X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מי שבחר להגיע לארץ ישראל החיל על עצמו, גם אם לא רצה, את חוקי הארץ הזאת הפועלים על-פי התורה, זאת גם אם הוא ציוני חילוני לשעבר, גם אם הוא פוסט ציוני או חרדי או דתי לאומי
▪  ▪  ▪

האמריקנים מתנכרים להסכמים שהיו או לא היו בימי רבין, שרון ואהוד אולמרט. ומתי לא התנכרו להסכמים? כך היה ערב ששת הימים וכך היה ערב קום המדינה ולאחריה. חרטה על ההצבעה באו"ם והטלת אמברגו. הרי למפת הדרכים שרון הדביק 18 סעיפים של התניות מוקדמות! מישהו מממשל אובמה מדבר עליהן מלבד ברטוריקה ריקה? ערב ההינתקות ולאחריה שרון סיפר על הישגיו הגדולים במחיר ההינתקות כמו גושי התיישבות מוסכמים. מישהו שמע מגברת קלינטון על הסכמות כאלה? או להיפך, הקפאת בנייה גם בשכונות הירושלמיות. שוט שוטף כי יעבור.
גם עניין גירוש קטיף החל רק בוויתור על נצרים. אחר כך על שלושה ישובים ואחר כך על כל החבל, לרבות התוחמת הצפונית וכתוספת גורפת יישובי צפון השומרון, מרצונם הטוב והחופשי של יהודים ללא כל לחץ אמריקני. היהודים הראו שהם יכולים.
על אף התוצאות החמורות של הגירוש, שעיקרן בניית מאחז אירני ענק ברצועת עזה, הלקח אינו רוצה להילמד כי תאוות הגירוש הפנימית לא פגה. כיום, לאחר מסמוס העופרת היצוקה, הספיקו שליטי עזה להצטייד בטילים המגיעים לתל אביב והמוחצים את הכורים בדימונה ובנווה רובין. ישראל נמנעה מלמחות את שלטון החאמס במבצע עופרת יצוקה, כי היה צריך להתחשב בקול הערבי לפני הבחירות וגם להשאיר אופציות לתהליך השלום. כעת היא אוכלת את הדייסה שבשולייה תשע מאות תביעות בספרד ושיתוק אפשרות התגובה מול ממשל עוין.
לא נראה כיום שנתניהו, בפרט כשליברמן לצידו, יתקוף באירן אך גם לא ממש בעזה. אין לו האומץ והחוצפה של אולמרט. ליברמן כבר הזדרז להכריז שאין אופציה לתקוף באירן. בכך הוא תרם לסיכול מלחמת הכרעה שעוד יכולה לבוא בזמן, ולא רק כתגובת נגד לאובדן חייהם של מאות אלפים. ובינתיים, עד שנתניהו ימצמץ האם לתקוף, הוא יחפש לגיטימציה כביכול בפינוי יצהר תמורת בושהאר; זו גם נטייתו הטבעית כמו לזרוק את פייגלין. קשה לומר שהוא אוהב במיוחד בעלי זקנים. אומנם הוא יתמקח על המחיר, ייעשה קולות של התמקחות וגם קצת יתמקח באמת. בינתיים הצנטריפוגות עובדות ומתרבות ללא הפוגות. האיומים של האמריקנים ועוזריהם יגדלו בהתאם, כגידולים בלתי טבעיים המרגישים שמערכת ההגנה של ישראל התרופפה.
אם ישראל לא תזדרז ותתמקד בהרס המאחז 'עזה' כשדה ניסויים למבחן עמידה בשער, אם לא תעיף את משלחת האו"ם לכל הרוחות ולא תתקוף ותחסל מיד את שלטון אירן ואלקעאידה בעזה, היא לא תוכל לעמוד כמדינה ואזי היא עוברת לתחום החידה והנס הגלוי. הסיסמאות הציוניות החילוניות התפרקו; אנו כנראה איננו יכולים לקחת גורלנו במו ידינו ואיננו מדינה עצמאית ואפילו לא רפובליקת בננות, אלא פילגש לשעבר.
בתנאים האלה, הכל מצפים להתמוטטות ולקריסת ישראל צעד אחר צעד או כמו ברית המועצות בבת אחת.
ההצעה המגונה, אם נכונה השמועה, שבה ממשלת נתניהו מציעה לקיים מנגנון פיקוח משותף יחד עם האמריקנים על פירוק המאחזים, היא במהותה הצעה יודנראטית.
בשאלות ותשובות על תקופת השואה עולים דיונים הלכתיים כאשר הגרמנים דורשים רק יהודים מסויימים: "מסרו לנו אחד מכם" או "מסרו לנו אחת מכן". האם יש להפר את הסולידאריות, "הערבות ההדדית" ולהסכים לשלוח קודם רק את הזקנים והילדים או החולים והלא מועילים? סופו של אדם צ'רניאקוב, ראש היודנראט בגטו וורשה, ידוע. הוא לא יכול היה לעמוד בתביעות הגרמניות והתאבד. אלה היו דברים של יום יום וכנראה לא היה ולו מקרה אחד שבו תעודת החיים שניתנה למלשין או למוסר קויימה. אומנם קסטנר נהפך בחוגים מסויימים לגיבור לאומי, אבל אלו בדרך כלל חוגי היאפים, ממשיכי מורשת קסטנר בישראל, הנהנים מן ההון הגדול, שכבר חפרו לעצמם מחילה מן הכנסת לשדה התעופה והצטיידו בדרכונים המתאימים.
מי שבחר להגיע לארץ ישראל החיל על עצמו, גם אם לא רצה, את חוקי הארץ הזאת הפועלים על-פי התורה. ארץ אשר עיני ה' בה. אין חוקים אחרים. וזאת גם אם הוא ציוני חילוני לשעבר, גם אם הוא פוסט ציוני או חרדי או דתי לאומי.
לחיים בארץ הזאת, הנצחית, יש כללים נצחיים ככל שהעם היהודי רוצה להיאחז ב"אחוזת עולם" שלו ולא להופכה לבית קברות. מדינת ישראל יכולה להתקיים רק כמדינה יהודית של ממש. והרי בשם מה היא מתעקשת על קיומה אם לא כמדינה יהודית?
מה יכול להושיע את ישראל? קודם כל התקדשות. למשל ביטול מצעד הגאווה בירושלים המיועד לג' תמוז, יום הסתלקות הרבי מלובביץ. להודיע לעצמנו ולעולם של אובמה הדמוקרט הגזעני: חזרה הקדושה למחנה ישראל. לא תקיא הארץ את יושביה. יש עם סגולה ואך לו ארץ הבחירה.

תאריך:  12/06/2009   |   עודכן:  12/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
להרוס את המאחז
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
כל מילה בסלע ל"ת
מד' ליונה עיוורת  |  12/06/09 18:37
2
אכן-טעינו. חטאנו. אשמנו. בגדנו
אבנר צפוני  |  12/06/09 19:55
3
עוד אחד שלא לקח כדורים
ע.ג1  |  13/06/09 00:21
4
נפלא!! אמת היא אמת!! ל"ת
הניה  |  13/06/09 09:23
5
פרופסור גמור
עידןסובול  |  13/06/09 11:11
6
הלל-להלל ויס,אמת מוחלטת!!! ל"ת
שושי אחיצורי  |  13/06/09 12:20
7
וויס מנוול ויש להזהר ממנו ! !
הנוקם  |  13/06/09 12:29
8
וויס משוגע שצריך אישפוז.(המשך)
הנוקם  |  13/06/09 12:43
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טובה ספרא
הרבה קשיים צפויים לאובמה, שחושב שיודע יותר טוב מכולם    למרות הבעיות מולו -מערכת היחסים עם ישראל תישאר יציבה    גם בכלכלה חדשות טובות: המצב יישאר חיובי ואף ישתפר    תחזית כוכבים לשבוע שבין 12-18.6.2009
אברהם (פריצי) פריד
על זקיפות לאומית, קצינים שקרנים ומשרד אוצר ירוק    ליברמן מחנך רוסים, בהודו לא משחדים וסתם חוסר ענין לציבור    מופעים לוהטים בתל אביב ובירושלים וביבי הנואם
ד"ר יובל ברנדשטטר
כיצד אפשר להבין את ההתמקדות הכמעט חולנית של נשיא המעצמה מס' 1 בפעילות הזניחה של בניית מגורונים על גבעות חשופות במקומות שאיש לא שמע עליהם, על פני בעיותיה הרבות והעצומות של ארה"ב?    האבחנה: הנשיא סובל ממחלה הקרויה איסלמיזם    הסימפטומים: השפלת היהודי כל חייו וחיובו בתשלום כופר נפש
אליקים העצני
מצד אחד סירב נתניהו לקואליציה עם לבני כדי לא להצהיר פומבית על תמיכה בשתי מדינות    מצד שני: לשליחויותיו החשובות שולח את פרס ואת ברק שעמדותיהם ידועות לכל    מאבק קשה של מאות אלפי היהודים "שהוציאו עליהם חוזה", ביחד עם נאמני א"י בכל אתר ואתר, חייב להיות לקראת הגזירה הממששת ובאה    יש לאיש מן השורה כוחות, אשר למדינאים ולפוליטיקאים אין; להיפך, הוא עשוי לתת כוח ליושבים בחלונות הגבוהים
דודו אלהרר
נתניהו לא צריך לחשוש מן המילים "שתי מדינות לשני עמים"    שני העמים יוכלו לחיות זה לצד זה בשלום וביטחון, אך רק בתנאי שכל הסכמה של צד אחד, תחייב את איזונה בצד השני    מילת המפתח - הדדיות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il