X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כאשר לבני טוענת כי הצטרפות לממשלת נתניהו תפר את הבטחותיה לבוחריה, עליה לפשפש במעשיה בזמן ממשלת שרון
▪  ▪  ▪
מבטיחה ולא מקיימת. לבני [צילום: AP]

בימים אלה מופיעה ציפורה לבני בתקשורת ומודיעה כי הצטרפות לממשלת נתניהו תהיה הפרת הבטחותיה לבוחרים. השומע את דבריה לא יוכל להבין מה הקושי אם כן. לבני מנוסה לא רק בסטייה מהבטחות לבוחרים, אלא גם בעשיית ההפך בדיוק מן ההבטחות. שרון אמר 'דין נצרים כדין תל אביב' וגבר בהבטחה זאת על מפלגת העבודה ועמרם מצנע בראשה שהודיע על רצונו למסור לערבים חלק מיישובי גוש קטיף. מיד אחרי הבחירות החל שרון לתכנן את החרבת גוש קטיף ומסירת אדמותיו למחבלים, והכריז 'דברים שרואים מכאן אין רואים משם' - והוא היה בדיוק באותו מקום כראש הממשלה לפני ואחרי הבחירות. לבני עמדה לצידו של שרון בהפרת הבטחותיו לבוחרים, ניסחה הצעות למיניהן שהופרו אחת לאחת, ואף התעלמה מרצון מתפקדי הלכוד במשאל מיוחד שהצביעו ברוב מכריע נגד החרבת גוש קטיף.
ציפור לילה
ועתה, על איזה דרך מדינית והבטחות לבוחרים מדברת ציפורה? בזמן מסע הבחירות טישטשה כל אמירה על מדיניות חוץ, על כלכלה ועל חינוך, ומחקה ממנה כל משמעות. מלבד הקריאה של השנאה נגד בנימין נתניהו, לא היה שום תוכן בנאומיה רבי המלל ובהופעותיה במקומות שונים ואף משונים כמו באותו מועדון לילה.
לבני עומדת בראש מפלגה שהביאה על ישראל שתי מלחמות בשנתיים שהסתיימו בתבוסה מדינית והמיטו עלינו איומים קיומיים מן הצפון ומן הדרום. כשרת החוץ היא אחראית להחלטה 1701 של האו"ם בסוף מלחמת לבנון השנייה, החלטה אשר בחסותה מתחמש ומתחזק חיזבאללה ומאיים על הצפון והפך לכוח מכריע בלבנון ובעולם הערבי. כמניעה ראשית של תהליך ההינתקות ולהפקרת ציר פילדלפי, היא אחראית למעשה שנתן לחמאס את היכולת להצטייד ברקטות ארוכות-טווח, ונתן למחבלים את אדמות היישובים לשגר משם קסאמים על ערי ישראל.
הפוגה לציפי ולחמאס
ציפורה לבני אינה מתפקדת בחזית המדינית להגן על ישראל. החזית הזאת פרוצה לכל אויב ומשטין. תחנות הטלוויזיה והעיתונים בעולם מלאים בתעמולה של חמאס ובתמונות של עזתים מסכנים ומרעילים את דעת הקהל בעולם נגד ישראל. לבני ממעטת להופיע, ומשתקת את משרד החוץ ואין מי שישיב ויפריך את התעמולה נגדנו. וכאשר מופיעה לבני בפני התקשרת העולמית היא מביישת את ישראל לא רק באנגלית הגרועה שלה, אשר נופלת אף מן העברית העילגת שלה, אלא במיוחד בתוכן דבריה ואף בהבעת פניה הנוקשים והמתוחים מן המאמץ לומר כמה משפטים.
על ישראל הופעל לחץ לתת הפוגה לחמאס להתארגן ולהיערך מחדש כל יום במשך שלוש שעות - דבר שאין לו תקדים במלחמות בעולם - בטענה של מסירת תרופות לעזתים. ישראל יכולה להשיב כי לממשלה בעזה לא חסרו האמצעים והיכולת להצטיד ברקטות ובמטעני נפץ וכלי נשק, ולחפור בסתר מנהרות, ולהטמין מוקשים נגד חיילי צה"ל. אותה ממשלה יכלה ביתר קלות ובגלוי לקנות תרופות לתושביה - לו רק רצתה בכך. אך אותה הממשלה, והעם שבחר בה, הוא שבחר את הפצצות ולא רצה בתרופות לחוליו ועליהם האחריות.
עיתונאים זרים משמיצים את ישראל מתוכה
כאשר מבקש האיחוד האירופי להושיט סיוע במיליונים רבים לתושבי עזה האחראים למלחמה ולהפגזת ערי ישראל, מדוע אין ממשלת ישראל מתנה את מעבר הסיוע דרכה בהעברת סיוע שווה לתושבי שדרות השלווים שלא פגעו באיש וכלכלתם נהרסה? ממשלת ישראל לא הזכירה לעולם כי תושבי שדרות ושאר היישובים המופגזים, רבים מהם פליטים מארצות ערביות.
ישראל מעמידה לרשות התקשורת העולמית מקום לינה נוח ובטוח, ושירותי טלפון ואינטרנט להעביר בהם את דברי התעמולה ואת התמונות של חמאס לאותם אנשי תקשורת אשר לא שידרו דבר על מצוקת תושבי דרום ישראל. היה על ממשלת ישראל לומר כי אם אינם משדרים ידיעות על ישראל, מוטב להם לעבור לעזה ולעבוד משם, ולהפקיע את אשרת העיתונאים שלהם בארץ.
לא מבינה את אדלר וארד
מובן רצונו של מר נתניהו באחדות העם ובמניעת סכסוכים פנימיים בישראל לנוכח הסכנה האיומה של נשק גרעיני בידי אירן, והסכנה לכל תושבי ישראל מן הטילים של האויב, כפי שעבר על הצפון במלחמת לבנון השנייה ועובר עדיין על הדרום, עקב הסיום הכושל של המערכה "ענבי זעם". אבל אין להציע ללבני את תפקיד שרת החוץ, כפי שאיש אינו מעלה על דעתו למנות את עמיר פרץ לשר הביטחון.
הדיבורים של ציפורה לבני על קיום הבטחותיה לבוחרים - מעידים כי אינה מבינה את משמעות הדברים שהיא קוראת מן הכתב של אדלר וארד.

תאריך:  25/02/2009   |   עודכן:  25/02/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הציפור(ה) שהביאה עימה הבטחות שווא
תגובות  [ 19 ] מוצגות  [ 18 ]  כתוב תגובה 
1
נכון מאוד!
תמימה  |  25/02/09 16:01
2
הכותב הוא קשקשן בריבוע
טוסיק לוי  |  25/02/09 17:32
3
קואליציה בראשותה לא מפרה ??
ישמעאל  |  25/02/09 18:01
4
צפי זכתה לשבחים רבים על תפקודה
גרישה ה'  |  25/02/09 18:16
 
- ביבי שקרן פתולוגי.
דורון ב'  |  25/02/09 21:04
 
- השקרים שמפיצים אייל ארד ואדלר
אינך מתבייש ?!  |  26/02/09 20:36
5
ציפורה היא עלבון לאינטלקט
בני בנקר  |  25/02/09 19:52
6
דמגוגיה
גם אני דוקטור  |  25/02/09 20:54
 
- למס' 6 על דמגוגיה והבטחות
אברהם שלום  |  25/02/09 21:59
 
- טוב שאתה לא דוקטור
יצחק2  |  26/02/09 09:43
 
- ממשלת נתניהו הצרה לא תתפקד
שושפרי  |  26/02/09 22:17
7
הקמת מדינה פלשתינאית
בתיה  |  25/02/09 23:43
8
הדרך היא רק הדרך ללישכה, על כך
מוץ  |  26/02/09 01:30
9
ביבי הביא עימו רק הבטחות שווא
דורון ב'  |  26/02/09 07:07
 
- אלה אטריות קרות ועבשות, לא רלו
עץ  |  26/02/09 08:51
 
- ביבי שיקר שממשלת איטליה הציעה
דורון ב'  |  26/02/09 21:00
10
מוטב לכולנו בילעדי הכישלונרית ל"ת
א מ רול  |  27/02/09 04:13
11
זה לא ציפי החלולה זה העם העייף
הלן מטרויה  |  27/02/09 12:33
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נרי אבנרי
בעיה: האיש היחידי שהחוק הסמיך אותו להטיל על המנצח את מלאכת הרכבת הממשלה זה הנשיא שמעון פרס. והוא, דווקא הוא, חושב שבמקרה הזה - 27 זה יותר מ-28. המנטרה של לבני לא חדרה לתודעתו של כבוד הנשיא, אפילו שהמהפנט הידוע יואל חסון גויס כדי לתקוע בתודעתו את המנטרה הזאת
יניב רוזנאי
יש לעשות סדר בין האקסיומות השונות הנזרקות לאוויר בתקופה האחרונה בדבר היבטיה המשפטיים של הלחימה בעזה
יעקב איציקוביץ
בבחירות האחרונות נכשל השמאל בגלל הדרך ולא בגלל ספין תקשורתי. ההשמצות של השמאל כנגד אנשי ימין, גם לאחר הבחירות כתירוץ לכישלון, רק מוכיחות כי אין לו דרך אלטרנטיבית להציע    ח"כ בן סימון וגם סופרים אינם יכולים לשמש "בוטוקס" פוליטי    האם השמאל יעבור את אחוז החסימה בבחירות הבאות? האם סוציאל דמוקרטיה היא בשורה חדשה כלשהי של השמאל בישראל?
ראובן לייב
אין בה סמכות הורית ולילד לא מוצבים גבולות שהוא כל כך נזקק להם
יוסי עבדי
איגוד העובדים הגדול ביותר בקנדה, אישר החלטה בדבר הטלת חרם על אנשי אקדמיה ישראלים    התירוץ: הפצצת האוניברסיטה האיסלאמית בעזה    האם משנה להם העובדה כי הבניינים שהופצצו שימשו את חמאס לייצור טילים? כנראה שלא. הקנדים - עדיין בשלהם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il