשובות, אלא לשלוח אותך הלוך וחזור.
זו הצבעת מחאה על הסחבת בבתי המשפט ועל חוסר השיוויוניות בה, על הנפוטיזם הפושע בכל הרשויות השלטוניות, על החמולות המנהלות את השלטון המרכזי, המערכת הפוליטית, המערכת המשפטית, המבוססת על מינויים פוליטיים, משפחתיים וחמולתיים, על "המכרזים התפורים", שרק ה"מקורבים לצלחת" זוכים בהם. ובן תמותה רגיל אינו יכול לעמוד "בקריטריונים" הנדרשים.
צאו ובידקו כיצד מנוהלת "מדינת חלם" הציבורית, צאו וראו כיצד מתנהגת המערכת לקשישים ולשארית הפליטה שיצאה בעור שיניה מהשואה. ואל תציגו בפנינו את הסקטור הפרטי וההיי-טק אשר נלחם כאן על מעמדו למרות הקשיים שמציבים בפניו.
ממשלות אינן נופלות, הן מפילות את עצמן כיוון שאינן עונות על צרכי השעה ועל רצון הבוחר האזרח.
המערכת הרב-מפלגתית בישראל פועלת בשיטת הבחירות היחסית וככזו, לכל מפלגה יש משקל לא מבוטל, התחושה של האזרח "הכל יחסי" - ולפיכך דבר אינו חשוב באמת.
סבלנות העם - פקעה!
אל תלינו על הבוחר התקוששו וקושו, בידקו את מעשיכם או את מחדליכם, מדוע לא פעלתם לקיצור הליכים ביורוקרטיים, אלו חוקים מועילים חוקקתם, כיצד פעלתם בתחומי המשרדים עליהם אתם מופקדים, או אולי עסקתם בדברים שאינם בתחום האחריות שלכם כיוון שרציתם להתראיין ולהעלות את הרייטינג שלכם.
תרבות הוויכוח האלימה, המסרים הבוטים, הם מביאים גם להצבעה אלימה, גסה, בוטה, כי העם שלנו כבר איבד את סבלנותו, סובלנותו ומה הפלא מנהיגינו היקרים? סחבתם אותנו באף, לא עשיתם די למנוע נפילת טילים בערי ישראל, מנעתם מאיתנו דבר בסיסי - שקט ושלווה - אל תתפלאו אם בסופו של יום בו זרעתם פרי באושים תקצרו סופה.

תאריך:  09/02/2009   |   עודכן:  09/02/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ג'וקר בחירות: קריסת המערכת מעלה קרנו
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
היאוש יועץ רע
אמנון זאבי  |  10/02/09 01:34
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר אברהם בן-עזרא
מדינה פלשתינית תעודד ערכים פסולים שיקבלו דרור עם הקמתה - ובכללם: חינוך הנועד בדרך השאהידים, נטיעת שטנה בלב התושבים נגד היהדות באמצעות הסברה מוטית, גניבה (לא רק ציוד חקלאי וכלי רכב) כמקצוע לגיטימי, ועוד כמה "ערכים" שאינם ראויים ואינם אפשריים להוות בסיס לחברה כלשהי - הן כלפי עצמה, והן כחברה המתקיימת מול חברות אחרות במרחב
יורם אטינגר
ההנחה שראש ממשלה ישראלי אינו יכול לעמוד מול לחץ של נשיא אמריקני משוללת יסוד - הרי ההכוחות
זאב גלילי
אם ציפי תגיד "לא" ישאלו "למה את מתכוונת"    לאהוד ברק יגידו "כבר שמענו עליך"    היחיד שיש סיכוי כי ינווט נכון את המדינה הוא נתניהו    כי הוא היחיד כנראה שנגמל מן הסם הקרוי "תהליך השלום"
משה כרמל
אני תומך בביבי. בגלל הדרך, בגלל היכולת, בגלל ההגינות, בגלל הנבחרת, בגלל היריבים ובגלל תקשורת לא הגונה
ד"ר אברהם בן-עזרא
בעבר, במערכות בחירות קודמות, השיא היה ספי ריבלין שחיקה את שמעון פרס ב"כן" ו"לא", בכישרון קומי רב אשר העלה חיוך, ואילו כיום, העיוותים שמוצגים לצופה באמצעות טכניקה של עיבודי מחשב מעוררים דחייה וסלידה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il