X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אתמול התלוננתי במשטרה נגד אשתי שתחיה. חברה שלה התקשרה, החברה דיברה איתי, ואשתי האזינה במקביל, תוך הפרה בוטה של חוק הגנת הפרטיות, ותוך ביצוע האזנת סתר
▪  ▪  ▪
שולה זקן [צילום: פלאש 90]

אני כבר רואה את אשתי בתא עם רוצחות סדרתיות, אני מביא לה בוטנים, ובוכה בוכה בדמעות תנין על כי הלשנתי עליה, והכנסתי אותה לשבעים שנה. מספרים שכאשר אולמרט דיבר עם כל מיני גורמים, כמו אריק שרון, ביבי ואחרים, שולה הייתה מאזינה מהלשכה, ואפילו עושה ששש...למזכירות האחרות (לו הייתה שואלת אותי, הייתי מדריך אותה איך לעשות חדירה שקטה SILENT OBSERVATION, ואז לא היה צריך להשתיק את הבנות. בעצם, על-פי כתב האישום, היא יכלה גם לשאול את קצב איך עושים חדירה שקטה). ואני באמת חושב שהגיע הזמן לטפל בעבירות החמורות האלה, של מזכירות המאזינות לבוס, כי גמרנו כבר עם תאונות הדרכים, עם משפחות הפשע ועם השחיתות של הבוסים.
ומדוע נוצרה עילה לחקירת שולה זקן בעניין ההאזנה?
במסגרת עדות של אחת הבנות בלשכה, התברר כי שולה הייתה מאזינה לשיחות של ראש הממשלה, וכאשר אולמרט נחקר הוא הכחיש שידע מכך, ומאחר שהצד השני לא היה מודע ל"האזנה", הרי שנוצרת כאן עילה לכאורה לעבירה על חוק איסור האזנות סתר.
בואו נחשוב לרגע איך היו מתקיימים דיונים טרם עידן הטלפון, אם הנושא איננו סודי במידה קריטית, שני צדי השיחה היו באים עם מזכירותיהם האישיות, כל מזכירה הייתה רושמת את עיקרי הדברים, השרים היו אז מסכמים ביניהם את הסיכום הסופי, וכך היה נוצר תוצר ממלכתי המחייב את הצדדים. עידן הטלפון קלקל קצת את החגיגה (והפלאפון הרס את כל היתר), גופים ממלכתיים יכלו ליצור מפגשים פורמאליים שאין להם עקבות, דבר שליבה עוד ועוד את מדורת השחיתות המתגברת.
דווקא האזנה של זקן לשיחות, וידיעה ברורה ומובהקת של שני הצדדים ששיחות בין מנהיגים מואזנות, ואפילו מוקלטות בלשכה, הסכמה שלא מובעת בכתב אלא היא מכללא, ואיננה דורשת כל אישור, כי הרי עבירה פלילית מחייבת כוונה פלילית, ומאחר שמדובר בהסכמה שבשתיקה בכל צידי ה"עסקה" אין כאן שמץ של כוונה פלילית, נהפוך הוא. מה עוד, שאין כל עדות על הקלטת השיחות או על ביצוע רישומים, כך שמדובר בפועל בהאזנה בנסיבות רכלניות, או במטרה להדליף או במטרה לדעת את מה שכל האחרים לא יודעים, ולא בנסיבות הנוגדות לכאורה את תכלית איסור ההאזנה.
יצוין, שאין מדובר בנושאים מסווגים, כי האזנה לנושאים המסווגים מצריכה מומחיות אשר גורמים קצת יותר מתוחכמים משולה זקן היו "מתים" לפצח, ובואו נקווה כולנו שהם עוד לא פיצחו, וגם לא יפצחו.
קיימת אפשרות אשר ראוי שתעלה על השולחן, והיא שאולמרט וזקן כבר לא חברים, אולי תהום חצתה ביניהם כאשר חיים רמון סוכל, או לפני כן, ייתכן שהכחשתו הגורפת של אולמרט על כי לכאורה לא ידע על ה"האזנות" היא במסגרת אותה תהום. בקיצור, לא האזנות סתר ולא בטיח, עוד ספין אינטרסנטי של אחד הבוחשים, ספין מיותר ומעלה קבס. ועכשיו אני לא יודע מה לעשות, אשתי נדונה לשבעים שנה בפנוכו, ואני, אף אחד לא מתקשר ולא התקשר אלי, כל הזמן מתקשרות חברות שלה, ואני אין לי על מה לדבר איתן, כי אף אחד כבר לא מאזין לנו יותר.

תאריך:  01/07/2009   |   עודכן:  01/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אסון: זקן האזינה לאולמרט בלשכה
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
עניין של גישה
מרק   |  2/07/09 08:14
2
מדובר בראש ממשלה ולא באשתך שאו
יוסי ק  |  2/07/09 09:40
3
המחדל הוא אי מניעת האפשרות
בר ברע  |  2/07/09 10:01
4
אפרי הלפרין , מה אתה חבר של שו
ריטה  |  2/07/09 11:47
5
מאמר טיפשי ומתחכם
אורן טולדנו1  |  2/07/09 13:13
6
לראש הממשלה לא ניתן להאזין
אלא בלשכה בעירייה  |  2/07/09 17:59
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עפרה ליאור
האפשרות שטיפולי פוריות "יצליחו מעבר למתוכנן" צריכה לעמוד לנגד עיניה של כל אישה    קיימת חשיבות לכך שאישה חד הורית או גם בני זוג שאינם מעוניינים בשום אופן לגדל תאומים יהיו ערים להשלכות ויבקשו מהרופא כבר בשלב הטיפולים להשתיל לרחם בכל מחזור רק עובר אחד
רות פורסטר
הנוהל האומלל של ניכוי שליש בשל התנהגות טובה הוא בסך-הכל שסתום ללחץ בבתי הסוהר ואין לו דבר עם שיקום האסירים או הרתעתם מביצוע עבירות נוספות. על רציביסטים שמעתם?
ד"ר אברהם בן-עזרא
האם הרשות יכולה לחייב אזרח לשלם את עלות תיקון הביוב בשטח המקרקעין שבבעלותו? לא! היטל הביוב צריך להקבע (על פי חוק) לפי שטח המקרקעין, אך לא לפי היקף העבודות הנדרשות
הרב ישראל מרגלית
האם כאשר רוצים להשתמש במזון לצורך הגנה עצמית יש בכך עבירה על האיסור לבזות את האוכל
אלי ולנר
טוען מנהל רשות המים שאל לצרכן המים הממוצע לדאוג – הוא לא אמור לשלם על צריכה יתרה את הקנס הקרוי "מס בצורת". ניתוח סטטיסטי פשוט מראה שאין הדבר כך - להלן תרגיל פשוט ביסודות הסטטיסטיקה גם למי שאינו מומחה גדול בחשבון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il