X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מזל סרטן והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
▪  ▪  ▪

בימים אלה בהם חוגג מזל סרטן את יום ההולדת, מומלץ לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים או שלא... לשאר המזלות. אלו מכם שנולדו במזלות המים: עקרב ודגים, מוזמנים לקרוא גם אתם את הכתוב, ולהקיש מהנאמר ביחס לעצמכם.
מזל סרטן והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים
מזל סרטן עם סרטן - זהו זיווג שאפשר לקבל עליו תואר כבוד בנושא שמירה על המשפחתיות. שני הצדדים יטרחו רבות בצורך לשפר ולשמר את המשפחה ואולם עליכם להיזהר ולא לחנוק את כולם בדאגת יתר. מומלץ לאוהבי מסגרת.
מזל סרטן עם אריה - זהו זיווג מעניין במידה שתתעקשו לחיות ביחד. הסרטן ייקח את התפקיד הפעיל בטיפול המשפחה ואילו האריה יישב ויחכה שישרתו אותו. מומלץ רק לאלו שרגילים לקחת את הנטל על גבם, ראו הוזהרתם!
מזל סרטן עם בתולה - זהו זיווג שעשוי להיות מבורך בגלל העובדה שלשניכם יש נטיות טיפוליות כך שתוכלו לשאת ביחד את נטל החיים. תוכלו לבוא זה לקראת זה בחלוקת העבודה. יש לכם סיכויים לחיות בהרמוניה. מומלץ בחום!!!
מזל סרטן עם מאזניים - שילוב שני מזלות אלו עלול ליצור ניגוד אינטרסים בראיית העולם של שני הצדדים. הסרטן יכניס חשיבה רגשית לכל פעולה ואילו המאזניים לא ישקיע יותר מדי רגש, כך שהסרטן ייפגע. קשר בעייתי ולא זורם!
מזל סרטן עם עקרב - זהו קשר עם סיכויים טובים להצלחה. מזל הסרטן השקוע בדרמות הרגשיות שהוא עצמו יוצר אותן יקבל את הכוח הנדרש ממזל עקרב כדי לעשות שינויים בחיים והעקרב בהחלט יבין ויבוא לקראתו. מומלץ!
מזל סרטן עם קשת - שילוב שני אלו כמעט בלתי אפשרי בגלל הצרכים השונים של הצדדים לחיים. הקשת לא יכול לסבול מסגרת ויברח ממנה כל עוד רוחו בו ואילו הסרטן ינסה להיתלות בקשת. עובדה שתביא למריבות. חבל להתחיל!
מזל סרטן עם גדי - שילוב שני אלו מעניין במיוחד כיוון ששני אלו הינם המזלות המשלימים זה את זה בגלגל המזלות. ואולם, ייתכן שייוצרו קשיים בגלל שהסרטן ברגישותו לא יבין את הצורך של הגדי בשימור הקיים גם אם הוא גרוע. מתסכל!
מזל סרטן עם דלי - שילוב זה גרוע מתחילתו, אם כי יכולה להיווצר משיכה בין הצדדים בגלל העובדה שכל אחד למעשה היה רוצה קצת מהצד השני, כדי להשלים את הצד החלש באישיותו. חבל שתבזבזו זמן בניסיון לשינוי הדדי!
מזל סרטן עם דגים - זהו שילוב מוצלח ואפשרי כיוון ששני הצדדים יבינו את הצרכים של הצד שכנגד וינסו לעזור זה לזה. ייתכן שמרוב שתהיו עסוקים בטיפול תזניחו את הזוגיות, עובדה שתקשה עליכם. למתחילים - נא בזהירות!!!
מזל סרטן עם טלה - בקשר הזה יש סכנה שהסרטן ייבלע בתוך הטלה עד שיילך לאיבוד. הטלה ייהנה מהקשר כי סוף סוף ימצא מישהו שיהיה מוכן לקבל אותו על כל שיגיונותיו ואולם הסרטן ירגיש מתוסכל ובודד בזוגיות. לא מומלץ!
מזל סרטן עם שור - זהו קשר מצוין כיוון שיש כאן כיבוד הדדי של הצרכים הרגשיים. שני הצדדים גם יחד ישמרו זה על זו ויטפחו זוגיות מרשימה שרבים מהצד יתקנאו בה. "יחד" היא המילה המתאימה לזוגיות זו. מומלץ בחום!
מזל סרטן עם מזל תאומים - זוהי זוגיות שכמעט לא יכולה להתקיים כיוון שהצרכים הרגשיים של שני הצדדים כל-כך שונים זה מזה. התאומים לא יוכל לסבול את הרגשנות של הסרטן וזה מצידו ייעלב כל הזמן. מומלץ לסגפנים!!!
  • להזכירכם, ההתאמות הינן כלליות.
  • כדי לבדוק התאמה זוגית, מומלץ להכין מפה אישית.

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע - השבוע מומלץ להעביר זמנכם בנעימים במקומות שאינם שגרתיים. קחו פסק זמן וקיבעו לכם כמה שעות של שינוי אווירה ועם אנשים שאתם אוהבים שירעננו וימלאו אתכם אנרגטית.
סרטן
תקופה זו טובה עבורכם מבחינה חברתית בגלל העובדה שאתם מתרועעים עם הרבה אנשים שבמישרין או בעקיפין יכולים לחזק את מעמדכם החברתי והאישי. ייתכן שלא תוכלו לשתף בכל המעשים שלכם את הסביבה הקרובה מחשש לביקורת ואין לכם חשק ו/או כוח לשמוע ביקורת. ביחד עם זאת, בעוד כשבוע יעבור כוכב התקשורת למזל שלכם כך שיהיה לכם יותר קל ונוח להעביר את דעותיכם.
אריה
אתם נמצאים בתקופה מאוד סוערת בה אתם מרגישים שאתם חייבים לקחת פסק זמן עבור עצמכם. בית הקריירה שלכם מוצף בכוכבים שגורמים ליחסים המקצועיים שלכם להתעורר. נראה שאתם מתחילים ליהנות מפירות השקעתכם בתחום המקצועי ועובדה זו מוסיפה לביטחון האישי שלכם. ואולם, בכל הקשור לחייכם האישיים עדיין תרגישו שאתם דורכים במקום ואינכם מתקדמים למטרה.
בתולה
ימים אלה טובים בכל הקשור בקידום התחום המקצועי שלכם. נראה שמזדמנות בפניכם הזדמנויות חדשות ולמרות שלכאורה אתם אמורים להיות מאוד מרוצים מכך, הרי שאתם מרגישים בלבול וחוסר ודאות. אינכם בטוחים שאתם יכולים לסמוך על הקרובים לכם ביותר כך שגם אין לכם עם מי להתייעץ. הדרך הטובה ביותר בשלב זה היא לחכות כשלושה חודשים עד אשר יתבהרו הדברים.
מאזניים
החודש יש לכם הזדמנות לדחוף את עצמכם בנושאי עבודה וקריירה. אתם נמצאים בתקופה ארוכה של חוסר יציבות אשר למעשה עדיין לא הסתיימה, אך נראה שבגדול אתם כבר יודעים מה הכיוון המתאים והנוח לכם. כדי לממש את תוכניותיכם עליכם לעבוד יותר קשה ולהוכיח את עצמכם. מומלץ לכם למצוא פתרונות מקוריים לבעיות המלוות אתכם בחיי היום יום ומפריעות לכם להתפתח.
עקרב
המילה פרופורציה היא הנכונה עבורכם ללמידה בימים אלה. נראה שבגלל הרגישות הגדולה שלכם אתם נוטים לקחת יותר מדי ללב ובדרך זו לצאת מאיזון. ולכן, מומלץ לכם להודות בפני עצמכם קודם כל שאתם מאוד רגישים ולבדוק עם עצמכם האם בכל פעם שנדמה לכם שהדברים לא לטובתכם, אתם בעצם לא יוצאים מפרופורציה. יש לכם נטייה להיות אימפולסיביים ואתם חייבים ללמוד להתאזן.
קשת
בתקופה זו אתם כבר יודעים בדיוק מה אתם צריכים לעשות כדי להמשיך ולשפר לעצמכם את המצב הכלכלי. נראה שהשינויים שעשיתם בחייכם מתחילים לתת את אותותיהם כך שאתם יכולים להיות רגועים ולהבין שאכן התקופה הקשה לא תחזור יותר. מבחינה אישית, זוהי תקופה לשחרר קצת את החבל בו הייתם נתונים לאחרונה וללמד את עצמכם ליהנות לשם ההנאה מבלי לחשבן לעצמכם יותר מדי.
גדי
נסיעות קצרות לצורכי עבודה יהיו טובות ומועילות כדי לקדם את התוכניות והפרויקטים העתידיים שלכם. בנוסף, כדי לקדם כל תחום החשוב לכם אתם חייבים להשקיע הרבה יותר יחסי ציבור ממה שנהגתם לעשות עד עכשיו. מאחר שאתם אנשים מאוד פרקטיים הרי שכל הנושא של יחסי האנוש בחייכם הינו מאוד עדין ובמקרים מסוימים כדאי לכם להתייעץ עם איש מקצוע או חבר בכל הנוגע לרגשות הפנימיים שלכם.
דלי
משבוע זה נראה שנושאים רבים בתחומי הבית והמשפחה יהיו דומיננטיים מאוד ועזרתכם תהיה נחוצה ונדרשת. זה הזמן עבורכם להשקיע כמה שיותר בחיזוק היחסים הבין אישיים בתוך המשפחה. נראה שזהו גם הזמן הנכון לפתור בעיות ישנות שהתעוררו מחדש. תמצאו את כל התמיכה הדרושה מצד הקרובים לכם, כדי להחזיר לעצמכם את האיזון. מומלץ לכם להתאוורר במקום שגורם לכם לחוש בטוב.
דגים
האירועים בחייכם עדיין לא הסתיימו ונראה שבכל פעם היקום מזמן לכם נסיבות חיים חדשות שאתם נאלצים לפתור ולתקן בדרכים מאוד מקוריות ויצירתיות. אחת הדרכים הנכונות לשבוע זה היא להכיר את האנשים העומדים מולכם לעומק ואחר-כך יהיה עליכם לחשוב על תחום כלשהו שיעזור דווקא למקורבים לכם להירגע ולהקשיב, ובדרך זו יהיה להם יותר קל להיפתח אליכם.
טלה
התמימות שלכם תמיד תבוא לעזרתכם בכל פעם שאתם נתקלים בבעיה שאינכם יודעים מה לעשות כדי לפתור אותה. החברים הקרובים יבואו לעזרתכם אם רק תבקשו. נראה שהנושא העומד עכשיו על הפרק הוא העבודה. אתם נאלצים לשנות את תוכניותיכם בגלל העובדה שגם הנסיבות בשטח השתנו. העובדה שאתם מעלימים את האמת מאנשים קרובים לא תעזור לכם אלא תקשה עליכם יותר.
שור
הכוכבים מארס וונוס הנמצאים במזל שלכם גורמים לכם לימים של התעוררות לצד ימים בהם אתם מרגישים שאתם רוצים לצאת לבלות ולכבוש את העולם. זה הזמן שלכם לשנות את החברה לה אתם שייכים מזה שנים רבות. על-ידי כך שתיפתחו לנושאים חדשים תרגישו שאתם יותר מחוברים לעצמכם וסגנון החברויות החדשות שתיצרו יגרום לכם לסיפוק רגשי ולתחושה שהנה הוזזתם משהו בחייכם.
תאומים
בימים אלה נמצאים הכוכבים מארס וונוס האחראים על יחסים בין אישיים בבית תת-המודע שלכם. עובדה זו מלמדת על כך שאתם בתקופה בה מומלץ לכם מאוד לבדוק מה המניעים הנסתרים של האנשים לפני שאתם חורצים עליהם דעה. אין הכוונה דווקא למניעים שליליים אלא הכוונה לנסות להבין יותר טוב את האנשים ואת מה שעובר עליהם רגשית ובדרך זו תוכלו לדעת כיצד לתקשר איתם יותר טוב.
  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  29/06/2009   |   עודכן:  29/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ריקי שור
כאשר ניגשים ללמידה ממושכת המצריכה ריכוז לאורך זמן, אנו חושבים שצריכת סוכריות, שוקולד וקפה, יסייעו לנו בשמירה על תפקוד המוח ונוכל להתרכז לאורך זמן    אך לא כך הדבר
ראובן לייב
מועדון "שבלול" שבנמל תל אביב מצטיין במופעי הקצב שלו ואינו מבייש את מועדוניה המהוללים של ניו-אורלינס
עו"ד יוסף שטח
מהצד העובדתי - אין דברי השופט בדימוס נכונים. מצד התוצאה - דבריו גורמים נזק תדמיתי גדול לישראל    גם אם האדם גדול ודגול, ככל שיהיה - יש לבחון בביקורתיות כל עמדה שלו
ד"ר אברהם בן-עזרא
ועכשיו בא חוסיין, ובתקופת כהונתו הקצרה שעוד נותרה לו רוצה לכופף את המציאות באמצעות דברי הבל פה של אולטימטום-טמטום, כאומר יהי אור בלילה, ולקבוע משם - שכאן לא יינתן מענה למגורי בני אדם ככל שהם בני דת משה, להבדיל ממגורי אחרים
עמוס שריג
בין אלו שהטילו ספק באמינותו של דרעי בלט אחד במיוחד: ח"כ בניזרי. היו שנשבעו כי שמעו אותו אומר שדרעי היה המחסום בפני קידומו, ומהיום השמים הם הגבול מבחינתו    הנזר הורד מראש בניזרי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il