X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
רק עתה, לאחר למעלה משישים שנות ניהול כספיו של משלם המסים הישראלי, הוצאו ממסגרת החינוך הרשמי של מדינת ישראל ספרי הלימוד ואביזרי העזר הפדגוגיים אשר כוללים הטפה לנכבה, שמשמעותה - הכרזת אבל על היווסדה של מדינת ישראל
▪  ▪  ▪
הנכבה יוצאת מספרי הלימוד
עידן יוסף
שר החינוך הוציא את המושג מתוכנית הלימודים הרשמית במגזר הערבי * "מערכת החינוך לא תתרום להקצנה במגזר הערבי"
לרשימה המלאה

משלם המסים אזרח מדינת ישראל, בין אם הוא יזם בנייה חרדי או סטודנט חילוני, בין אם הוא עובד היי-טק ערבי או חקלאי יהודי – אינו מוגן על-ידי מדינת ישראל בנכסיו, העושה בממונו הפקר, נגד רצונו, בכפייה – וכל זאת במסגרת מערכת של חוקים, תקנות, הוראות ונהלים.
רק עתה, לאחר למעלה משישים שנות ניהול כספיו של משלם המסים הישראלי, הוצאו ממסגרת החינוך הרשמי של מדינת ישראל ספרי הלימוד ואביזרי העזר הפדגוגיים אשר כוללים הטפה לכקבה, שמשמעותה – אבל על היווסדה של מדינת ישראל.
עד עתה, אזרחי מדינת ישראל שילמו כסף - ממשכורתם ומרווחיהם – מדי שנה, חודש בחודשו לקופת האוצר, לשם מימון הוצאות הספרים, כשכר סופרים למחברים המסיתים ומשכורות ממשלתיות למורים "המחנכים" – כל זאת כדי לממן פעילות רצופה ומתמשכת לנטוע בתלמידים, בניהם ובנותיהם של אזרחים במדינה, נטע זר ומוזר של שנאה לכל מה שקשור במדינת ישראל, היווסדה ועצמאותה.
כפועל יוצא מכך – ביטחונה והתעצמותה, כלכלתה והצלחתה.
אמנם המימון הזה לא פגע נואשות בחוסנה של מדינת ישראל, אך עדיין העובדה היא שבמשך עשרות שנים מימנה מדינת ישראל פעילות נגד עצמה, ממש בדומה להזרמת כסף ודלק בעת המלחמה (עופרת יצוקה) לאויב, וגם נקיטת מדיניות מוזרה של הפסקות לחימה יומיומיות שיאפשרו לכנופיות הטרור לנתב את התזרימים לפי שיקול דעת, שבבסיסו אישוש הטרור וחיזוק המערכה הצבאית מצד האויב.
כמובן שיש לאקט הפורמלי של ביטול אזכור הנכבה בספרי הלימוד משום תפנית אשר ראוי לברך עליה, וזאת גם אם בפועל ולמעשה ימשיך האבסורד הזה להתקיים וייטע שנאה גם בדור הבא, אך תפנית זו צריכה להיות מלווה בתנופה.
תפנית ללא תנופה – תדעך ותישכח, ואולי אף תגרום לנזק, בכך שיוכח ויומחש, כי דבר לא השתנה על-אף החוקים וההוראות החדשים.
התנופה באכיפה צריכה לכלול מעקב, ביקורת ובדיקה, שבסופם גם ענישה, במצב בו ידוע מראש – אם נשתמש בלשון המעטה – כי האכיפה אינה כל כך יעילה במקומותינו, כאשר באים לגבות מס ציבורי או חוב פרטי, בחלק מערי מדינת ישראל המשמשות בפועל ובניגוד לכל דין – ערי מקלט לעבריינים, למפירי חוק ולמתחמקים ממסים ומחובות למיניהם.
מכאן מובעים: ההדגשה והפניית שימת הלב למה שקרה כאן בשישים שנות קיום המדינה, התמיכה והסיפוק עם שינוי המדיניות לטובה, ובצד הסיפוק – הספק לגבי היכולת ו/או הרצון לאכיפה.

תאריך:  22/07/2009   |   עודכן:  22/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
פרופ' הלל ויס
תוספת למאמרו של ח"כ דני דנון על שכתוב ההיסטוריה בידי השמאל בפרשת מרד גטו וארשה שנכתב ליום השנה של פטירתו של זאב ז'בוטינסקי שחל היום
ד"ר מוטי לוי
מהו הטיפול ההומוטוקסיקולוגי מתחום הרפואה המשלימה    כיצד הוא מתבצע    למי מתאים    איך זה בדיוק עוזר לנו להיות בריאים יותר בצורה טבעית
יוסי אחימאיר
היום, כעבור 69 שנה מאז נעצמו לנצח עיניו של ז'בוטינסקי, העם הערבי, שהתפצל בינתיים לעשרות מדינות, רוצה לצמצמם את מדינת היהודים בשם תביעה קנטרנית שנועדה להביא אותנו לנסיגה מירושלים ומחבלי מולדת היסטוריים    לשם כך הם נעזרים בכמה אנשי אקדמיה ישראלים, פוסט-ציוניים    לשם כך הם מסלפים את עיקרי אמונתו של ז'בוטינסקי!
אליקים העצני
יש מכנה משותף בין מה שחווה וכאב הרצל לבין הפתולוגיה של שנאת ישראל העצמית בימינו: התאווה, לאו-בת-כיבוש, להרס עצמי, שבמדינתנו הפרוצה אין מי שיעצור אותה    קמפיין רצח האופי החל במתנחלים. עכשיו כבר "באים לקחת" גם את צה"ל, גם את הריבונות, גם את הזכות להתגונן ולבסוף גם את האדמה שבתוך הקו הירוק
יעקב מאור
מתחת לפני השטח יש כאן מאבק ערכי בין יהודים ציוניים לבין ערבים ותומכיהם האנטי-ציונים    הדמגוגים כותבים לאחרונה שהשר כץ כאילו רוצה לשלול את הקיום הערבי. על כך כבר אמרו חז"ל "הפוסל – במומו פוסל": הם אלה ששוללים את הקיום היהודי של ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il