X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הנחתים מעוניינים לתגבר את הסיוע הארטילרי לכוחות נפרסים במקביל, מעוניינים הנחתים במטל"ר קטן, שיתאים לנשיאה במסוק הכבד קינג סטאליון ובמטוס אוספרי כעת מסתייעים כוחות משלוח של הנחתים במרגמות 120 מ"מ, שנישאות על רכב, שיכול להיכנס למטוס אוספרי, ויש להן טווח של שמונה ק"מ, שיוגדל ל-16 ק"מ, כשהפצצה מונחית בדיוק
▪  ▪  ▪
הספינה האמפיבית אנקוראג' [צילום: U.S. Navy/Mass Communication]

בניסוי ראשון מסוגו, ירו תותחנים מדיוויזיית הנחתים 1 רקטות מונחות ממטול ממונע, שהוצב על גבי הספינה האמפיבית אנקוראג', לעבר מטרות בטווח 70 ק"מ. הניסוי היה במסגרת התרגיל 'בליץ של שחר', שהחל בשבוע שעבר.
תותחני הנחתים מפעילים מטולי רקטות (מטל"רים) מתנייעים, המורכבים על משאית חמש טונות. הרקטות הללו מגיעות למהירות של 2.5 מאך, ונושאות ראש קרבי של 100 ק"ג. הן מונחות למטרתן באמצעות מערכת הניווט ג'י-פ-ס. המטל"ר נמצא גם בשירות הצבא האמריקני - בעיקר, בלוחמת יבשה, אך המערכת יבילת-אוויר, וכעת הוכיחו את יכולתה להיות יבילת-ים.
הנחתים מעוניינים לתגבר את הסיוע הארטילרי לכוחות נפרסים, שיסתייעו בקרוב בספינות חיל-הים ללוחמת חופים. לכן, נערך הניסוי, ומסקנותיו יעובדו וישופרו, אומר לוטננט-ג'נרל בריאן בודרו, סגן-מפקד חיל הנחתים לתוכניות, למדיניות ולמבצעים. הניסוי גם שימש לשיפור שיתוף הפעולה בין חיל-הים לבין הנחתים.
במקביל, נמסר, כי הנחתים מעוניינים במטל"ר קטן, שיתאים לנשיאה במסוק הכבד קינג סטאליון (CH-53K) ובמטוס אוספרי (V-22). המארינס מבקשים, שלמטל"ר תהיה תחמושת מדויקת וגם תחמושת רגילה. בינתיים אין הצעות שעונות לדרישה, אך החיל ממשיך לחפש. המערכת צריכה להיות מיוצבת, כדי לאפשר ירי מדויק, וגם קלה, כדי שיוכלו להתקינה על כלי-הטיס.
כעת מסתייעים כוחות משלוח של הנחתים במרגמות 120 מ"מ, שנישאות על רכב, שיכול להיכנס למטוס אוספרי. כעת יש למרגמה טווח של שמונה ק"מ, והחיל יגדילו ל-16 ק"מ, כשהפצצה מונחית בדיוק - דיווח מיג'ור-ג'נרל הנחתים דיוויד גופמן, האחראי ללוחמת כוחות משלוח בחיל-הים האמריקני. לדבריו, תהליך דומה עשו הנחתים למרגמות 81 מ"מ שלהם.

תאריך:  29/10/2017   |   עודכן:  29/10/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 חיל הים
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
בשנה וחצי האחרונות כיהן בתפקיד סגן נשיא מלונות היוקרה של רשת הילטון באמריקה והיה אחראי על 15 בתי מלון פעילים ו-3 בתי מלון בהקמה    יחליף את רפי שדה שכיהן בתפקיד במשך 4 שנים
עידן יוסף
הבית היהודי מקשיח עמדות מול ביטן, שמצידו מאיים בפירוק הקואליציה    חוק ירושלים רבתי מעוכב לצורך הבהרות לאמריקנים
אלעזר לוין
"יונייטד שרונה נקלע לגרעון של 750 מיליון שקל ויותר"    "חלק מהמשקיעים לא יוכלו את ההלוואה הדחופה מקרן ילין-לפידות"    News1 חושף את הפרטים: 200 מיליון שקל לשנתיים, בריבית 8.4% לשנה ועוד עמלה 12 מיליון    אם הלווים לא יפרו את ההלוואה – תוכל הקרן להשתלט על המגרש
עידן יוסף
שר הביטחון הנחה לבחון הריסת בתי מחבלים שביצעו פיגועים שהסתיימו בפציעה קשה ולא רק ברצח    "אין הבדל בין פיגוע שהסתיים ברצח, לבין פיגוע שהסתיים בפציעה קשה. בשני המקרים בתי המחבלים חייבים להיהרס"
אלעזר לוין
הערכות: שווי החברה בשליטת קבוצת איי.בי.די עומד על 750-700 מיליון שקל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il