X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בסקר שנערך על-ידי MSG התגלה כי פחות משליש מבעלי הניידים החכמים מתקינים על המכשיר שלהם אנטי וירוס 80% לא יודעים אם ספק התקשורת שלהם מספק הגנה מפני נוזקות ואיומי סייבר ● 65% מהמנויים מצפים מהספק שלהם להגן על נכסי התקשורת שלהם
▪  ▪  ▪
סמארטפונים - המטרה הקלה ביותר לתוכנות זדוניות [צילום: AP]

כ-15 מיליון סמארטפונים בעולם חשודים כנגועים בכל רגע נתון - כך לפי הערכה של מעבדות האבטחה של אלקטל לוסטנט (Alcatel-Lucent), לאחר שב-2013 נרשמה עלייה של כ-20% בתקיפות של נוזקות ואיומי סייבר. השפעת נוזקות אלה עלולה לכלול שחיקה בכושר המכשיר, גניבת יחידות זמן/גלישה (נדידה), גניבה של מידע אישי וכן השפעה שלילית על חוויית השירות של בעלי המכשירים - טלפונים ניידים, מחשבים ניידים ומוצרים חכמים.
בכך, אבטחת הסייבר הופכת לאתגר הדורש את התייחסותם של המפעילים עד רמת מכשירי הקצה. מפעילים נמצאים בצומת החולש על הקישוריות והתוכן של המנוי. צומת זה מאפשר לפרוס הגנה מרבית ומקיפה, המסוגלת למגר איומי סייבר ובכך גם להגן על התשתיות שלהן עצמן וגם להבטיח חוויית שימוש טובה למנוי.
כדי לשפר את חוויית המשתמש, השיקה אלקטל לוסנט את פתרון MSG (ר"ת Motive Security Gaurdian), שמאבטח מפני איומי סייבר שונים רשתות תקשורת של מפעילים, בהיבטי התקשורת ממכונה למכונה (M2M), מכשירי מובייל, מחשבים ניידים ומוצרים ביתיים חכמים.
בהתאם לסקר שנערך על-ידי החברה, פחות משליש מבעלי הסמארטפונים מתקינים על המכשיר שלהם אנטי וירוס, 80% לא יודעים אם ספק התקשורת שלהם מספק הגנה מפני נוזקות ואיומי סייבר, 65% מהמנויים מצפים מהספק שלהם להגן על המכשירים שלהם ו-55% יהיו מוכנים לשלם עבור שירות כזה.
תוצאות הסקר מובילות להנחה כי ככל שחוויית משתמש הופכת לחזית חדשה לבידול, ספקים יכולים למנף שירותי אבטחה אמינים כדי לספק אבטחה שתמיד מעודכנת ותמיד פועלת לנכסי התקשורת של המנויים, ובכך להבטיח חוויית משתמש מעולה.
פתרון האבטחה מאפשר משלוח של התראות למחלקות ה-IT, למנהלי תיקי לקוחות והלקוחות עצמם, ומאפשר גם התמודדות פרואקטיבית עם איומי נוזקה שונים. כאשר נוזקה מתגלה במכשיר מסוים, בעליו מקבל התראה מיידית, הכוללת הוראות פשוטות וברורות כיצד להסיר את האיום. התערבות כזו עשויה להפחית במידה ניכרת פניות למרכזי שירות הנובעות מנזקי התוכנה הזדונית, כולל התרוקנות מהירה של סוללות, תלונות על גובה החשבון עקב שימוש חורג של חבילות השירות, והופעת חלונות פופ-אפ לא רצויים במחשבים ניידים.

פורסם במקור: אנשים ומחשבים (8.12.14)
תאריך:  09/12/2014   |   עודכן:  09/12/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
15 מיליון סמארטפונים חשודים כנגועים בנוזקות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת אנשים ומחשבים
מייסד פייסבוק זועם על מנכ"ל אפל, שמתח ביקורת על המודל הפרסומי של הרשת החברתית    לפי קוק, "כאשר שירות מקוון מוצע בחינם, אתה אינך הלקוח, אתה המוצר"
יוסי הטוני
האירנים פגעו בצורה נרחבת במוסדות חינוך, שדות תעופה וחברות תעופה, סוכנויות ממשלתיות וענפי תעשיה רגישים נוספים, כגון חלל, וכן בחברות טלקום ומחשבים - דיווחה חברת האבטחה Cylance
איציק וולף
שופטי בית המשפט העליון מתחו ביקורת חריפה על התבטאויותיה של ח"כ חנין זועבי שקראה למצור על ישראל ושהביעה תמיכה בחוטפי הנערים    השופטת חיות: איך אדם שמצהיר על עצמו שהוא דוגל באי אלימות יכול לומר על חוטף ילדים שהוא לא טרוריסטי? זה 'שלג שחור'
יפעת גדות
אצל רוב הזוגות הנשואים, האושר והתקשורת בין בני הזוג החלו להדרדר כבר מההתחלה ומעולם לא השתפרו    כ-65% מהנשים סיפרו כי ככל שהזמן חלף כך היו פחות ופחות מאושרות בחיי הנישואים
עופר וולפסון
בנק ישראל מעריך (יום ג', 9.12.14) כי ירכוש בשנת 2015 מט"ח בסכום של כ-3.1 מיליארד שקל, כדי לקזז את ההשפעה הכוללת של הפקת הגז על מאזן התשלומים    התוכנית תיבחן מחדש ב-2018, עם הפעלתה של "קרן העושר"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il