X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אף גורם עוין באזור לא באמת דרש את פינוי גוש קטיף ואף כנופיית טרור לא באה על סיפוקה בעקבות פינוי זה, כפי שטעו לחשוב כמה חולמים אצלנו ובראשם שמעון פרס היקר, שלא הבין מדוע דווקא ההינתקות גרמה לגל הולך וגובר של טילים המשוגרים לעבר יישובי הדרום והמרכז
▪  ▪  ▪

בחלוף ארבע שנים להינתקות, נותר גוש קטיף בשליטת החמאס כעיי חורבות שכוחי אל רוויי מטרדים ומפגעים בטיחותיים ותברואתיים, ואין שם מי שיפקוד את השטח המפונה וישקמו.
אפילו ההבטחה הפלשתינית קבל עולם, כי תוקם שלוחה של מכללה אקדמית מפוקפקת בשטחים המפונים – לא קוימה, כי אין מי שיבנה, אין מי שירצה, אין מי שיכול.
כל עוד מדובר בפעולות הרחוקות מטרור, מגזילה ומגניבה – אין לפעולות אלו קונים אצל כנופיות הטרור.
איני מחדש באמירה זו כלום; מדובר בעובדות ידועות. גם אויבי ישראל, וגם קיצוני השמאל והתקשורת הדוחפים להקמת מדינה פלשתינית יודעים זאת, ובניגוד לידיעתם העובדתית, הם בכל זאת דוגלים ותומכים בדבר בלתי מעשי ובלתי אפשרי, כי בכך מתקיימת פגיעה בביטחון מדינת ישראל ובתדמיתה בעולם ככובש, ללא קשר עם העובדות.
מי שלא רוצה ללכת לעזה – יכול לראות דברים דומים ביהודה ובשומרון, שם כל הכבישים הבינעירוניים מצויים בעלטה, מהסיבה הפשוטה שהפלשתינים גנבו את עמודי התאורה... ואין שם מי שיאכוף את החוק. לא רק עמודי תאורה נשדדים, אלא כל מה שאפשר. הם גונבים מהיהודים ולא בוחלים לגנוב מעצמם. כך מתממש שלטונם המופקר.
החסות הניתנת לגנבי המכוניות והציוד החקלאי, ממחישה את האבסורד שברעיון המדינה הפלשתינית.
אלא שכאמור, מדובר בדיבורים המסייעים להכפיש את שמה של מדינת ישראל, ובתקווה של אויבי ישראל וקיצוני השמאל והתקשורת לגרום להפעלת סנקציות בינלאומיות ואמברגו, כדי לבודד את מדינת ישראל ולפגוע בביטחונה.
נחזור לגוש קטיף השומם: עשרות שנים של יצירה ועשייה, גרמו להתיישבות ציונית לדוגמה ולתפארת. אף גורם עוין באזור לא באמת דרש את פינוי גוש קטיף, ואף כנופיית טרור לא באה על שלה עם ובעקבות פינוי זה, כפי שטעו לחשוב כמה חולמים אצלנו ובראשם שמעון פרס היקר, שלא הבין מדוע דווקא ההינתקות גרמה לגל הולך וגובר של טילים המשוגרים לעבר יישובי הדרום והמרכז.
לכן אף גורם באזור לא ממהר לבנות בגוש קטיף, לא מכללה ולא נעליים.
המשאבים הכספיים המגיעים לכנופיות הטרור דרך מדינת ישראל ואירן, הם הון עתק. כל התשתיות ההנדסיות מישראל, ושפע ההברחות דרך התעלות שכבר מזמן הפכו לערוץ תחבורה והובלה עיקרי, מנותבים לטרור ולעידוד שוד וגניבות. גם תשתיות התאורה שבוצעו על חשבון משלם המסים הישראלי בגדה – נשדדו כדי למכור נחושת וברזל ליצרני אמצעי לחימה במחתרת ולשוק מקומי ענף, החי על שוד וגניבה.
כל זה גלוי וידוע. אף על-פי כן, חשוב להזכיר, ואם לא להבין מה להם לקיצוני השמאל לתמוך בהקמת מדינה למי שלא יכול אפילו להקים שלוחה של מכללה – במצב בו מחיר הקרקע הוא אפס – אז לפחות להתריס ולחזור ולומר, כי אתם יודעים את האמת: מדינה פלשתינית לא יכולה לקום, והדרישה להקמתה תפקידה אחר – לפגוע בביטחונה ובתדמיתה של מדינת ישראל.

תאריך:  02/08/2009   |   עודכן:  02/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הטעיה מכוונת של השמאל
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
ההינתקות גרמה לגל הולך וגובר ש ל"ת
ההינתקות גרמה לגל  |  2/08/09 18:38
2
כמה שמאלנים ראויים לתארים שם
מיכללת הטירור  |  2/08/09 19:08
3
איך בדיוק ההתנתקות הגדילה
אלטע קאקער  |  2/08/09 20:24
4
אני מופתע שאתה מופתע שהם מופתע
גדעון אמיר  |  2/08/09 23:46
5
הם בפשטות חיים על הירח ל"ת
נחום שחף  |  3/08/09 02:22
6
לך תבנה חושות במאחזים ותישתוק ל"ת
פלצן אלטע קעקר  |  3/08/09 20:43
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שולמית קיסרי
סיפורים המסתובבים בארה"ב על אנטישמיות שנולדת בימים אלה על-רקע קנאה ותחרות של ימי מצוקה ובעיקר בהשראתו של מיידוף וקבוצת החשודים הדתיים, אלופי הנוכלות, לא מובאים בעיתונות הישראלית בהבלטה    למה לקלקל כאן את חגיגת הרווחים בבורסה הישראלית הגואה?    למה לא לזרוק לחלל הודעות על סוף המיתון כדי "להניע את הכלכלה"? הודעות שקלות יותר מהחלטות אמיתיות ועזרה למובטלים מתעשיות ההיי-טק או הטקסטיל והעופות
חסן אל-הוזייל
רוב הבנייה הבלתי חוקית במגזר הבדואי נהרסת על-ידי משרד הפנים, למרות שרוב הבתים האלה נבנים על אדמות פרטיות. הגיע הזמן שממשלת ישראל תמנע תופעה גזענית זו ואחרות, ותרסן את התנהגותם הברוטאלית של המתנחלים, שמביאה למדינה בעיות וגינויים ושנאה בעולם
כרמית גיא
זה היה השבוע של "שיטת השקשוקה"    מה הוא אומר על הערוץ הראשון, על הערוצים המסחריים, על היוצרים התיעודיים ועל מיקי רוזנטל
איתן קלינסקי
במע' החינוך יש כיום יותר מ-4,000 מועסקים, שאינם מקבלים משכורת בחודשי הקיץ ובתקופת החגים, אין להם קרן פנסיה, אין להם דמי מחלה והם מקבלים את שכר רק ע"פ חישוב השעות שלימדו בפועל    עוברים לסדר היום?
יוני בן-מנחם
חידוש התהליך המדיני בין ישראל לפלשתינים ומדינות ערב מחייב זהירות רבה מצידה של ישראל. אין להסתפק רק בהסכמים חתומים, צריך לוודא שכל הסדר עתידי יכלול תקופת ביניים שבה ייבחנו כוונות הצד השני וסידורי ביטחון שיבטיחו את קיומו. בעולם הערבי נחשפים באופן קבוע השקרים של המנהיגים במיוחד במה שקשור לישראל
רשימות נוספות
סעודיה: נגד מחוות לישראל  /  יואב יצחק
תרעומת בארה"ב על סרטה של סימון ביטון  /  מאיה שני
תושבי עזה יפילו את החמאס  /  איציק וולף
בשורת ירמיה  /  אורי אבנרי
אובמה "משלים מניין" על ירושלים  /  אליקים העצני
תושבי עזה תומכי חמאס  /  ד"ר אברהם בן-עזרא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il