X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
שרי אריסון איננה הנביאה היחידה במדינתנו המשופעת בנביאים רובם אגב, בניגוד למה שחושבים, מתנבאים בנושא השלום והסופר דויד גרוסמן הוא אחד הבולטים שבהם דווקא מהנביאים האלה, ברנע אינו חושש
▪  ▪  ▪
בת-קול שמפריעה רק במקרים מסויימים. נחום ברנע [צילום: לע"מ]
רוחניות, עסקים, פילנטרופיה: אריסון מדברת ב'ידיעות'
ענבל בר-און
כתבת ידיעות אחרונות, אמירה לם, יוצאת בכתבת שער לרגל צאת ספרה של שרי אריסון "לידה" * הכתבה מספקת במה לסגנון ניהול עסקים שונה וחדשני * אך היא שותקת באשר לשאלות מטרידות אשר נוגעות למסירת הספירה הציבורית לטוב ליבם של אנשי העסקים
לרשימה המלאה

הוא איש רציונאלי. לפחות כך הוא חושב את עצמו. מהסיבה הזו, הראיונות שהעניקה בעלת השליטה בבנק הפועלים שרי אריסון, הניעו אותו אל המקלדת, כדי לשתף אותנו בדאגות שלו. בכל זאת - יש לו חשבון בבנק הפועלים, ובעלת שליטה ששומעת "קולות מהחלל החיצון", עלולה לגרום צרות לכסף שלו.
תחת הכותרת "גם היא בנביאים", כתב נחום ברנע: "כלקוח של הבנק אני מודאג. האם יכול להיות שבעלת השליטה איבדה את השליטה? ואם כן, איך זה ישפיע על החסכונות שלי? האם אני יכול להיות בטוח שבעלת השליטה לא תשמע בת-קול שתאמר לה, קחי את השקלים של האיש הזה והשקיעי אותם בסדנא לגלגול נשמות?" [ידיעות-אחרונות / 22.6.09]. "בת-קול" הוא כתב.
שרי אריסון איננה "הנביאה" היחידה, במדינתנו המשופעת בנביאים. רובם אגב, בניגוד למה שחושבים, מתנבאים בנושא השלום. דווקא מהנביאים האלה, ברנע אינו חושש. הסופר דויד גרוסמן הוא אחד הבולטים שבהם.
"קרה לנו נס", התפעם גרוסמן ביום החתימה על הסכם אוסלו ב', "אנחנו בתחילתו של נס. אנחנו בתחילתו של סיכוי להיוולד מחדש" [שיחת-ועידה / ערוץ 1 / 28.9.95]. תאריך התפוגה שהיה רשום על הנס של גרוסמן היה "נצח-נצחים".
חלפו 14 שנה מאז התנבא, והנס עדיין משרך דרכו, ומעצמה מזדקרת השאלה: מה מעכב אותו? גרוסמן יודע. תחת הכותרת "ביושר ובאומץ" נוזף הנביא בראש הממשלה נתניהו, משום שבנאום בר-אילן "הוא לא הישיר מבט אל המתנחלים ולא אמר להם את מה שהוא יודע היטב: מפת ההתנחלויות סותרת את מפת השלום" [הארץ / 17.6.09].
מאיפה הוא יודע? בת קול. גרוסמן, כמו רבים מנביאי השלום, זוכה לעיתים לשמוע בת קול שמספקת את ההסבר לעיכוב השלום: "מפת ההתנחלויות", היא אומרת, חוזרת ואומרת. הוא כל כך מוקסם, שתמיד הוא שוכח לשאול אם היא מתכוונת לאותן ההתנחלויות שמופיעות בספרי הלימוד של ילדי הפלשתינים.
קבלו עוד ציטוט מרשימתו של ברנע: "בספרה היא (גברת אריסון) מדווחת שב-1966 אמרה לה מתקשרת שהיא עתידה להוביל את עם ישראל. היום אני מאמינה שאכן יש לי שליחות בעולם הזה, שליחות להנהיג ולהוביל". גם זה הדאיג את ברנע.
"יש בעולם לא מעט אנשים שמקבלים את האמירות האלה", כתב ברנע, "כדברי אלוהים חיים". מעניין, גם יואל מרקוס, שהשכינה בוקעת ממקשיו, בחר להשתמש במילים "דברי אלוהים חיים" [הארץ / 19.6.09], אחרי שקרא את דברי התוכחה של גרוסמן. אלא שאצלו זה יצא מאותו מקום שמדאיג את ברנע.
העקשנות של הנביא גרוסמן להתעלם מהמציאות שבה הנהגת הפלשתינים לא מוכנה להגדרת ישראל כמדינת העם היהודי, ולא מוכנה לוותר על מה שהם מכנים "זכות-השיבה", מוכיחה שאותה בת-קול שבישרה לו על הנס ב-95', לא מרפה ממנו עד היום.
ברנע מודאג מהקולות ששומעת שרי אריסון, ואין לו שום בעיה עם הקולות ששומע דויד גרוסמן. ניחוש שלי: גם הוא שומע את אותה בת-קול.

תאריך:  24/06/2009   |   עודכן:  24/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ממה (לא) מודאג נחום ברנע
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
חזק!!! ל"ת
כנניהו המיסר  |  24/06/09 18:39
2
אהבתי, כל מילה זהב. ל"ת
כרמלה  |  24/06/09 21:14
3
לגרוסמנים למינהם-אין חדש
ישראלי מן המנין  |  24/06/09 21:56
4
מה הקשר? בירה נשר
אלון ה  |  25/06/09 06:05
5
כשפרס קיבל מסרים ממשיחי ה"שלום
קורן נאוה טבריה  |  25/06/09 06:05
6
למה כשאנשים מדברים עם אלוקים ה
קורן נאוה טבריה  |  25/06/09 06:22
7
וברנע,נוהה אחריו כעיור...טיפש.
פרס=הוזה :לך,ברח!  |  25/06/09 09:07
8
רק להזיות שלהם יש מקור שמימי ל"ת
יפה  |  25/06/09 09:27
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כרמית גיא
מוסאווי גרוע כמו אחמדינג'אד, עדיף בכלל שאחמדינג'אד ייבחר, המהומות הן רק הוצאת קיטור, הערבים הם אותם ערבים גם אם הם בכלל לא ערבים    מומחי המודיעין שמילאו את האולפנים שוב פישלו    עד הפעם הבאה אף אחד לא יזכור
רות פורסטר
הירשזון אשר מעל פעמיים, הן כלפי הציבור כשליח ציבור והן כאחרון הגנבים, אשר בדם קר ללא מורא שלשל לכיסו כספים בנצלו את גישתו לכספי הצבור, אמור היה להיענש בענישה כבדה בהרבה מזו אשר נגזרה עליו
עו"ד יוסי דר
אם שופטי העליון יפליאו בשופט דרורי את מכותיהם – כפי שהם חייבים לעשות – או אז הם יעצימו במו ידיהם את השאלה המביכה שממילא כבר מרחפת באוויר: כיצד זה הסתנן משה דרורי אל בין שורות השופטים?
אליקים העצני
הוויתור המילולי של נתניהו לא יחסוך מאיתנו את העימות עם אובמה, מפני שאמריקה נחושה לכונן פלשתין ריבונית ביהודה ושומרון ובירושלים שלא תוכל להשלים עם התנחלות יהודית שם, לא כל שכן עם הרחבתה    אלא, שלא הכל תלוי בנתניהו. גם אם ירצה, השאלה היא עדיין אם יוכל - להתגבר על מאות אלפי מתנחלים
יוסי קרמר
רצוי להסביר לנהג שיבין את טעותו כשהוא רגוע ויודע שהוא לא ייענש על הטעות שעשה    התייחסות כזו לנהג תאפשר לו לקחת את האחריות על הנהיגה שלו על עצמו בלבד, ובעיקר להבין מבחינה תודעתית שהוא זה שיצטרך לחיות בסבל עם מעשיו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il