X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
האיום האירני על האזור הוא גם איום על ערביי ישראל ועל הפלשתינים, אלה וגם אלה נהנים מההגנה ואולי גם מההתקפה שתהיה, המוענקות להן חינם על-ידי מדינת ישראל שהיא מעצמה אזורית מהבחינה הצבאית
▪  ▪  ▪

יש לדעת כי האיום האירני על ישראל הוא איום שצריך לעניין גם את הפלשתינים ובכללם גם את כנופיות הטרור הממוקמות באותו אזור, ובנסיבות של מתקפה גרעינית, אשר גם תצליח לגרום להשמדה - הפלשתינים נמצאים בסיכון קיומי לא פחות מאשר מדינת ישראל.
המשמעות הנובעת ממצב זה היא, כי מדינת ישראל יוצרת הגנה חינם על העם הפלשתיני, בכך שהיא לוקחת אחריות להגן על האזור בפני התקפה גרעינית, וזאת באמצעות פיתוח מדעי של ציוד לחימה מתוחכם, אליו הפלשתינים לא יכולים להגיע בשום דרך; במאמץ משותף רב מצליחות ישראל וארה"ב ליצור מערכות הגנה מתוחכמות שאין דומה להן בשום מדינה אחרת באזור, ואולי גם בתבל כולה.
זאת ועוד, מדינת ישראל היא המדינה היחידה באזור, אשר מסוגלת להשמיד את הגרעין האירני בהתהוותו ולהפכו באחת לחלום בלהות תם, שיעבור מאיום עתידי - לסיפור מן העבר.
גם בכך, בין אם הפלשתינים יודו בכך ובין אם לא, מדינת ישראל יוצרת להם מגן ומחסה.
האינטרסים של הפלשתינים (כולל כנופיות הטרור אשר יצר ההישרדות שלהן גבוה - והוא מפעפע וקיים אפילו במחיר של הפגנת מוג לב כלפי כוליי עלמא, דבר שקרה במלחמת עופרת יצוקה עת כל המנהיגים של כנופיות הטרור מצאו מקומות מחבוא במעמקי האדמה, תוך הפקרת חייליהם) - הם כי ישראל תמשיך להיות מעצמה אזורית מהבחינה הצבאית וזאת כדי שתהיה לה היכולת ליצור את ההגנה הדרושה ולסכל את האיום האירני בטרם יתממש.
מאז עליית אובמה חוסיין לשלטון בארה"ב, הוא יצא מהתמונה כמשפיע וכמוביל מהלכים, שכן אם לא ייקח על עצמו את הטיפול האקטיבי בביטול ההתגרענות האירנית - דבר שלא נראה כי יקרה - תפקיד ארה"ב כאן יורד בדרגה למשני, שולי - לא מכריע ולא משפיע.
אם הפלשתינים כך - קל וחומר ערביי ישראל, המתגוררים בכל שטחי הארץ, מתגייסים לצבא, מחוקקים את חוקי ישראל, שופטים את העם ומחנכים באקדמיה.
הציפייה היא כי תהיה הודאה של הפלשתינים כולל הקיצוניים שבהם באמת הפשוטה הזו, אשר תהפוך אט אט לתמיכה ואפילו לתמיכה גלויה ואקטיבית, כי מדובר במאבק הישרדותי, שדווקא הבריחה מהסיכון (כאמור, במלחמת עופרת יצוקה) - מוכיחה שהמאבק הזה מתבקש, לאור יצר ההישרדות הגבוה בשיעור ניכר מעל סף הבושה והכבוד, של מנהיגי כנופיות הטרור.
להבהיר: בעת נחיתת פצצה גרעינית, לא יסייעו למנהיגי כנופיות הטרור אותם מקומות מסתור שהגנו עליהם בעופרת יצוקה, מול הפעילות הצבאית החלקית ביותר של צה"ל, פעילות שהיא אפס קצה היכולת המבצעית.
מדינת ישראל תשרוד את ההפצצה האירנית, אירן - לא (בגלל התגובה), ויתרה מכך, היא (מדינת ישראל) תצא מזה מפוקחת לפחות לטווח הקצר.
אכן, עם המוני נפגעים - אבל מפוקחת.
וכל מה שדרוש עכשיו - זה לא להתנהל לפי המתכון של חוסיין אובמה אשר הקצב שלו בטיפול באירן לא מתאים למדינת ישראל והולם את מטרות אירן ויתר דורשי השמדתה, אלא לקחת אחריות ולנקוט ביוזמה - יוזמה אשר רצוי שתינקט בתמיכת ארה"ב; רצוי - אך לא הכרחי.
הזמן קצוב ומוכתב על-ידי גורמים חיצוניים לישראל - הם ספקי טכנולוגיית הגרעין לאירן, ואין לנו אפשרות להמתין לחילופי השלטון בארה"ב כדי לפעול באווירה יותר מתאימה.

תאריך:  21/05/2009   |   עודכן:  21/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ישראל, אירן והפלשתינים
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
כמו תמיד-אתה מרים להנחתה
אבנר צפוני  |  21/05/09 13:08
2
אם אן אנחנו לנו מי לנו.
סיישל  |  21/05/09 20:22
3
כמו העקרב שעקץ את הצפרדע
אבי געזונט  |  21/05/09 23:46
4
אובמה "חוסין" = עבדיניזאד...!
הרשלה  |  24/05/09 10:01
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורן פרסיקו
העיתונים נשאבים לריק זמני    אבל לא שוכחים את ההקשר המתאים לסיקור אירן    וידיעות אחרונות משתף פעולה עם גורם זר
ד"ר הילה גבע-אבירם
הזנים רבים, המגוון הרחב והצבעים מושכי-העיניים - כל אלו ועוד מספקים תרופות טבעיות לרוב    העיקר, קח פרי ותהיה לי בריא
אורן לוי
בואו ניתן ליום זה להזכיר לנו דווקא את הצורך באחדות - בשינוי בלבבות שלנו וביחס שלנו אחד כלפי השני. בואו נהפוך אותו לסמל של מעבר מאהבה עצמית אל אהבה ודאגה לאחר. כשנעשה את השינוי הזה בתוכנו, ירושלים והעולם כולו יהפכו למקום אחר
איתמר לוין
שבט אפרים זוכה לקדימוּת במינוי הנשיאים ובמניין בעת יציאת מצרים, בעוד מנשה חוזר למקום הראשון לקראת הכניסה לארץ. סיפור המסתתר בשני פסוקים בספר דברי הימים מסביר מדוע
מנחם גלברד
אלמלא "התקדים הטמילי" הציבור בישראל הגיע למצב שבו מוות של ערבים נובע מכך שהם אשמים, אופיים ואישיותם הם שהמיטו אסון עליהם ועל ילדיהם    הסברה כי הסכסוך עם הפלשתינים, בין אם הם אזרחי ישראל ובין אם לאו, ייפתר באמצעים כוחניים הנה אשליה, אשליית שליטה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il