X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כפי שאין שום ספק כי היה נמצא פתרון לריבוי הטבעי של האוכלוסיה הערבית ביש"ע, לו התעורר הצורך בכך, בין פתרון חוקי ובין פתרון אחר, כך גם יימצא פתרון לגידול אוכלוסיית היהודים, והוא מן הסתם יהיה חוקי לחלוטין ונקי מכל ספק הקל שבקלים, נוכח הקפדנות של המתבונן מהצד בתהליך, הוא המתבונן המשתייך לחוגי השמאל הקיצוני והשואף לבלום תהליך זה - משימה בלתי אפשרית
▪  ▪  ▪

שילוב של כמה גורמים, שחברו יחדיו, מכתיב ביצוע הלכה למעשה של התיישבות רבתי בשטחי יהודה, שומרון וחבל עזה, דבר שנרקם כבר בתקופת שלטון מפלגות השמאל וצפוי כי יתממש בניהולה של הממשלה הקרובה, כפי שהתבשרנו על-ידי ארגון "שלום עכשיו". מבחינה זו פעילות העידכון של שלום עכשיו מבורכת, ואף תורמת למודעות הציבור - שלא במתכוון - בצורך לגידול ההתיישבות נוכח גידול האוכלוסין.
מדובר בתכנון שביצועו כבר החל בהיקף של 73,000 יחידות דיור, הווה אומר, מאות אלפי תושבים חדשים והכפלת האוכלוסיה פי 2 ויותר, באזורים בהם הדרישה להתרחבות היא הכי דומיננטית במרחב שבין הים לירדן.
זאת, לא רק מסיבות ביטחוניות, אלא גם מסיבות דמוגרפיות.
להבהיר, שיעור הריבוי הטבעי של המתנחלים הוא הגבוה ביותר במרחב האמור - ובין היתר, גבוה ב-20% ויותר - בהערכה זהירה - משיעור הריבוי הטבעי של הפלשתינים.
כפי שאין שום ספק כי היה נמצא פתרון לריבוי הטבעי של האוכלוסיה הערבית ביש"ע, לו התעורר הצורך בכך, בין פתרון חוקי ובין פתרון אחר, כך גם יימצא פתרון לגידול אוכלוסיית היהודים, והוא מן הסתם יהיה חוקי לחלוטין ונקי מכל ספק הקל שבקלים, נוכח הקפדנות של המתבונן מהצד בתהליך, הוא המתבונן המשתייך לחוגי השמאל הקיצוני והשואף לבלום תהליך זה - משימה בלתי אפשרית.
עוד יובהר: שיעור הריבוי הטבעי של היהודים ביש"ע הוא 6% בשנה, משמע, גידול של 60% בשמונה שנים.
עוד יובהר כי תכנון ובנייה במדינה מודרנית מבוצעים תוך ראיית פני עתיד, ולא לפי צרכים מיידיים עכשוויים.
במצב זה, תכנון של הכפלת האוכלוסין הוא נדרש מהבחינה המקצועית, וכאשר שוקלים אנשי המקצוע בתכנון עירוני את הנושא - הם אינם רשאים לשקול בצד זה שיקולים זרים.
באשר לרעיון שאט-אט מתבהר כחלום נגוז, להקמת מדינה פלשתינית, הרי ההתיישבות האמורה כוללת חיבור רציף בין מעלה האדומים לירושלים רבתי, משמע, לפי הפרשנות של שלום עכשיו (בה אני תומך), הדבר יסכל הקמת מדינה פלשתינית.
אלא שבעניין זה יש זהות של המטרה בין מדינת ישראל לבין רובם של מנהיגי כנופיות הטרור - שני הצדדים לא מעוניינים בהקמת מדינה פלשתינית: מדינת ישראל - משיקולי ביטחון ומניעת טרור, ומנהיגי הכנופיות מהסיבה שיקשה עליהם לפעול במסגרת של מדינה.
זו הסיבה שערפאת לא הסכים בזמנו לקבל על מגש של כסף מדינה פלשתינית מאהוד ברק בכהנו בראש ממשלת ישראל, וזו הסיבה ששמעון פרס לא הבין מדוע גם לאחר ההינתקות מעזה - יורים משם, מה הם רוצים, הרי קיבלו... הוא לא הבין כי טרור הם רוצים.
ומה עם חוסיין ברק אובמה והילארי קלינטון?
הרי שניהם מתנגדים להתיישבות השמה לאל את תוכניתם בדבר הקמתה של מדינת טרור פלשתינית לאורכה של מדינת ישראל!
נכון, ולכן מדובר בנימוק נוסף המבהיר את החיוניות ואת הדחיפות שביישום תוכנית ההתיישבות ביש"ע, שעקב הנסיבות מצטמצמת בשלב זה להתיישבות - י"ש.
הבהרת יתר: זכותה של מדינה חברה באו"ם להביע דעתה בעד או נגד בנייה ביש"ע, אך זכות זו רחוקה מלהיות בעלת ממד אופרטיבי. מדובר במדיניות פנים ישראלית, שארה"ב תסתגל לה, ויגיע הזמן, שגם אם חוסיין או מוחמד יתמנו כנשיא ארה"ב - גם תתמוך בה, מטעמים אינטרסנטיים שמשום מה כיום הם נסתרים מעיניה, אולי בגלל מדיניות הסברה לא ממוקדת של מדינת ישראל.

תאריך:  05/03/2009   |   עודכן:  05/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הרצל חקק
מסיבת פורים - כבר לא במועדון האומן 17, אלא בהמן 17; הסלבריטיז - לא מה שהכרתם - ושתי, אחשוורוש, בגתן, תרש ועוד; הדי ג'יי - לא תאמינו - אסתר בכבודה ובעצמה; ומרדכי - "בסרטים"    מקאמה לפורים תשס"ט
ד"ר מוטי גולן
המשמעות של עשיית בגדי הקודש לאהרון הכהן    ועוד: כיצד תורתנו הקדושה מצווה על עשיית בגדים המסמלים כבוד ותפארת ומשמשים בדרך כלל ביטוי חיצוני של יופי והדר?
רפי פרידמן
גב' קלינטון, כמו באמריקה הגדולה, גם בישראל הקטנה, העם הצביע בעד שינוי. כנציגת מעצמת-על דמוקרטית, אנא כבדי את בחירת אזרחינו לחשיבה מחודשת, להרהורים שניים ושלישיים, לאיתור חלופות אסטרטגיות ולהיערכות גורלית חכמה
איתמר לוין
הדלקת הנרות במשכן ובמקדש הן צורך טבעי וברור, אך למרות זאת התורה מצווה על כך בפירוט רב. מקרה דומה אנו מוצאים בתיבת נח, וגם ההסבר דומה
רותי אברהם
"דגלים מעל הגטו" - ספרו החדש של השר לשעבר פרופ' משה ארנס - חושף את הגבורה הרביזיוניסטית במרד    מאמץ נוסף במאבק נגד ההשתקה    וגם - על ההנהגה שהתאיידה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il