X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
שוב כיבתה האדמה את האש? - על ההתאמה הזוגית בין ארבעת היסודות למזלות תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
▪  ▪  ▪

בשבוע זה עוברים הכוכבים מארס וונוס למזל תאומים. שילוב שני כוכבים אלה יחד מסמל עניין יותר אינטנסיבי בכל הקשור למערכות יחסים. הכל יהיה מהיר, זריז וספונטני כיאה למזל תאומים. על-מנת לא לעשות טעויות מומלץ לכולם לקרוא על התאמת המזלות הבסיסית ולנהוג לפיה.
התאמת מזלות
ההתאמה בין המזלות השונים נעשית על-פי המזל בו נולד האדם הנקרא גם מזל השמש. באסטרולוגיה קיימים ארבעה יסודות המחולקים לקבוצות: אש, מים, אויר ואדמה. כל מזל משתייך לאחת מהקבוצות הנ"ל. להלן המזלות לפי היסודות:
אש: טלה, אריה וקשת.
אדמה: גדי, שור ובתולה.
אויר: מאזניים, דלי ותאומים.
מים: סרטן, עקרב ודגים.
ההתאמה נעשית לפי חוקי ההיגיון של הטבע האנושי. מזלות האוויר יתאימו בעיקר למזלות האש כיוון שהאוויר מלבה את האש. ההפריה תהיה הדדית ולכל אחד יהיה צורך ברעהו על-מנת להמשיך להתקיים ולהתפתח. מזלות המים ירוו את מזלות האדמה ויתנו לה את הלחות הדרושה על-מנת לא להתייבש ויחדדו את הצורך בהדדיות עבור תחושת ההשלמה והמשכיות החיים.
ואולם... רבים בוחרים דווקא את המזלות המנוגדים להם ואז... מזלות המים יכבו ויחנקו את מזלות האש, כיוון שלמרות שמזלות האש דומיננטיים ובולטים יותר, הרי שהשקט והפסיביות של מזלות המים יכבו ויחנקו את הדינאמיות של מזלות האש.
מזלות האדמה יכבו ויחנקו את מזלות האש בכך שמזלות האדמה איטיים ואף שמרניים מדי לקלילות ולקצב של מזלות האש ולכן מזלות האש ירגישו כבויים וחסומים אנרגטית.
מזלות האדמה והאוויר יכולים לחיות זה לצידו של זה חיים שלמים ללא מעורבות רגשית כיוון שאין קשר בין האחד לשני, אלא בצורה מלאכותית, ויתרה מכך, האדמה אומנם זקוקה לאוויר כדי לנשום, אך ככל שנערים יותר אדמה (כובד) על מישהו הוא ירגיש תחושת מחנק.
מזלות האוויר ומזלות המים עשויים לחיות חיים שלמים בניסיון לגרום לצד שכנגד להבין זה את צורכי זה, ואולם בבסיסם, צרכיהם האישיים שונים ולכן החיבור עשוי להיות מלאכותי ומתסכל.
  • מומלץ לעשות מפת התאמה אישית לפני לקיחת מחויבות בכל הנוגע ליחסים בין-אישיים ומקצועיים.

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע - נושאי זוגיות ושותפויות יעסיקו חלק ניכר ממחשבותיכם השבוע. נראה שהדבר אותו עליכם לבדוק הוא מה אתם עשויים לקבל מהיחסים והאם מתאים לכם להישאר בסיטואציה זו.
סרטן
השבוע נמצא כוכב התקשורת במזל שלכם כך שהיכולת הוורבלית שלכם תועצם ותצליחו לבטא את עצמכם בכל התחומים החשובים לכם. זה הזמן להעביר לקרובים ולרחוקים מכם את דעתכם האישית ולוודא כי אכן הובנתם כהלכה. ללא כל קשר, את היחסים האישיים והכוונות הרגשיות שלכם לא תוכלו לשתף עם כולם ונראה שתיאלצו לשמור על סודיות בשלב הזה של היחסים.
אריה
יש לכם תקופה של תובנות פנימיות מאוד עמוקות. אתם מתעמתים עם הבעיות הרגשיות בחייכם ובמיוחד עם אלו שהכי העסיקו אתכם. אתם חושפים את הבטן הרכה שלכם וחשוב מאוד שיהיו מולכם אנשים שיכולים להכיל אתכם ואת הכעסים הכי עמוקים שלכם. ביחד עם הרגשות הסוערים כרגע, אתם נמצאים בתקופה של טרום יום ההולדת שרק מקצינה את הבעייתיות בתחומי החיים השונים.
בתולה
אתם נמצאים בתקופה טובה מבחינה חברתית. מבוקשים בכל מקום ויש לכם יכולת לתרום מעצמכם כדי להעלות את הרמה במקום בו אתם נמצאים. התקופה הקשה שהייתה לכם לאחרונה נרגעה במקצת ואתם יכולים להתחיל בסגנון חיים חדש בו תימצאו במרכז העניינים. את האנרגיה שלכם מומלץ להשקיע בחיזוק הקריירה המקצועית שלכם שעכשיו עומדת בפני תנופה.
מאזניים
בית הקריירה שלכם עמוס בכוכבים המיועדים לחיזוק הצד המקצועי והעסקי. אל תתנו לחששות הפנימיים שלכם לעכב אתכם ובמיוחד לאותו קול קטן שלוחש לכם באוזן כי אינכם מוכשרים מספיק כדי להצליח. אתם עוברים תהליכים מאוד עמוקים של שינויים ולכן, מירב הסיכויים הם שתוכלו לעמוד בכל הקשיים. זיכרו כי ההתנסויות אותן אתם עוברים, הן אלו שגם מחשלות אתכם.
עקרב
התחושה הכללית שלכם היא שלמרות שאתם מתאמצים מאוד להצליח, הרי שנראה שהעומדים מולכם, ובמיוחד בתחום המקצועי, אינם מבינים אתכם. יחסי הגומלין ביניכם אינם מתנהלים כשורה ולכן, אתם בטוחים שאינכם מקבלים את היחס המגיע לכם ולהפך. עובדה זו יוצרת אצלכם רגעים קשים של בדידות בהם אינכם יכולים להעביר את הרגשות שלכם או להתחלק בכך עם מישהו אחר.
קשת
הכוכבים האחראים על יחסים בין-אישיים עוברים השבוע אל בית השותפויות והזוגיות שלכם ועל כן, נושא זה עומד להיות הדומיננטי ביותר בשבוע זה. למרות התחושה שדברים זזים בחייכם ולטובה, עדיין אינכם בטוחים בעצמכם ובזולתכם ולכן, אתם מדי פעם לוקחים לעצמכם זמן למחשבה ולהרהורים. הדבר נוגד את תפיסת עולמכם האישית והרגשית ולכן הרשו לעצמכם לחזור אל הספונטניות.
גדי
אתם נמצאים עכשיו בתקופת מחצית השנה לאחר יום ההולדת. תקופה זו תמיד מעוררת הרהורים ומחשבות ובעיקר בנושאים אישיים כמו השותפויות הרגשיות והעסקיות של חייכם. נושא נוסף שמעורר אצלכם התלבטויות קשות הוא התחום הכספי והכלכלי שלכם. התקופה אינה טובה לעשות שינויים מרחיקי לכת בתחומים האלה כיוון שיכולת הראייה האובייקטיבית כרגע אינה במיטבה.
דלי
לאחר תקופת רגיעה, נושאי עבודה יעלו אצלכם מחדש על הפרק. שיחות ונסיעות סביב נושאים אלה יעזרו לכם מאוד לקדם את התחומים החלשים בנושא העבודה ולהגיע לתוצאות טובות. במידה שאתם חייבים לקחת החלטות מרחיקות לכת, מומלץ לכם להיוועץ באנשי מקצוע ולא להחליט בדרך אימפולסיבית. המצב רגיש מאוד מבחינה כלכלית ולכן, שילוב נכון בין נושאי דרך קידום העבודה והנתונים בשטח, הכרחיים מאוד.
דגים
אלה מכם שנולדו בתחילת המזל, עוברים תהליכי שינוי עמוקים מאוד בכל הקשור לשינוי סגנון התנהגותכם. ייתכן שהשבוע תרגישו שסף הסבלנות שלכם מתקצר והולך, וזאת בגלל שנמאס לכם לעשות מה שטוב לאחרים ופחות לעצמכם. דרך החיים שלכם מעייפת ומתישה. אלו מכם שנולדו בסוף המזל ייהנו מביקור הכוכב אוראנוס שבדרך מפתיעה ידחוף אתכם לשינויים המיוחלים.
טלה
השבוע יהיה מתאים לעסוק בכל מה שקשור לסגנון חייכם הקשור לבית. תהיו עסוקים עם אנשים קרובים ובני משפחה מדרגה ראשונה והעוזרים לכם לנווט את דרככם. ייתכן מאוד שתהיו עסוקים גם בצורך לשנות את צורת העיצוב בדירה בה אתם חיים. שני הדברים גם יחד יהיו נכונים לכם - השאלה רק מה יהיה סדר העדיפויות הנכון לכם לזמן זה. במידה שקשה לכם להחליט היוועצו בחברים.
שור
נושאי עבודה יהיו דומיננטיים בשבוע זה. נראה שקיימים שינויים בחייכם שאין לכם שליטה עליהם. ייתכנו נסיבות חדשות סביב נושאי העבודה שיכריחו אתכם לבחון מחדש את כל סגנון חייכם ודרך עבודתכם. הנושא הכספי יתפוס מקום מאוד חשוב ועל כן, מומלץ לכם לקבל ייעוץ עסקי ומקצועי על-מנת שתוודאו שאכן אתם עושים את הדבר הנכון. התייעצו גם עם אנשים קרובים ואובייקטיבים שיעזרו לכם להחליט.
תאומים
השבוע ייכנסו כוכבים מאוד משמעותיים עבורכם, וקצב חייכם ישתנה בהתאם לצרכים האישיים שלכם. נראה שתצליחו להגיע לידי הבנה בכל הקשור לנושאים הכספיים שמלווים אתכם עכשיו וגורמים לכם לדאגות רבות. הכוכב ונוס המבקר אצלכם ייתן את הנופך החסר לשמחה ופינוק, ותרגישו שהנה סוף סוף אתם מקבלים בברכה את השתלשלות העניינים שגרמו לכם עד היום להתרוצצויות רבות.
  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  08/07/2009   |   עודכן:  08/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צפורה בראבי
ימי החסד של נתניהו תמו - השיניים החשופות ננעצו בבשרו, הם חיכו לו לסיום 100 הימים    עשו חסד - תירגעו!
עמוס שריג
פרס לג'ו עמר לאחר פטירתו; צל"ש לרובי ריבלין; הצדעה למירי רגב; סגירת עסקים עם ליברמן; 300 מ"ר לכל מתנחל; שלום ולא להתראות לוענונו
אורן פרסיקו
כתב "דה-מרקר" מתאר כיצד נפל בפח    המלחמה בין "גלובס" ל"דה-מרקר" מידרדרת לשפל חדש    "ישראל היום" מוציא מפרשת המדבקה אדם אחד
ד"ר שלמה פרלה
מדינות האיחוד האירופי כה מתקשות להסכים על קווים משותפים, שרק על נושא הסכסוך הישראלי-ערבי הן מסוגלות להסכים ביניהן ולעבוד ביחד
מייקל אוליבר
אמנות המכירה הטבעית באה לידי ביטוי בארבעה עקרונות: לעזור לאחר לפתור את בעיותיו, להקשיב למה שהלקוח מתכוון, ולא רק למה שהוא אומר, לשאול את סוג השאלות הנכון בזמן הנכון ולתת משוב חוזר של מה שאתם חושבים ששמעתם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il