X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
האקרים פרו פלשתינים, חברי AnonGhost, פרסמו שמות, מספרי תעודות זהות ופרטים רגישים נוספים על תלמידים ישראלים, במסגרת מתקפת סייבר שמנוהלת על ישראל מאז פרוץ המהומות בהר-הבית
▪  ▪  ▪
מתקפת סייבר [צילום אילוסטרציה: AP]

קבוצת ההאקרים AnonGhost תוקפת שוב: חבריה פרצו לאתר החינוכי סנונית וגנבו פרטים של 270 אלף תלמידים - כך גילתה חברת אבטחת המידע MadSec. הפריצה אירעה במסגרת מתקפת סייבר גדולה על מדינת ישראל, שמתחוללת מאז פרוץ המהומות בהר-הבית בסוף אוקטובר.
חברי הקבוצה הפרו פלשתינית פרסמו ברשת שמות, כתובות מגורים, אי-מיילים, מספרי טלפונים נייחים וניידים, מספרי תעודות זהות, תאריכי לידה, כיתות, בתי ספר וגילאים של התלמידים.
אתר סנונית מחזיק בידו מאגר גדול, שמכיל מידע אישי ורגיש על אודות תלמידים מכל הארץ שהשתמשו בשירותי האתר ובתי ספר שעבדו איתו.
מחדר הסייבר של MadSec נמסר כי המבצע של ההאקרים שבמסגרתו בוצעה המתקפה הגדולה נקרא OpSaveAlAqsa, וקבוצות האקרים שונות בעולם תוקפות במסגרתו אתרים ישראלים.
דורון סיון, מנכ"ל MadSec, אמר כי "עם פרסום מאגר מידע שכזה חשופים מאות אלפי תושבים במדינה למספר רב של סכנות. הסכנה הגדולה ביותר היא שפדופילים ישתמשו במידע. כל מי שנחשף למאגר זה רשאי לקבל מידע על-אודות תלמידים בבתי ספר שונים ואף להזדהות לחשבונם האישי באתר באמצעות שם המשתמש והסיסמה. או אז הוא יכול לקבל מידע מפורט יותר אודות הילד. הדבר עלול להביא להטרדה וליצירת שיח עם גורמים שמטרתם זדונית".
"סכנה נוספת שנשקפת לתושבים היא שימוש במאגר הסיסמאות", הוסיף סיון. "סביר כי סיסמת ההזדהות לכניסה לאתר תהיה תואמת גם לחשבונות המייל, הפייסבוק (Facebook) והטוויטר (Twitter) של הקורבן ולצערנו, במקרים רבים גם למשאבים קריטיים יותר של המשפחה, כמו חשבונות בנק".
"סכנה משמעותית היא ביצוע פעולות זדוניות תוך כדי התחזות לאדם אחר וגרימת נזק רב לאדם שהתחזו אליו. כל זאת ניתן לעשות בקלות רבה במידה שההאקר מחזיק ברוב הפרטים. לא חסרים גופים בעולם הפשע שיכולים לזייף תעודות זהות ומסמכים - כל שנדרש להם הוא המידע המדויק - בדיוק כמו שפורסם בהדלפה הגדולה הזו", הוסיף.

פורסם במקור: אנשים ומחשבים (24.11.14)
תאריך:  24/11/2014   |   עודכן:  24/11/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מידע אישי על 270,000 תלמידים דלף לרשת
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
בעז שפירא
מי גיבור ויעבוד בקצביה או משחטת עופות כשלצידו רוצח פוטנציאלי נוסף? מי יהין לעלות על אוטובוס שמאחורי ההגה יושב אדם שטוף שנאה והסתה שכל הווייתו מכוונת אל הרגע המכונן בו יעשה מעשה?
אברהם בן-עזרא
כל תושבי מדינת ישראל שווים מבחינת חובות אזרחיות וזכויות אזרחיות, הניתנות להם מכוח מילוי חובותיהם. אי-אפשר להפריד בין השניים. ייתכן שקיים קושי בשלב ביניים בו קבוצה מסוימת לא ממלאה חובותיה כשאר האוכלוסייה, אך המטרה היא שוויון מוחלט בפני החוק ויש לחתור להשגתה
איתן אראל
מעבר לכל סֶקֶר אחוזים כמוֹ גם בָּלוֹנֵי "דמוקרטיה" ו"שוויון", השאלה היא האם אנחנו רוצים לחיות או שאנחנוּ שׁוֹאֲפֵי-מוות ורוצים להתאבד, תוך הכרזת כַּוָּנוֹתֵינוּ הדמוקרטיות תְּרוּמִיּוֹת אבדניות ותוך ציוד אויבינוּ בכל התנאים לסייע באבדננו
רפי לאופרט
הציבור שרובו אולף לנהוג על-פי הנורמה המערבית הניאו-ליברלית, גם כאשר הוא מבין שמתרחשים תהליכים שליליים בקירבתו המיידית, עדיין שבוי בהתנהלות מבוססת "תקינות-פוליטית". חלקים אחרים בתוכו נותנים לתחושותיהם ביטויים התנהגותיים מגוונים, בחלקם מעשיים יותר. את התחושות האמיתיות מבטאות הרשתות החברתיות. נראה שהנהגת המדינה אינה ערה לדברים ואינה מבינה שהיא מאבדת שליטה ורלוונטיות גם אצל היהודים
איציק וולף
שר הפנים הודיע למחמוד נאדי כי הוא שולל ממנו את רישיון ישיבת הקבע שלו במדינת ישראל    ישללו ממנו תעודת הזהות הכחולה וזכויותיו הסוציאליות    ארדן: את ישראל שוטף גל טרור והסתה, בו מעורבים תושבי המדינה שמבצעים פיגועים, מסייעים להם ומצדיקים אותם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il