X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות עסקיות
לפי אלון סולומון, הבעלים של חברה מצליחה בתחום האשראי העסקי בארצות הברית, הקנייה של נכסים בארצות הברית, היא לא משתלמת כיום, אפילו שהמחירים עדיין אטרקטיביים מאוד. הבעיה הגדולה מצהיר סולומון היא שהמחירים אומנם נמצאים בעלייה, אבל הם ככל הנראה לא יחזרו למה שהם היו פעם
▪  ▪  ▪

לפי אלון סולומון, הבעלים של חברה מצליחה בתחום האשראי העסקי בארצות הברית, הקנייה של נכסים בארצות הברית, היא לא משתלמת כיום, אפילו שהמחירים עדיין אטרקטיביים מאוד. הבעיה הגדולה מצהיר סולומון היא שהמחירים אומנם נמצאים בעלייה, אבל הם ככל הנראה לא יחזרו למה שהם היו פעם.
החברה שהקים סלומון, מתמחה במתן אשראי לחברות עסקיות או אנשים פרטיים לרכישת נדל"ן עסקי או פרטי בארצות הברית, כאשר כמובן שהפרויקטים שבהם ניתן אשראי, עוברים בדיקה מעמיקה לפני ביצוע העסקה בפועל. סלומון מסביר שלמעשה היום בנדל"ן אמריקני, העדפה אישית שלו היא לתת אשראי לרכישת נכסים לחברות הקונות נכסים, כנגד ערבויות, ולא קנייה עצמית של נכסים.
למה לא לקנות נכסים בארצות הברית:
1. המחיר שכולנו חושבים עליו, הוא לא ריאלי- כולנו מודדים היום את קניית הנכסים לפי המחיר שתקוע לנו בראש שזה המחיר לפני המשבר. זה נתפס כמחיר ריאלי. אבל האמת היא שזה בכלל לא המחיר הריאלי. המחיר הריאלי באמת, הוא זה שהיה קיים במשך עשרות שנים עד לעלייה המטורפת של המחירים בחמש שנים לפני המשבר.
ברגע שמסתכלים על המחיר הזה, מבינים שהבתים היום בארצות הברית, הגיעו כמעט לשווי הזה, כלומר עלייה של בערך 50 אחוז מהמחיר של המשבר. נכון שזה נראה ממש נמוך, הרי ישראלי ששומע את זה שהדירה או הבית עולים 50 אלף דולר זה מפיל אותו לקרשים, כי זה באמת זול יחסית לישראל, אבל אלו המחירים בארצות הברית וזה לא משהו חדש, מסביר אלון סולומון.
אז ברגע שמסתכלים על מה שאלון מגדיר כמחיר ריאלי, ניתן לראות שהמשק האמריקני נמצא בערך ברמת המחירים הזו, כך שלמעשה עליית ערך גדולה נוספת, היא לא צפויה בקרוב ואין טעם אמיתי להשקיע בארצות הברית. הרי המשקיעים בארצות הברית לא מחפשים להרוויח 5 אחוזים בשנה, הם מצפים לרווח משמעותי, וזה כבר לא יכול לקרות.
2. המשק עלול לחזור למשבר - גם אם לרגע מתנתקים מהנדל"ן, נראה כי המצב לא מזהיר באמריקה הגדולה, מסביר סלומון. האבטלה גבוהה מאוד, למעשה כמט ולא היה שינוי בנתונים האלו מאז 2008 בשיא המשבר.
החשש האמיתי והגדול הוא שהמשבר עלול לחזור והפעם סופית. תקופת מיתון נוספת תחסל את כל אלו שעדיין לא מצאו עבודה או מצאו משרות חלקיות ותשלול מהם את התקווה לחזור למעגל העבודה בצורה מסודרת.
המשבר עדיין טרי בראשם של האמריקנים, כך שיש סכנה שהמשבר הבא, יחסל את ידידתינו הגדולה מעבר לים. בכל הקשור להשקעות מעבר לים, אלון ממליץ להתרחק ולנקוט במשנה זהירות.

תאריך:  03/11/2014   |   עודכן:  03/11/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אלון סולומון יזם נדל"ן בארצות הברית
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מרטין בוקסדורף
שיטות רבות קיימות כיצד להיפטר ממשקל עודף, חלקן בעלות אחוזי הצלחה גבוהים יותר וחלקן פחות. שינויים בתפריט היומי, איסור על אכילת מאפים ובצק, דיאטת פירות בלבד ועוד שיטות רבות מוכרות בעולם כולו. לאחרונה יצאה חברת קלוריד בשיטה מהפכנית להפחתה במשקל באמצעות כדורים טבעיים המזרזים את תהליך העיכול וחילוף החומרים וגורמות לתחושת שובע מה שמוביל להפחתה משמעותית בכמות המזון אותו אנו צורכים
martin buksdorf
דוקטור ליאון ארדקיאן נחשב לטוב שברופאי הפה והלסת בארץ, ולאחד השמות הבולטים בעולם. הרופא, אשר מאחוריו ניסיון רב בעבודה עם בתי חולים ומחוצה להם עוסק בכירורגיית השיניים ומבצע את משימות הטיפול המורכבות ביותר שניתן להעלות על הדעת
איתי פלג
הפיתוח עבור שפיר מערכות    הפתרון שפותח כולל 4 מרכיבים: ניהול משתמשים, ניהול תשתיות, תוכנת שליפה ואחסון ומערכת התראות ובקרות
אשר וינשטיין
בגילוי נאות: ללא שום קשר אישי לחברת "קיא" ולתחרות זו, ברשותי וברשות בני משפחתי הגרעינית, מכוניות מתוצרת "קיא" זאת בעיקר מסיבות "עלות תועלת" החל מ 1995 .
martin buksdorf
אחד מעורכי הדין החמים ביותר בישראל הוא שי חובל, אחד מעורכי הדין המוצלחים ביותר שפועלים באזור תל אביב, כאשר למעשה מדובר בעסקות מורכבות של הרבה מאוד כסף, אנשי מקצוע מרובים, יועצים כלכליים והרבה מאוד ידע והבנה שנדרשת לטיפול בעסקות נדל"ן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il