X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
התרחישים העתידיים עם נסיגתו של פלוטו תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
▪  ▪  ▪
פלוטו בנסיגה

הפעם - על הכוכב הרחוק והחזק ביותר - פלוטו. כוכב זה מזוהה עם השינויים העמוקים ביותר בחייו של אדם, נמצא על נקודת העצירה, ומתחיל בנסיגה (רטרו) לאחור עד לחודש ספטמבר 2009.
בימים אלה אנו נמצאים בתקופה מאוד משמעותית המתרחשת אחת לכמה שנים, כיוון שהכוכב פלוטו נע לאט מאוד וביסודיות רבה ביותר. כל תזוזה שלו גורמת לניקוי השטח בתחומי החיים אותם האדם זקוק.
הפעם, נמצא הכוכב במזל גדי, ומשבוע זה עומד הכוכב להיות בנסיגה עד לחודש ספטמבר. זהו גם הזמן המתאים לאלו שנולדו בתחילת המזלות הבאים: קשת, תאומים, דגים ובתולה, לעשות את השינויים הנדרשים.
לתשומת ליבכם, בזמן ביקור הכוכב במזל גדי צפויים מהפכים רבים לאלו שנולדו בשליש הראשון של המזל בחמש השנים הקרובות, במובן האישי. בעוד חמש שנים ירגישו כך אלו שנולדו בשליש האמצעי של המזל, ובעוד עשר שנים ילידי השליש האחרון.
בנוסף למזלות שציינתי, יחושו בכך בצורה מעודנת יותר גם המזלות הבאים: דגים, שור, בתולה ועקרב. למעשה, בגלל השפעתו החזקה של הכוכב ולאורך זמן כה רב, הרי שכל אחד ירגיש את השפעת הכוכב גם אם בצורה עקיפה, על-ידי קירבה לאנשים אחרים החווים את השפעת הכוכב.
תפקידו של כוכב זה הוא למחוק, להשמיד ולפרק את הקיים עד היסוד - וזאת, כדי למחוק כל זכר מהעבר ולבנות דבר חדש ונכון יותר לחיים חדשים.
בזמן רטרו (נסיגה) של הכוכב יש תחושה קשה, בשל העובדה שזהו זמן של חוסר ודאות, דיכאון, תסכול, תחושת ריק, בדידות, בלבול, ולמעשה, מעין תקופת מעבר שבאה להפריד בין התקופה הקודמת לתקופה שתהיה, ולכן הכל עדיין חסר ודאות ולא מגובש.
השינויים תחת השפעת כוכב זה עשויים להיות בכל תחום משטחי החיים. ובעיקר בתחומים בהם הייתם חייבים לעשות שינוי מזמן, אך מסיבות שונות כגון: פחד, חוסר ביטחון וכו'... לא נעשו השינויים ונשארתם מקובעים באותו המקום ועם אותם האנשים. תפקידו של הכוכב פלוטו הוא להעניק את אותו הכוח החסר לעשייה כדי לגרום לאדם לבצע את השינוי בכל מחיר ובכל דרך. טבעי הדבר שתחששו משינוי, ואולם, אמונה בדרך החדשה תיתן לכם את הכוחות והיכולת להתגבר. בפרק זמן זה מומלץ לכם מאוד לזרום עם הקיים ולא לנסות להתנגד.
כל הליכה כנגד הזרם תגרור אחריה, בשלב מאוחר יותר, מהפכים בקנה מידה גדול יותר, כיוון שהשינויים יגיעו אם תרצו או לו והדבר היחיד הנמצא בשליטתכם, הוא היכולת להבין, לקבל ולהפנים את הדברים.

והרי התחזית...

טלה
הכוכב ונוס הנמצא כרגע במזל שלכם מיטיב איתכם ונותן לכם שפע של התחלות חדשות ומהנות. זה לא הזמן המתאים לשאול שאלות, אלא פשוט ליהנות ולזרום עם מה שיש. גם כוכב התקשורת המבקר במזל שלכם גורם לכך שדברים שהסתרתם ואשר חשבתם שלא הגיע עדיין הזמן להגיד אותם - יוצאים החוצה בלי שליטה ולמרות שבהתחלה נבהלתם מעצמכם, הרי שאתם עושים את הדבר הנכון.
טיפ לילידי השבוע - ענייני הבית והמשפחה יכריחו אתכם השבוע להיות יותר מעורבים בצרכי הקרובים לכם. את השיחות האישיות והחשובות השתדלו לקיים מחוץ לבית בסביבה ניטראלית.
שור
אתם נמצאים בתקופה של עשייה רבה ואינטנסיבית בנושאים חדשים. זה הזמן הנכון לשווק ולהגדיל את כמות האנשים במעגל יחסי הציבור שלכם. אל תצפו לקביעות ויציבות בתקופה זו, אלא להפך, ככל שתוכלו לעמוד בתנאים של חוסר יציבות הרי שתוכלו בהמשך לתקוע יתד יותר עמוקה בכל הקשור לתחומי העניין שלכם. אל תשתפו אחרים בהתלבטויותיכם, אלא פעלו לפי נושאים קבועים מראש.
תאומים
כוכב העשייה המוכר בשמו מארס נמצא בבית הקריירה שלכם, כך שנראה שנושאי עבודה הם התחום אותו אתם מנסים לדחוף עכשיו על-מנת להצליח בו. העשייה שלכם נתקלת בקשיים בגלל תנאים של חוסר יציבות ואתם "משלמים" על כך בסף סבלנות וסיבולת נמוך לכל מה שמתרחש מסביבכם. מבחינה חברתית אתם נמצאים בתקופה מאוד עמוסה, אך זהו גם הזמן להרחיב את מעגל ההיכרויות שלכם.
סרטן
נושאי עבודה ממשיכים להעסיק אתכם וביקורה של ונוס מלכת היחסים הבין-אישיים מקשה עליכם לנהל יחסים עסקיים בצורה סבירה בגלל העובדה שנסיגת הכוכב מעוררת את כל הקשיים ומחצינה אותם. היזהרו השבוע מהתנהגות ומדיבורים אימפולסיביים כתוצאה מלחצים פנימיים שחנקתם זמן רב. זה גם הזמן לסגור מעגל עם אנשים שונים בנושאי עבודה שאתם יודעים שלא היטיבו עימכם.
אריה
בתקופה זו תהיו עסוקים בכל הקשור להיבט הכלכלי של חייכם. ההוצאות לאחרונה היו גבוהות במיוחד וחשוב בשלב הזה לבדוק מחדש את כל ההיערכות הכלכלית ולפעול בהתאם. היזהרו מאופטימיות יתר ותנו לזמן לעבור עד אשר תחליטו לממש תוכניות. נסיעות קצרות יועילו לכם ביותר, כדי להתרענן ולאגור כוחות. השתדלו לתת מעצמכם יותר כדי שתהיו במאזן זכות בהגיע יום ההתחשבנות עם הקרובים לכם.
בתולה
התקופה האינטנסיבית ממשיכה להיות דומיננטית בחייכם. מאחר שפעילות היתר הזו הינה מאוד מעייפת ומתישה, הרי שכדי להרגיע את עצמכם חשוב מאוד להתנהל בצורת חיים בריאה ומאוזנת. גם חקירת הנסתר והבנה של דרכי הפעולה ביקום יעזרו לכם לעבור את תקופת השינויים הגדולה של חייכם ביתר קלות. מרבית הכוכבים בשמים מפעילים אתכם וזה הזמן שלכם לזרום איתם.
מאזניים
אתם נמצאים בתקופה היותר טובה של חייכם, כיוון שהתרחשויות רבות מפעילות אתכם ודוחפות אתכם לעשייה. מומלץ לכם להפעיל יותר כוח ואנרגיה בכל הקשור לתחום העבודה בחייכם. נראה שנושא זה הוזנח קצת לאחרונה ואתם חייבים לדחוף קדימה. כדי להצליח צפו לחוסר יציבות ולשינויים המתבקשים מתוך יצירת סביבת עבודה חדשה שתתאים יותר לצרכיכם האישיים.
עקרב
נראה שנושאי העבודה עומדים לתפוס אצלכם מקום ראשוני ומאוד חזק. לאחרונה היו לכם הרהורים והתלבטויות בכל הקשור לנושא זה ואילו עכשיו אתם מתחילים להתאזן בנושא ולהיות סגורים עם עצמכם כיצד ואיך אתם רוצים להמשיך ולפעול בנושא זה. מאחר שכוכב ונוס האחראי על היחסים הבין-אישיים נמצא בנסיגה בבית העבודה שלכם, מומלץ לכם לחכות עד לסיום הנסיגה, לפני שאתם מחליטים על סגנון עבודה חדש.
קשת
בימים אלה תהיו עסוקים עם כל מה שקורה בתוך התא המשפחתי שלכם. אווירת החג תעלה אצלכם את כל הנושאים הרגשיים אותם אתם מעוניינים לשכוח ולכן אתם מרגישים חסרי יציבות ואנרגיה. לא תהיה לכם ברירה, כיוון שרק זווית הסתכלות שונה על החיים תעזור לכם להתמודד עם דפוסי התנהגות ישנים אותם אתם מנסים לנטרל, אך עדיין מעכבים אתכם מלהרגיש חופשיים.
גדי
עושה רושם שהחג המתקרב גורם לכם להרהורים והתלבטויות פנימיות. מצד אחד אתם מאוד מעוניינים להמשיך במסורת לה הורגלתם, אך מצד שני אתם מרגישים שאתם חייבים לפעול לפי האמונות החדשות והפנימיות שלכם. היזהרו השבוע מדיבורים אימפולסיביים שאינם משרתים את המטרה. מוטב לכם להתאפק ולא לחשוף את תוכניותיכם. איפוק ומשמעת הוא הדבר הנכון עבורכם בשלב הזה.
דלי
יש לכם אפשרות לקבל תמיכה ועזרה מהזולת ובעיקר מחברים קרובים בתקופה זו. מבחינה כספית אתם עוברים שינויים מאוד משמעותיים ולמרות חוסר היציבות הכלכלי המתמשך שלכם, דווקא עכשיו עשויות ליפול בחלקכם הצעות שלא ציפיתם להן. מומלץ לכם לחכות עד לסיום נסיגת הכוכב ונוס האחראי על יחסים בין-אישיים וכספים לגבי החלטה מעשית כלשהי. כרגע, הזמן מתאים רק לבדיקת ההצעות.
דגים
אנחנו נמצאים עכשיו בתקופה מאוד לא פשוטה מבחינה אנרגטית, אך עבורכם נראה שאתם עשויים להיות בתקופה של פריחה ובמיוחד אלו מכם שנולדו בתחילת המזל. זה הזמן שלכם לפעול כלכלית כדי להיטיב את צורת החיים שלכם. אנשים וחברים קרובים יעזרו לכם ככל שתבקשו, כך שזוהי גם שעת המבחן עבורכם לבחון את מהימנותם של הסובבים אתכם, והאם הם אכן יעמדו בהבטחותיהם לכם.
  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  01/04/2009   |   עודכן:  01/04/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מהפכים בלתי נשלטים ומה שביניהם
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
הדלפות נועדו לשפר את יחסי הציבור, או למחות את הרושם הרע של הדבר האמיתי
ד"ר אברהם בן-עזרא
יישום החוק הנורבגי יגדיל באופן מלאכותי ובניגוד לרצון הבוחר את מידת ההשפעה של אלו מהמפלגות שיש להן שרים (כלומר - יישום החוק הנורבגי יחליש את האופוזיציה מעבר לרצון הבוחר בשיעור משמעותי), דבר שמהווה עיוות משמעותי של התהליך הדמוקרטי
ראובן לייב
אינפלציה של שרים, בהם כאלה שאינם מתאימים לכהונתם; משרדים פיקטיביים ומיותרים, וגם משרד מרכזי שאינו מאויש - אלה פניה של ממשלת נתניהו
יוסי עבדי
הכנסת ה-18 צפויה להיות סמל האימפוטנציה הפרלמנטרית: אחרי קיזוז מספר השרים, סגניהם, ראשי המפלגות ויו"ר הכנסת, נותרנו עם כ-80 ח"כים פעילים באמת    הנה לכם מדגם הנוכחות של חברי הכנסת ב-23 הוועדות הקיימות, רק כדי שתקבלו מושג
עו"ד יעל גיל
האם אישה חייבת לשלם את חובות ההימורים של בעלה?    האם במקרה של הסתבכות הבעל בהימורים עלולה האישה להישאר בלי בית ובלי פרנסה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il