X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המהלך יוצא לדרך על-רקע המצוקה אליה נקלעו הקניונים בעקבות נטישת הקונים בשל גל הפיגועים כמה מהקניונים הגדולים ספגו צניחה של עד 60% בפדיונות במקביל, קניוני עופר מציעים ימים בהם תינתן הנחה בסך 50%
▪  ▪  ▪
דנה עזריאלי. מהלך בעלות של מיליונים [צילום: יח"צ]

קבוצת עזריאלי תחלק גיפט קארד (כרטיס מתנה) ללקוחותיה בניסיון להחזיר אותם לקניונים - כך נודע ל"גלובס". המהלך, שעלותו מוערכת במיליוני שקלים, בא על-רקע המצוקה הגדולה אליה נקלעו הקניונים בעקבות נטישת הקונים בשל גל הפיגועים. מדובר במהלך תקדימי, שלא ננקט עד כה על-ידי הקניונים.
ככל הנראה, כל גיפט קארד ייטען בסכום של 50 שקל ויינתן ללא התניה. לחלופין תעניק הקבוצה קופונים לרכישה בקניוני הקבוצה, דרך האינטרנט. הכרטיס או הקופון יהיו ניתנים למימוש בעסקים הפועלים בקניוני עזריאלי בלבד, וככל הידוע לא יהיו מותנים בקנייה בסכום מסוים.
פרטי המהלך, שיתוקשר במקביל בקמפיין, מסוכמים בשעה זו בהנהלת הקבוצה. הקבוצה גם תצטרך למצוא פתרון שימנע מעשרות אלפי ישראלים מסתערים להצטייד כל אחד במלוא החופן גיפט קארד.
ההחלטה לחלק גיפט קארד באה לאחר שפדיונות החנויות בקניונים ובמרכזי המסחר צנחו מתחילת גל הפיגועים הנוכחי בעשרות אחוזים. בשוק קיים חשש מקריסה של עסקים שנקלעו לבעיות תזרימיות. הצניחה בפדיונות הקניונים מתרחשת בכל רחבי הארץ, וכמה מהקניונים הגדולים ספגו עד כה צניחה של עד 60% בפדיונות.
ברשתות נמתחת ביקורת קשה על הנהלות הקניונים ומרכזי המסחר, שממשיכים ליהנות מדמי שכירות גבוהים, בזמן שבעלי העסקים בקניונים סופגים את הפגיעה כולה. כתבה נרחבת בנושא תתפרסם הערב (א') במוסף נדל"ן של "גלובס".
אתמול (מוצ"ש) העלו קניוני עופר מקבוצת מליסרון קמפיין שנועד לעודד את הקונים לחזור לקניונים ומציע ימי מכירות שבמסגרתם תוענק הנחה של עד 50% על הקניות. מקורב לקבוצת עזריאלי אומר ל"גלובס" כי "מליסרון יצאה עם קמפיין שמציע הנחה, אבל לא נתנה כלום מעצמה. דנה עזריאלי (יו"ר קבוצת עזריאלי ובעלת השליטה בה - א"ח) רוצה לתת, והיא רוצה שהכסף הזה ילך לסוחרים".
אותו גורם אומר עוד כי המצוקה הגדולה ביותר של הרשתות היא היעדר קונים. אם המהלך יהיה אכן רחב-היקף, הוא עשוי להעניק לקניוני עזריאלי יתרון במשיכת קהל על פני קניונים אחרים בארץ - יתרון חשוב בימים שבהם רוב הקונים נשארים בבית.
מצד שני, נטען כי המהלך המתוכנן של קבוצת עזריאלי פוטר אותה מהצורך להעניק הנחות בדמי שכירות לעסקים בקניונים - מהלך שאם ייעשה באופן רחב, עשוי לפגוע בשווי של כל קניון וקניון שנקבע גם לפי דמי השכירות.

תאריך:  25/10/2015   |   עודכן:  25/10/2015
+פצוע בינוני-קשה בפיגוע דקירה בצומת אריאל
17:29 25/10/15  |  

בצומת אריאל לכיוון תפוח, נדקר תושב פתח תקוה (26) הלומד בישיבת אלון מורה בידי מחבל. הוא נפצע בפלג גופו העליון ומצבו מוגדר בינוני עד קשה. צומת אריאל, צומת תפוח וצומת רחלים נחסמו לתנועה.

+תתעוררו, המציאות קוראת לכם
17:07 25/10/15  |  דרור אידר   |   לרשימה המלאה

השימוש הקבוע של השמאל, האירופים והאמריקנים בתירוצים שמסבירים מדוע הערבים מבקשים לחסלנו - מלמד על הוויתור בהכרת העובדות  ▪  לצערנו, דרך מחשבה מסוכנת זו חילחלה גם לתוכנו, כששליחי "השלום" מסרבים לקבל שחלומם התנפץ ואין לו תקומה בעתיד הקרוב  ▪  רק הכרה באויב - בלי לבלבל מיהו התוקפן ומיהו הקורבן - תעצור את הטירוף שמערער את זכות קיומה של ישראל  ▪  די להצדקת רצח יהודים

פורעים פלשתינים [צילום: פלאש 90]
+ומה עם הציבור הערבי?
16:37 25/10/15  |  דורון מצא, מאיר אלרן, איתמר רדאי   |   לרשימה המלאה

גלישת אלימות למגזר הערבי בישראל על-רקע התערערות המצב הביטחוני בשטחים ובי-ם אינה בבחינת חידוש. מבחינת רבים מהערבים בישראל, מאחורי היחסים הבעייתיים הללו נמצאות כוונה ופעולה ממסדית להדיר אותם מהמרחב התרבותי והפוליטי של המדינה, המוצגת על-ידי הרוב, כ"מדינה יהודית דמוקרטית"

מפגינים ערבים ישראלים במצעד מחאה כהזדהות עם אחיהם הפלשתינים, נצרת, 10 באוקטובר 2015 [צילום: באסל עווידאת, פלאש 90]
+ניסיון לטרפד את הבנות קרי בעניין הר-הבית
16:07 25/10/15  |  יוני בן-מנחם   |   לרשימה המלאה

הפלשתינים מנסים לטרפד את הבנות שר החוץ האמריקני ג'ון קרי בעניין הר-הבית כדי לסחוט ויתורים נוספים מישראל

בנימין נתניהו, ג'ון קרי [צילום: אבי אוחיון / ג'י.פי.או /פלאש 90]
+הוגברה השמירה על השופט פוגלמן
15:20 25/10/15  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

מנהל בתי המשפט ליו"ר הכנסת: יוגב התיר את דמו של שופט בית המשפט העליון  ▪  אדלשטיין: פנייה לא ראויה של פקיד  ▪  יוגב ממשיך בהתקפותיו

פוגלמן. שני מאבטחים [צילום: איציק וולף]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 גלובס / Globes
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קבוצת עזריאלי תחלק כסף חינם לקונים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
סקר חדש מגלה כי גברים עם שיער עבות על הפנים בסיכוי גבוה לגלות חוסר נאמנות ולהיות אלימים יותר
איציק וולף
אזרחותו של הערבי הישראלי בן ה-23 מג'לג'וליה שערק לסוריה לצורך הצטרפות לדאעש תישלל ממנו    הארגונים דאעש, ג'בהת אל נוסרה וגדודי עבדאללה עזאם הוכרזו 'ארגוני טרור'
אלעזר לוין
קבינט הדיור יתכנס מחר כדי לאשר הליכים מהירים לבניית 13,000 דירות בקריית אתא, 8,000 דירות באופקים, 5,200 באזור תל השומר, 1,600 בקצרין ו-1,100 בבאר יעקב    רק 3,400 דירות להשכרה
אלה לוי-וינריב
דוח המפרק עו"ד ארז חבר: "אין לקרן קלע יכולת לפרוע את חובותיה למשקיעים ולנושים"    אמיר ברמלי: "עובדי רוביקון ואני פועלים המלוא המרץ להחזיר את המצב לשגרה ולהשיב את מלוא כספי המשקיעים"
אלעזר לוין
על-פי החוק, דרוש אישור של המפקח על הביטוח למינוי יו"ר של חברה בענף    החברה: מינויו של דנינו יכנס לתוקף רק אם וכאשר יאושר על-ידי המפקחת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il