X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
זאת, בשל הסכם איחוד רשתות פרטנר תפטר 35 עובדים ותעביר 80 עובדים למיזם המשותף, והוט מובייל תפטר עד 20 עובדים ו-50 עובדים יעברו למיזם
▪  ▪  ▪
חיים רומנו, מנכ"ל פרטנר [צילום: סיון פרג']

חברת פרטנר חתמה עם העובדים על הסכם שיאפשר לה להוציא לפועל את הסכם איחוד הרשתות שחתמו פרטנר והוט מובייל. ל"גלובס" נודע שבמסגרת ההסכם שנחתם, עשרות עובדים יפוטרו מפרטנר ומהוט מובייל. את המיזם המשותף ינהל סגן סמנכ"ל הנדסה בפרטנר, אייל אילוז. ההסתדרות הכללית היא חלק מההסכם, ובעצם היא החתומה עליו.
בפרטנר ישנם 115 עובדים בתחזוקת הרשת הסלולרית, מתוכם 35 איש יפוטרו והיתר יעברו למיזם המשותף. בהוט מובייל ישנם כ-70 עובדים שעוסקים בתחזוקת הרשת ומתוכם 10-20 יפוטרו ו-50 יעברו למיזם המשותף.
פרטנר התחייבה להעניק לעובדים שיעברו למיזם את התנאים שקיבלו בפרטנר, אך לתקופה ביניים של עד שנה. העובדים שיעברו למיזם יקבלו מפרטנר את כל הכספים שהצטברו לזכותם בקופות הגמל, קרנות הפנסיה וההשתלמות. בנוסף העובדים שיפוטרו יקבלו פיצויים, יקבלו מענקי הסתגלות, וכן ליווי מפוטרים.
ההסכם הוליד קרע חריף מאוד בתוך פרטנר ובמיוחד בתוך חטיבת ההנדסה ול"גלובס" נודע שהעובדים שעוברים למיזם החדש מקרב פרטנר כבר הבהירו שהם מתכוונים לפנות לארגון "כוח לעובדים" על מנת שייצג אותם, לאחר שאיבדו לחלוטין את האמון שלהם בהסתדרות כגוף מייצג. הקרע החמור בין העובדים הוליד עד כה פניות לבית משפט ועימותים קשים מול ההסתדרות ומול הוועד של פרטנר שלמעשה נשלט לחלוטין על ידי ההסתדרות.
נזכיר שכרגע אין הסכם קיבוצי בין פרטנר ובין העובדים וההסתדרות, ועל פי הערכות מה שהולך לקרות הוא שבקרוב הולך להיחתם הסכם קיבוצי לאחר שהתסבוכת לגבי הקמת הרשת המשותפת הסתיים. בקרב העובדים ישנו חשש כבד מאד שהסכם קיבוצי כולל פיטורים נוספים בפרטנר אך הנהלת החברה מכחישה.
היום (ג') בצהריים העובדים בפרטנר בחטיבת ההנדסה יתכנסו כדי לקבל עדכון סופי לגבי פרטי ההסכם.
הסכם איחוד הרשתות בין פרטנר והוט מובייל נועד להקמת רשת משותפת שאמורה לחסוך לשני הצדדים מאות מיליוני שקלים. המיזם המשותף אמור להיות מופרד לחלוטין משתי החברות ויש כרגע סימני שאלה היכן הוא יישב, אך ככל הנראה הוא צפוי לשבת בפרטנר בינתיים עד שיתברר מהי עמדת הרגולטור לעניין זה. סמנכ"לית הכספים של הוט מובייל אמורה לעבור בקרוב לשבת בפרטנר וכבר הוקצה לה חדר לטובת העניין.

פורסם במקור: אתר "גלובס"
תאריך:  14/04/2015   |   עודכן:  14/04/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 גלובס / Globes
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פרטנר והוט מובייל יפטרו עשרות עובדים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
התעשיה האוירית חושפת לראשונה את מטוס הכפיר
עופר וולפסון
מנהל התרופות והמזון הסיני אישר את התוכנית במוצר ה-DP-VPA, עבור ניסויים קליניים עד פאזה 3 בתרופה; הניסויים במסגרת תוכנית הפיתוח יבוצעו על-ידי NHWA בסיוע החברה
עופר וולפסון
לפי התובענה הייצוגית שהוגשה, בהיקף של 55 מיליון שקל, החברה מציבה במתחמי התדלוק שילוט בשפה העברית בלבד, במקום שאינו בולט דיו, שם נתכב כי היא מצלמת ומקליטה שיחות של הנכנסים לחנויות הנוחות במתחמי התדלוק שלה    דור אלון: "לומדים התביעה ונגבש כתב הגנה"
עופר וולפסון
הודיעו על עיצומים במערכת החזרי מע"מ ומערכת המחשוב של הרשות, שע"ם    מתנגדים לסעיף בהסכם הארגוני מול האוצר, המגביל אותם מלנקוט באופן גורף בצעדים ארגוניים בשנה וחצי הקרובות
איתמר לוין
מחיל על משרדי הממשלה חובת שקיפות, מזכיר שכל המשרדים חייבים לבצע ביקורת שטח אצל מקבלי התמיכות ומגביל העברות תקציביות במהלך השנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il