X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בשונה מן הסבא של פעם, הוא נלחם בעקשנות בגילו, הולך למכון-כושר ונוסע, כמו צעיר, עם תרמיל להודו הוא גם מתנדב, מוצא עבודה, שומע חופשי באוניברסיטה, וגם הופך לחבר הכי טוב של הנכד
▪  ▪  ▪
נשארים צעירים בלב. הסבים המודרנים [AP]

אין עוררין על כך שבכלל לא כיף להזדקן. אלא שמה לעשות, הגיל עושה את שלו, ואז מגיע רגע האמת שלא ניתן עוד להימלט ממנו: הראש מתכסה בשיער-שיבה, השיניים נושרות והקמטים ממלאים את הפנים. הזיקנה, אללי, הגיעה!
אלא שלא בדומה לזקן של פעם, הזקן של היום אינו בוחל ב"אנטי-אייג'ינג". הוא יעשה כל שלאל ידו כדי להצעיר, גם אם באורח מלאכותי, לפחות את מראהו החיצוני. והוא גם הולך למכון-כושר, שוחה בבריכה ו"עושה" הליכה יומיומית.
יד בכל
למרות שכבר יצא מזמן לגמלאות, הוא מוצא לו איזושהי עבודה להשלמת הכנסה מהפנסיה, וגם אם לא - הוא מתנדב לעזרה בבית-חולים, במגן דוד אדום, או באחד מן המשרדים. כדי לשוב ולחדד את המוח, שכבר הולך וקמל, הוא משחק שחמט וברידג', ונרשם, כשומע חופשי, באחד החוגים באוניברסיטה. לעת ערב הוא נרשם לריקודי-עם, או יוצא לרקוד ריקודים סלוניים.
אפילו חוץ לארץ ממשיכה לקסום לו. עכשיו, כשעיתותיו בידיו, הוא משלים על פני הגלובוס את מה שהחסיר כל כך בצעירותו: נוסע להודו, לנפאל, לתאילנד ולדרום-אמריקה. אפילו עם תרמיל על הגב, ממש כאילו היה צעיר.
חבר לנכד
הזקן של היום, שהוא גם סבא, לא שוכח לתרום את חלקו לנכד האהוב עליו: הוא משמש לו שמרטף, משחק איתו במשחקים האהובים, וגם מספר לו אגדות וסיפורים שהוא כל כך אוהב לשמוע. ומלבד שהוא סבא, הוא גם הופך לחבר הכי טוב של הנכד, וזה אינו מהסס לשתף אותו בכל הסודות שהוא מסתיר מאבא ומאמא שלו. כי סבא בטוח שלא יגלה שום סוד, והוא לא רק זה שאפשר להשתולל איתו - הוא גם הפסיכולוג הכי טוב, עם אוזן קשבת לכל שטות, ושגם כדאי תמיד לשמוע בקולו. כי סבא הוא מה-זה- אוטוריטה.
אבל הפאזל לא יהיה מושלם בלעדי המתנות הכי יפות שמרעיף סבא על נכדו. כאלה שאבא ואמא בכלל לא חושבים לקנות לו. אז מה הפלא שאין בעולם כמו סבאל'ה צעיר ומתוק של היום. שאל את הנכד ויגדך!

תאריך:  30/05/2009   |   עודכן:  30/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אברהם שרון
שנואים, מנודים, מוקצים, משוקצים. כך אנחנו נראים בעולם. כך אנחנו נתפסים    מה וכיצד קרה במהלך ששים שנה שבהן התהפכו היוצרות והעם הנרדף, אשר שליש ממנו נכחד בשואה, הופך בדימויו בדעת הקהל העולמית לא לקרבן הסבל האנושי אלא למחוללו?
פרופ' זאב סגל, פרופ' אריאל בנדור
13 שנים אחרי מגלה נשיא בית המשפט העליון לשעבר, אהרן ברק, בקולו הוא, את עמדתו על רוני בר-און שמונה בזמנו ליועץ המשפטי לממשלה    הוא סבור שזה לגיטימי ששר משפטים יוועץ בנשיא ביהמ"ש העליון בנוגע למינוי היועמ"ש    והוא סבור גם שבר-און לא היה מתאים
אברהם (פריצי) פריד
מה תעשה ועדת השרים לענייני ירושלים? מהו חוק שימור האנרגיה של ישראל? האם מחירי הדירות בישראל באמת ירדו?
זכריה פלווין
אם נותרה בקרבינו הכמיהה להיות עם חופשי, עלינו להבין שללא זהות אוהבת-אדם לא נצליח ולא נשרוד    עלינו להבין כי הציניות ה"פקחית" איננה עזר במאבק נגד הקיצוניות, אלא רעל המחליש כל נפש הנסוגה מול הרודנות
דן בבלי
עד כה אין סימן כי מרצ מצאה דרך שתצביע על היותה חלופה רצינית לדרך שבה מתנהל השלטון במדינה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il