X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
גם אם תקום מדינת פלשתין שלוי משתוקק אליה, גם אם יפתרו את כל בעיות הפליטים הערבים בדרך נס כלשהו, המלחמה בין היהודים לערבים תימשך עד שתוכרע! שלום לא יהיה פה לפני הכרעה ברורה של מי מהצדדים. הבנתָ, גדעון?
▪  ▪  ▪
טעות לעולם חוזרת. גדעון לוי
מלך חדש תחת גדעון לוי
דודו אלהרר
אין לגדעון לוי סיכוי נגד המומלך החדש אם מחמת התשישות ואם בשל האסימון שסוף-סוף נפל לו והוא מתחיל להבין שאין למסלול הזה קו סיום. עוד מעט נשמע את התרועה - הידד! המלך מת, יחי המלך החדש!
לרשימה המלאה

באיחור נורא התנפץ לו האסימון בקיבתו של העיתונאי "המהולל" גדעון לוי. סוף-סוף הוא עשה מעשה מתחייב ממסקנותיו המעוותות כפי שבאו לידי ביטוי לאורך שנות דרכו "העיתונאית". גדעון לוי נזקק לפסיקת בית המשפט בשביל להפנים את העובדה הפשוטה שאין כל הבדל בין שייח' ג'ראח לשייח' מוניס. ההפרש המאולץ ביניהם, פרי באושים של תועמלנים דוגמת גדעון לוי וחבר מרעיו, לא החזיק ולא יחזיק מים לעולם!
"אי שם, אולי במחנות הפליטים, חיה, אולי בדלות נוראה, משפחת האיכר שחרש את אדמתו ועליה עומד עכשיו ביתי. לפי מערכת המשפט הישראלית, זכותה לקבל בחזרה לאלתר את אדמתה, להרוס את ביתי ולחזור ולגדל על חורבותיו תפוזי ג'אפה ליצוא, כולל פינויי בכוח, אם יהיה צורך בכך. בית המשפט המחוזי בירושלים, שפסק שזכותם של נציגי "ועד עדת הספרדים" לקבל לידיהם בחזרה את דירותיהם של בני משפחות חנון וגאווי בשכונת שייח ג'ראח במזרח ירושלים, פתח את תיק 48'" (גדעון לוי, הארץ, 6.8.2009).
אז זהו, גדעון יקר, אתה טועה! אל תהיה כזה מסכן ואומלל! אין לאיש זכות להחריב את בית בשייח' מוניס לשעבר ויש ליהודים זכות להתיישב במעלה מכמש. הבנתָ? מה הבנתָ? לא הבנתָ! מערכת המשפט הישראלית מבחינה בזכויות אדם ללא הבדל מוצא, דת, גזע ומין, אבל באותה נשימה היא מערכת משפט של המדינה היהודית שיש בה יתרון ליהודים. הבנתָ? מה הבנתָ? לא הבנתָ!
"... ביתי ניצב על אדמה שנגזלה בכוח, וחובתם המוסרית של ישראל והעולם לדאוג לתיקון העוול בלא יצירת עוול ופליטות חדשים. ביתי ניצב על אדמה שנגזלה, אבל העולם כולו הכיר בזכות היהודים להקים בה את מדינתו, בזמן שאין מדינה בתבל שהכירה בזכותה של ישראל לכבוש גם את שייח ג'ראח" (שם).
אז זהו, גדעון חמוד, שוב אתה טועה! העולם "כולו" לא הכיר מעולם בזכות היהודים להקים כאן את מדינתם. הרבה מדינות התנגדו, בוודאי מדינות ערב, היו מדינות שנמנעו, בקושי רב נחלץ הרוב הנדרש באומות המאוחדות במרחב צר מאוד של זמן. בימים רחוקים הייתה "הכרה" בזכותם של היהודים להקים את ביתם הלאומי בכל שטחי ארץ-ישראל לרבות עבר הירדן. טיבה של "הכרה" משתנֶה על-פי הנסיבות, בין היתר נקבעת ה"הכרה" בכפוף לתוצאות מלחמה עקובה מדם.
עכשיו, משזיהה העיתונאי "הדגול" את מערומי הקונפליקט בין היהודים לערבים, לא תהיה לו כל ברירה אלא להגיע למסקנה חד-משמעית שעל האדמה הזאת ישלטו או יהודים או ערבים. גם אם תקום מדינת פלשתין שגדעון לוי משתוקק אליה, גם אם יפתרו את כל בעיות הפליטים הערבים בדרך נס כלשהו, המלחמה בין היהודים לערבים תימשך עד שתוכרע! שלום לא יהיה פה לפני הכרעה ברורה של מי מהצדדים. הבנתָ, גדעון? מה הבנתָ? לא הבנתָ!

תאריך:  06/08/2009   |   עודכן:  06/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כדור הארץ לגדעון לוי
תגובות  [ 15 ] מוצגות  [ 15 ]  כתוב תגובה 
1
"סליחה שניצחנו" אמר קישון
xcdffee44e  |  6/08/09 18:54
2
אחי גדעון לוי
אברמינו לוי  |  6/08/09 22:54
3
גדעון לוי עושה פוזה של עתונאי
קרדוזו  |  7/08/09 08:09
4
נביא הארמגדון הבא
213  |  7/08/09 08:54
 
- זה בדיוק העניין!
שמואל ד.  |  7/08/09 10:55
 
- לא להיכנע להסתה
213  |  7/08/09 13:15
 
- ל-213 ("באג" בגימטריה)
דודו אלהרר  |  7/08/09 14:21
 
- מר נרקיס
213  |  7/08/09 14:55
 
- מסכן...
דודו אלהרר  |  7/08/09 16:07
 
- לגופם של דברים
213  |  8/08/09 19:37
 
- הא לך אתגר
שמואל ד.  |  7/08/09 14:38
 
- מיהו ציוני
213  |  7/08/09 16:35
 
- אתה צודק
שמואל ד.  |  7/08/09 19:16
 
- מיהו ציוני ויהודי
213  |  8/08/09 19:28
5
עוול במזרח התיכון
יהודי מארץ ישראל  |  9/09/09 22:20
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יורם אטינגר
עתיד יו"ש לוקה בחסר בכל הקשור למשמעות הביטחונית של רכסי יו"ש בעידן הטילים הבליסטיים והטכנולוגיה המתקדמת. הדעה המקובלת היא שמערכות נשק מתוחכמות מרוקנות תוואי קרקע מחיוניותם. האומנם?
מנחם ברוד
התרבות האמיתית של עם-ישראל נמצאת בכל בית-כנסת שכונתי, שבו יהודים מתכנסים בין מנחה לערבית לשיעור בתורה. זו תרבות שכולה תביעה מתמשכת מהאדם
ד"ר צ'לו רוזנברג
כל העולה לגדולה סבור שהוא הכל יכול, ואילו מי שיורד מגדולתו, כל מהלך של אחר נראה בלתי לגיטימי. זו הפוליטיקה וזו המציאות    דיון על ועידת הפתח וועידת העבודה
ד"ר גילה שן
תחום ההפרעות הסומטופורמיות בילדים ונוער הוא תחום מוזנח    לא נעשו מספיק מחקרים בנושא בהיבט הפסיכיאטרי ואין כלי מדידה מתאימים    אולם, ילדים יכולים להיות פסיכוסומטיים יותר ממבוגרים
ד"ר רון בריימן
מכתב גלוי לראש הממשלה: פנייה לאחת מן החלופות, איסור על בנייה ערבית מצד זה או זה של "הקו הירוק", היא דרך שטרם ניסית מול הדרישה הפרעונית של חוסיין אובמה בנוסח שמשמעותו כמעט "כל הבן היילוד היאורה תשליכוהו", ושל נציגיו קלינטון ומיטשל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il