X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בתחילת 2010 תחל לפעול בארץ רשת-מסעדות חדשה, שתתמקד במאכלים ישראלים טיפוסיים מימים עברו
▪  ▪  ▪
מאכלים בטעם של פעם

מה דעתכם על מרק חובייזה נוסח ירושלים של מלחמת השחרור? על דג פילה, המאכל הישראלי הלאומי של תקופת הצנע, ועל "סברס" קלופים, כלפתן? כל אלה יככבו בתפריטה של רשת-מסעדות חדשה שתחל לפעול בתחילת שנת 2010 ברחבי הארץ.
את רשת המסעדות מקים מסעדן ישראלי לשעבר, החי כיום בארצות-הברית. האיש, ברנרד כהנוב, שעזב את הארץ לפני 30 שנה, השתקע בניו-יורק והשתלב בה בעסקי גסטרונומיה עד שהחליט עכשיו לשוב ארצה ולהתרכז בישראל בעסקי הקולינריה כבעבר.
כהנוב מתכוון להתמקד במזון ישראלי טיפוסי ואופייני מימים עברו ולכוון את קהל לקוחותיו בארץ אל המסעדנות היומיומית, ששלטה בארץ בשנים שלאחר קום המדינה.
להזכיר נשכחות
ברשת המסעדות של כהנוב יוגש, לפי התוכנית, דרך קבע, מיץ-תפוזים סחוט וטרי, שהיה נהוג בעבר בארוחות הבוקר היומיומיות של בתי המלון הישראלים. משום מה הופסקה הגשתו בהם, למורות רוחו של משרד התיירות, שראה במשקה הצברי הזה סמל ישראלי מובהק שאמור לייצג את המדינה כמו דגל.
בארוחות הבוקר של רשת המסעדות החדשה יככב גם הדג-מלוח של פעם, שנעדר כיום ממרבית המסעדות ובתי המלון. גם מקומם של החומוס, הטחינה והפלאפל הלאומי לא ייעדר מהן.
בארוחת הצהריים תהיה מנת הפתיחה הישראלית-טיפוסית מרק החובייזה, בדיוק כפי שבושל על-ידי עקרות הבית הירושלמיות במלחמת השחרור, בהיעדרה של "ציפור-שיר" אחרת. ברשת המסעדות החדשה נועד התבשיל המהביל של ירק מן השדה, להזכיר נשכחות מימים עברו וגם לשמש במתכון-בריאות לכל דבר. וכמו בשפת הים של פעם יוגשו לארוחה גם קלחי תירס חמים, שיבושלו, כמו אז, בדוודים לוהטים.
חגיגת הקינוחים של הרשת החדשה תתבסס על סלט-פירות טרי, על תפוח-עץ ממולא, וגם על "סברס" קרים, שאין כמותם כדי לאפיין את הצבר הקוצני. משום מה אלה נעדרים מן המסעדות של היום ואליבא דכהנוב, מלבד העובדה שהכנתם קלה, הם גם שופעים בריאות, ומה שחשוב מכל - יש בהם כדי להחזיר עטרה ליושנה.

תאריך:  24/07/2009   |   עודכן:  24/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רפי לאופרט
מאז התייצב נתניהו למערכת הבחירות האחרונה הוא מתנהל כחיגר פוליטי שאינו מצליח להתחמק מאף מהמורה הנקרית על דרכו    אפילו המומנטום החיובי שהעניק לו נאום בר-אילן הולך ונשחק במהירות, משום שאין לו המשך ראוי בצורת מדיניות עקבית
רועי אורן
חצי שנה לאחר בחירתו ההיסטורית, שיעור התמיכה באובמה נסדק
ופינה מקום לערבים המחפשים תקווה, לאמריקנים מיואשים וישראלים כועסים מאוד
יהודית מליק-שירן
"פרחה, תחזרי לדגמן!"
שבתאי עזריאל
הוועדה לבחירת שופטים... כמה שאנו סומכים עליה!? אנשים טובים והגונים בוחרים עבורנו שופטים כשרים, כשירים ומצוינים. אפילו מאפשרים לך להסתייג ממועמד זה או אחר, ועתה, זהו! מכאן ואילך, כוחות האור יעשו את העבודה לטובת כולנו ונא לא להתערבל לנו בעבודה
עו"ד אביעד ויסולי
מפרשת האם, הילד והמהומות ניתן לסכם כי כולם - המשטרה, בית החולים, ראש העירייה והתקשורת, עשו "סיבוב" של יח"צנות ופרסום לעצמם בקרב הציבור החרדופובי, בעוד שתפקודם נע בין גרוע, רשלני ועד כדי עבריינות לשמה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il