X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
דורות של דיפלומטים ואנשי ציבור בינוניים גילו את המתכון הבטוח להפוך מפקידים ועסקנים אפורים לידוענים חביבי התקשורת: הפוך ממשרת של מדינת ישראל למשרת של אויביה
▪  ▪  ▪
הפך לגורנישט. עמי איילון [צילום: פלאש 90]
נזרק. יוסי ביילין [צילום: AP]

מיילל. יריב אופנהיימר [צילום: פלאש 90]

נדב תמיר הוא בחור צעיר ונמרץ שהחליט למנף את עצמו מאלמוניות היישר אל בבת-עינה של התקשורת. במכתב ששלח מר תמיר בתפוצת נאטו כלל ארצית, עולמית, דיפלומטית, והכי חשוב, כלל תקשורתית, עורך מר תמיר חשבון נוקב עם מדינת ישראל המתעקשת להיות ריבונית ולהגן על אדמתה ועמה ואומר: זה לא עולה בקנה אחד עם הרצונות של יהדות ארצות הברית, עם הממשל החדש של אמריקה, ועל כן, אני אנצל את ההזדמנות ואהיה לסלבריטי.
וזה הכל. אין כאן שום דבר חדש. דורות של דיפלומטים ואנשי ציבור בינוניים גילו את המתכון הבטוח להפוך מפקידים ועסקנים אפורים לידוענים חביבי התקשורת: הפוך ממשרת של מדינת ישראל למשרת של אויביה. בדרך תהיה מכלומניק שצמוד לזנבו של שועל פוליטי, למנהיג שכל הארגונים האנטישמיים למיניהם הנוהגים להסוות את כוונותיהם האנטישמיות מאחורי מסכה של "ביקורת על מדיניות הממשלה", חפצים ביקרו. בדרך תהיה ממקבל משכורת של מדינת ישראל, למקבל כל המתנות הנדיבות של אויבי ישראל למיניהם. תקפוץ כיתה ממחלקת התיירים ביחד עם כל עמך ישראל למכובד הטס מחלקת עסקים הממומנת על-ידי ה"קרן החדשה לישראל".
אין חדש תחת השמש. רון פונדק עשה זאת ביוזמת אוסלו (וביזה את אביו, יצחק פונדק, בדרך). יוסי ביילין עשה זאת ביוזמת ז'נבה, והצליח עד כדי עמידה בראש מפלגה כושלת. עמי איילון השיג סכומי עתק דרך איש הפתאח סרי נוסייבה והבדיחה הקרויה ה"מפקד הלאומי", וכמעט היה לראש מפלגת האבודה. אופנהיימר ואטקס מככבים מזה שנים בתקשורת דרך פעולתם בארגונים שקריים כמו "שלום עכשיו". וכך כל הארגונים האנטישמיים האחרים כגון "שוברים שתיקה" שגם הם מצאו את הדרך אל גיזת הזהב דרך אספקת תחמושת לאנטישמיות עתיקת היומין של השמאל האירופי והאמריקני.
גיזת זהב גזוזה
בראבו נדב. הצלחת. במחיר מכתב אחד שכולו רצף של שקרים והתחכמויות ושיקוף העמדות הפופוליסטיות של השמאל היהודי האמריקני שמראש איננו מתלהב, בלשון המעטה, מן הריבונות היהודית, קנית לך את הדרך אל התהילה של כוכבנות בתקשורת האנטי-ישראלית, אנטי-ריבונית, ואל גיזת הזהב.
מאידך-גיסא, לגיזת הזהב הזה יש אורך חיים מוגבל, וסופה תמיד כישלון ואפסות. ראה את ביילין, אפילו המפלגה שבנה זרקה אותו. ראה עמי איילון, הפך מגיבור ישראל לגורנישט מיט גורנישט. ראה יריב אופנהיימר, מתאמץ בקוצר נשימה יומיומי למצוא עוד מאחז עליו יוכל ליילל בתקשורת. אנטישמיות היא סוס למרחקים קצרים, בעוד האמונה בתקומת ישראל קיימת ועומדת כבר 3,500 שנה.
ומה על שר החוץ לעשות באיש הכמה לחשיפה תקשורתית? להתעלם ממנו כמובן. לבטל את המכתב כקשקוש חסר תכלית של חמור-קופץ-בראש, ולהעניק לו את הנופך האמיתי שלו: האדרה עצמית של כלומניק.

תאריך:  09/08/2009   |   עודכן:  09/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 עמי איילון
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הרהורים נוגים על הדיפלומטים הישראלים
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
אבל כלומניקים מקומבנים אלו,
הניה  |  9/08/09 22:37
2
צודק צודק צודק ל"ת
ישראלי תל אביבי  |  9/08/09 22:42
3
במינוי של ציפי -ראו באו"ם ל"ת
ארגוני שקר עכשו  |  9/08/09 23:18
4
הדוקטור צודק. ל"ת
בתיה  |  10/08/09 00:14
5
לפטר לאלתר
נתן דר  |  10/08/09 02:05
6
בעיה מתמשכת שגורמת למוות של  ל"ת
יהודים חפים מפשע  |  10/08/09 10:06
 
- אין יהודים חפים מפשע
דר יובל  |  10/08/09 11:46
7
הקונסול עושה את תפקידו
דיפלומט בדימוס  |  10/08/09 23:12
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסף יואלי
טוב עשו אותם רבנים שהורו לתלמידיהם להדיר רגליהם ממכללת ליפשיץ אם בראשה יעמוד רקטור בעל "עבר קונסרבטיבי". תמהני האם רק במכללה זו פשה הנגע? האם לכל התופעה של נאו-רפורמים שאנו עדים לה בין כותלי בתי מדרש אין שורשים, הנטועים עמוק בכל אותם מוסדות אקדמיים, שרוח "מדעי היהדות" פשתה בהם והעבירה אותם על אמונתם?
אורי אבנרי
הצד הפוליטי, עם כל חשיבותו, היה רק אחד הצדדים הרבים של קינן, שהיה סאטיריקן, סופר, משורר, צייר, פסל, גנן, בשלן ומי יודע מה עוד, איש-הרנסאנס ממש. אך לכל הצדדים היה מכנה משותף אחד: ארץ-ישראל
רפי מן
דווקא בשעה שרשתות שידור ציבוריות נאבקות על מעמדן בצל התחרות המסחרית הגואה, הן הופכות לשק החבטות של העיתונות והפוליטיקאים    ה-BBC לדוגמה
אדם קלר
מערכת "ההסברה" של מדינתנו מנסה להסביר בעולם שאזרחי ישראל מתייצבים בהמוניהם מאחורי ממשלת ביבי בסכסוך החמור עם נשיא ארה"ב אובמה; מנסה ולא מצליחה, כי זה פשוט לא נכון    מאמר תגובה למאמרו של דודו אלהרר - "לישראל יש תעמולה רשמית - הידעת?"
דודו אלהרר
מדינת-ישראל היא "פיקציה"! יעני מדינה ריבונית-עצמאית המושלת בגורלה, ולא היא! היא תלויה כל-כולה, על קרביה וכרעיה, במה שיאמרו ויעשו הגויים ברחבי העולם    ברצותם תימשך ימינה, ברצותם תימשך שמאלה ויבוא יום, ותימשך גם מטה מטה...
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il