X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
צדק יוני נתניהו כשאמר לצוותים בטרם מבצע אנטבה "אף אחד אחר לא יעשה את העבודה עבורנו". שעון החול אוזל ואין ספק כי קרבה השעה בה אירן תחזיק פצצה גרעינית
▪  ▪  ▪
ממתין לישראל מעבר לפינה. אחמדינג'אד [צילום: AP]

"אנו הולכים להציל יהודים שנחטפו רק בגלל שהם יהודים ומשום שברור לנו כי אם אנחנו לא נעשה את זה אף אחד אחר לא יעשה את זה בשבילנו" - אלו הן המילים שנאמרו מפיו של יהורם גאון בסרט "מבצע אנטבה" כפי שהן מיוחסות ליוני נתניהו בתדריך לצוותים - בטרם היציאה למבצע אנטבה.
מילים מרגשות אלו, המדגישות את הצורך לקחת בידינו את גורלנו ולהבין כי אף אחד אחר לא יעשה את העבודה עבורנו – נכונים היום ומתאימים שבעתיים נוכח מצוקת העיתים המתרחשת לבוא בקרוב מאירן הגרעינית.
רק בשנת 1944 נרצחו במחנה ההשמדה אושוויץ קרוב לשני מיליון יהודים. לפי כל העדויות של ניצולי השואה, מטוסים ומפציצים רבים חלפו בשמי מחנה ההשמדה אושוויץ, והיה בידיהן של בעלות הברית מידע מדויק לגבי המתרחש באותם מחנות השמדה. על נקלה, יכלו בעלות הברית להטיל פצצות בין על מסילות הברזל שהובילו את היהודים למחנה ההשמדה ובין על מחנה ההשמדה עצמו ולסכל בכך את עבודתה של מכונת ההשמדה הנאצית.
בתוך כך ואף קודם לכן, סגירת השערים בארה"ב ובשאר מדינות לרבות בא"י המנדטורית, חרצה את גורלם של יהודים רבים שניסו למלט את עצמם מידי מכונת ההשמדה הנאצית – עובדה זו מחזקת את ההבנה כי לאף אחד לא אכפת מגורלנו מלבדנו.
בימים אלה, חוזרת לפתחנו במלוא הדרה הסכנה הקיומית לגורלו של העם היהודי במדינתו, נוכח העובדה הברורה כי לפי כל ההערכות המודיעין - כבר בעוד כחודש לערך – בשלהי חודש יוני 2009 - סביר כי תהיה בידיה של אירן פצצה גרעינית ראשונה מוכנה לשיגור לכל יעד בשטחה של מדינת ישראל.
זכורים היטב לכולנו, דבריו של נשיא אירן ב-28.10.05, ביום בו חגג את יום הולדתו ה-49, יום הולדתו הראשון כנשיא אירן, רק חודשיים לאחר שנבחר, בו הצהיר בכנס תחת הכותרת "עולם ללא ציונות" על הצורך "למחוק את ישראל מעל המפה".
כך גם באופן של יד מכוונת, ב-20.4.09 התכנסה הוועידה של ארגון האומות המאוחדות נגד גזענות, בו מלאו 120 שנה בדיוק מ–20.1.1889 – הוא יום הולדתו של אדולף היטלר - באופן מדויק להפליא בדיוק ביום בו נפתחו טקסי יום השואה והגבורה בישראל.
אותו ארגון שקם בעקבות מלחמת העולם השנייה בה נרצחו 6 מיליון יהודים, כינס ועידה נגד גזענות, אשר בחרה לפתוח את מושבה, דווקא מפיו של אותו נשיא אירן, אחמדינאג'ד. בנאומו של נשיא אירן חזר על עיקרי משנתו לפיה המערב וישראל מייצגים את הגזענות, והשואה היא הזיה והמצאה של העם היהודי. הוא אותו נשיא של אירן שבתוך חודש ימים תהא ברשותו פצצה גרעינית.
דומה כי אותה ההצדקה שהייתה הבסיס ליציאה למלחמה בעירק – שהתבררה לימים כלא מוצדקת, מחזקת באופן שלא משתמע לשתי פנים - את הצורך לצאת למלחמה באירן – אף אם מלחמה זו תהיה קשה – הרי שמדובר במלחמת מנע בלית ברירה נוכח הנשק הגרעיני אשר בחודש הקרוב עתיד להיות בידיה של אירן.
ברור מעל לכל ספק, כי הרוח הנושבת מארה"ב ומשאר מדינות העולם היא אותה רוח שנשבה בכנפיהם של המטוסים של בעלות הברית שחגו אלפי גיחות מבצעיות מעל מחנה ההשמדה של אושוויץ ואשר לא מצאו לנכון להטיל ולו פצצה אחת שם מתוך אינסוף פצצות שהטילו באותה עת על אזרחי גרמניה ויפן.
אל לנו לחכות לתשועתנו מידיהם של אחרים. צדק יוני נתניהו כשאמר לצוותים בטרם מבצע אנטבה "אף אחד אחר לא יעשה את העבודה עבורנו". שעון החול אוזל ואין ספק כי קרבה השעה ובידיו של מי שמכריז על השמדת מדינת ישראל תהא משגת פצצת יום הדין – תהא כבר השעה מאוחרת לפעול. אל לנו לחכות עוד ולו יום אחד נוסף - יפה שעה אחת קודם.

תאריך:  22/04/2009   |   עודכן:  22/04/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האיום האירני והמחויבות לגורלנו
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
מברית בין הבתרים מחכים לפרס
שירה  |  23/04/09 14:08
2
היום ארה"ב מאיימת שלא נתקוף
מירי39  |  24/04/09 10:46
3
חזק ביותר!
אוהד...  |  24/04/09 10:46
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוני בן-מנחם
מצרים מנהלת מערכת הסברה נרחבת, שמטרתה להסביר לעולם הערבי כי אירן חותרת להפיל את המשטרים הערבים המתונים    מערכת התעמולה האירנית טוענת כי מצרים איבדה את מעמד הבכורה בעולם הערבי וכי חשיפת רשת החיזבאללה נועדה לפגוע בדיאלוג של ממשל אובאמה עם אירן    השתיקה הישראלית תבטיח את המשך קרבות התעמולה בין שתי המדינות
ד"ר אברהם בן-עזרא
העלאת מחיר המים תייתר את ההשקעות העצומות בפרסום חסר שחר שבעקבותיו האזרח, כביכול, יתרחץ רק פעם בשבוע ויתמחה בתיקון ברזים דולפים    הצגת מאגר אלטרנטיבות שמהן יבחר האזרח את מה שהוא רוצה – במצב בו מה שהוא רוצה זה גם מה שהמדינה רוצה – נועד להצלחה
אריה דרוקמן
נשיא ארה"ב נכנס בתנופה לתפקידו במטרה לפתור משברים רבים. אחד מהם באזורנו ונוגע לנו אישית    השאלה הגדולה איננה מה נכון לעשות אלא מה ניתן לעשות
נתן גלילי
יש לשמאל טענות שאתם לא יודעים איך לענות עליהן? כל התשובות פה
אלעזר לוין
נאלץ לממש נכסים, אבל עושה זאת במחירים טובים ובצורה סבירה    צל"ש לאיזי כהן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il