X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מנכ"ל אפל: "שינינו הכל באייפונים החדשים" אפל השיקה גם את האייפד פרו, הגדול ביותר בתולדות החברה - בעל מסך 12.9 אינץ' האפל TV כוללת ממשק קולי של סירי אפל הציגה גם עט מגע בשם "אפל Pencil"
▪  ▪  ▪
מנכ"ל אפל, טים קוק, היום [צילום: AP]

אפל מציגה הערב (ד') את המוצרים החדשים שלה בסן פרנסיקו, בין היתר את דגמי הדגל החדשים של החברה לשנה הקרובה - דגמי האייפון 6S וה-6S Plus.
מנכ"ל אפל, טים קוק, הכריז באירוע על האייפונים החדשים: אייפון 6S והאייפון 6S Plus. "שינינו הכל באייפונים החדשים. מדובר באייפונים הכי מתקדמים שלנו". האייפונים החדשים אומנם נראים זהים לקודמים, אבל מדובר מאלומיניום חדש ממנו הם עשויים, עם אותו גודל מסך ועם זכוכית ממוגנת חדשה.
אייפדים חדשים
"שאלנו את עצמנו איך אנחנו יכולים לקחת את האייפד קדימה?", אמר קוק, כאשר הוא הציג את האייפד החדש - אייפד פרו. "אפשר להחזיק את האייפד כל היום ביד ולראות איתו סרטים, להשתמש במקלדת מלאה על המסך ומכיוון שלא צריך להכניס אותו לכיס כמו הסמארטפון, הוא מאפשר את כל הדברים הללו", אמר פיל שילר, סגן הנשיא לשיווק באפל. המסך של האייפד פרו מגיע בגודל 12.9 אינץ' הכולל 5.6 מיליון פיקסלים.
המחיר הוא 800 דולר לגרסת 32 ג'יגה, כאשר הגרסה היקרה יותר, הכוללת זיכרון בנפח 128 ג'יגה ומודם סלולרי פנימי מדור 4 תעלה 1,130 דולר.
האייפד פרו כולל מעבד A9X הפועל בטכנולוגיית 64 ביט ומהיר פי 1.8 לעומת הדור הקודם. באפל טוענים שכוח העיבוד שלו מהיר יותר מ-80% ממחשבי PC שיצאו ב-12 החודשים האחרונים. הסוללה של האייפד פרו מחזיקה לדברי שילר 10 שעות והוא גם כולל 4 רמקולים הממוקמים בכל ארבעת קצוות המכשיר. אפל תמכור גם אביזר כיסוי המשמש גם כמקלדת פנימית. האייפד פרו כולל מחבר חדש בשם - סמארט קונקטור המשמש לחיבור של הכיסוי-מקלדת לטאבלט.
אפל גם הציגה עט מגע בשם "אפל Pencil", המאפשר לצייר ולכתוב על האייפד פרו, בדומה למכשירים רבים אחרים הקיימים בשוק. אפל הדגימה אפשרות להוספת הערות בכתב יד על מסמכים באמצעות העט. למרבה ההפתעה בכיר ממיקרוסופט מחטיבת אופיס בא להדגים על הבמה איך ניתן לעבוד עם אופיס על האייפד פרו וכיצד ניתן לשרטט על מסמכים שנוצרו עם אופיס.
האייפד פרו כולל מצלמה בעלת חיישן 8 מגה פיקסל וגלישה סלולרית מדור 4. הטאבלט יגיע בצבעים שחור, זהב וכסוף. המחיר יעמוד על 800 דולר לגרסת 32 ג'יגה, 100 דולר לעט ו- 170 דולר למקלדת. האייפד החדש יצא בנובמבר.
אפל TV
"חוויית הצפייה בטלוויזיה לא השתנתה עשורים שלמים, בעוד שבאייפונים ובאייפדים היא עברה שינויים בצורה משמעותית", אומר קוק. "אנחנו מאמינים שהעתיד של טלוויזיות הוא אפליקציות. אנחנו מבלים הרבה יותר זמן במכשירים הניידים שלנו לצפייה בטלוויזיה דרך אפליקציות. אנחנו בונים מחדש את הטלוויזיה עם חומרה חזקה, מערכת הפעלה מודרנית, ממשק משתמש חדש, כלי פיתוח למפתחים וחנות אפליקציות. אנחנו חושבים שזה מה שצריך בשביל לעשות את זה ולכן עבדנו קשה מאוד והרבה זמן על האפל טי.וי החדש".
אפל טי.וי כולל עכשיו ממשק חיפושי קולי חדש של העוזרת הקולית סירי. הממשק הקולי מאפשר בצורה קלה יותר תכנים. למשל: "סירי, תציגי לי סרטים מצוירים, ורק חדשים" או: "סירי, תציגי לי את הפרק שאדוארד נורטון מופיע בו במשפחה מודרנית". ניתן גם להגיד לסירי שתשמיע מחדש את המשפט האחרון שנאמר בתוכנית שצופים בה: "סירי, מה היא אמרה עכשיו?"; וניתן גם לשאול את סירי: "איזה סרטים חדשים מתאימים לילדה בת 12?". יש גם שלט חדש הכולל את הכפתור לסירי עם מיקרופון גם משטח מגע קטן.
אפל הוסיפה לממשק המון סרטונים של נופים באיכות גבוהה המשמשים כשומר מסך. הממשק כולל גישה לתמונות ולמוזיקה של המשתמש את סירי מריצה מערכת מערכת הפעלה חדשה בשם TV OS.
המחיר לאפל ט.וי עם 32 ג'יגה 150 דולר או 200 דולר לגרסה הכוללת זיכרון בנפח 64 ג'יגה והוא יושק באוקטובר.
אפל הציגה גם פיתוחים חדשים לשעון שלה. "לקוחות אוהבים את השעון החכם שלנו והוא משנה להם את החיים", אמר טים קוק. "הם אוהבים לשלם עם השעון על המוצרים שהם קונים עם אפל Pay". מספר האפליקציות לשעון הגיע ל-10 אלף, כאשר באפל מדווחים שאפליקציית המסנג'ר של פייסבוק תגיע בקרוב לשעון. בנוסף, גו פרו פיתחה אפליקציה לשליטה במצלמת האקסטרים שלה, כולל חיווי של צילום וידאו בזמן אמת מהשעון. אפל הציגה רצועות חדשות לשעון מתצורתה, כולל כזה של חברת האופנה Hermes. בנוסף, היא הודיעה שמערכת ההפעלה החדשה לשעון - watchOS 2 תצא ב-16 לספטמבר.

תאריך:  09/09/2015   |   עודכן:  09/09/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מיקרוסופט
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמירם ברקת
וזאת במסלול עוקף הסכם בין המדינות    למהלך שמובילים נתניהו וכחלון מתנגדים שר הכלכלה דרעי ושר הפנים סילבן שלום    אביגדור יצחקי, ראש מטה הדיור והכח המניע מאחורי המהלך: משבר הדיור לא ייפתר אם לא יותר לייבא המון עובדי בניין מסין
יצחק דנון
עמיתים בקרן הפנסיה מגדל מקפת אישית מבקשים לתבוע עשרות מיליונים שקלים, לאחר שגיא ממן הודה בתרמית נרחבת כאשר היה סוחר מניות במגדל
איתמר לוין
קובע: מתמודד שהפסיד יוכל בדרך כלל לתבוע את מפרסם המכרז רק אם ניסה קודם לכן לתקוף את המכרז עצמו בהליך מינהלי    פוגלמן קובע גם מספר חריגים נדירים לכלל זה
יצחק דנון
פנחס שאמה טוען ללשון הרע בכתבה בשנת 2013, בה נטען שהוא מצפה שערכו של נכס שרכש ברמת גן יעלה אם בנו ייבחר לראש העירייה
יצחק דנון
הפרויקט יכלול מועדון, חוות סוסים ומתחם לספורט אתגרי    קק"ל: התוכנית פוגעת בצורה קשה ביער; כאשר אנחנו הגשנו תוכנית דומה - היא נדחתה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il