X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כוחות הביטחון בכניסה לאדם [צילום: הדס פרוש, פלאש 90]
יותם עובדיה ומשפחתו בצילום אחרון [צילום: באדיבות המשפחה]
הנרצח הוא יותם עובדיה מהישוב אדם שניים נוספים נפצעו קשה וקל בפיגוע דקירה ביישוב יישוב גבע בנימין (אדם) המחבל נורה למוות החמאס: מדובר בפעולה הירואית כוחות הביטחון סרקו את היישוב והתושבים הונחו להסתגר בבתים
▪  ▪  ▪

מחבל בן 16 מן הכפר הפלשתיני כובר חדר ליישוב גבע בנימין (אדם), תקף שלושה תושבים באמצעות גרזן ופצע אותם אנוש וקשה. יותם עובדיה מהישוב אדם נפצע, בן 31, נפגע אנושות. מאוחר יותר נקבע מותו בבית החולים הדסה הר הצופים. שניים נוספים - בן 58 ובן 41 - נפגעו קשה וקל.
אחד הנדקרים שלף את אקדחו האישי, ירה במחבל והרג אותו. כוחות גדולים של צה"ל ושל המשטרה הוזעקו אל המקום וערכו סריקות על-מנת לוודא שאין מחבל נוסף.
הלוויתו של יותם עובדיה תצא (יום שישי) בשעה 13:00 מבית ההספדים הספרדי בגבעת שאול ירושלים. יותם עובדיה נשוי לטל, אב לשני ילדים קטנים. יחד עם משפחתו התגורר בישוב אדם. עבד בברינקס 10 שנים. שירת בצה"ל במג"ב. משפחתו פרסמה הבוקר (יום ו', 27.7.18) צילום של משפחתו של עובדיה ז"ל. מדובר בצילום עצמי שצילם עובדיה אתמול, ביום שבסופו נרצח.
תושבי היישוב אדם הונחו להישאר בבתיהם ולא לצאת מהם עד שיקבלו הודעה נוספת ועד שכוחות הביטחון יוודאו שאין מחבלים נוספים שחדרו ליישוב. "בעקבות אירוע ביטחוני ביישוב, הנכם מתבקשים להישאר בבתים, לנעול דלתות ולאגוף תריסים. יש לכבות אורות פנים ולהדליק אורות חוץ. נא להתקשר למוקד רק בשעת חרום או על כל דבר חריג", לשון הודעת המועצה האזורית מטה בנימין שהועברה לתושבי היישוב.
ראש המועצה האזורית מטה בנימין, אבי רואה אמר, כי מדובר בתזכורת לכך שאנו עדיין נלחמים על הבית. "מדובר ביישוב עירוני, גדול, מבוסס, סמוך מאוד לירושלים, ולא באיזה ישוב קטן ומרוחק. אבל אנחנו נמשיך בדרך שבה אנו הולכים - לבסס לפתח ולהגדיל את ההתיישבות. המועצה נותנת סיוע ליישוב ולמשפחות הנפגעים בכל הנדרש. אנו מחזקים את היישוב אדם בשעה קשה זו", אמר.
סגנו של רואה, ישראל גנץ, המתמודד על תפקיד ראש המועצה בבחירות הקרובות, קרא לשר הביטחון לטפל במוקדי הטרור ולדרג המדיני לאשר כ-1,000 יחידות דיור חדשות ביישוב אדם.
"אסור לעבור בשתיקה על האירוע. אנחנו דורשים מהשר ליברמן להורות לכוחות הביטחון לטפל בשורש תשתיות הטרור שבאוכלוסייה הערבית. במקביל ביישוב אדם יש למעלה מ 1000 יח״ד הממתינות לאישור הדרג המדיני. אנו קוראים לראש הממשלה והשרים לאשר את כל יח״ד ביישוב אדם ושיווק של כל המגרשים הניתנים לשיווק עוד היום", אמר.
בחמאס בירכו על פיגוע הדקירה. "אנו מברכים על הפעולה ההירואית. זו תגובה טבעית לפשעיה של ישראל והמשך לאינתיפאדה", לשון הודעת ארגון הטרור.
ארגון נפגעי הטרור אלמגור קרא לנקוט בשלושה צעדי הרתעה בעקבות פיגוע הגרזן ביישוב אדם. "אנו קוראים לא להעביר את גופת המחבל למשפחתו, להרוס את בית המחבל במהירות, ולגרש לעזה את משפחתו לרצועה", ציינו אנשי הארגון.

תאריך:  27/07/2018   |   עודכן:  27/07/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בן 31 נרצח ושניים נפצעו בפיגוע
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
לחזור לחיסולים ממוקדים
דן ה  |  27/07/18 05:36
2
אפקט ערכיי צה"ל 'הנאורים' והבג
קורןנאוה טבריה  |  27/07/18 10:56
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
קריאשיין סטייג' טוענת שפייסבוק הסירה ללא התראה את 27 הדפים שלה עליהם מתבססת פעילותה    תובעת להחזיר אותם ולפצותה במיליון שקל
יצחק דנון
יורשיו של רפאל עבאדי מארה"ב טוענים שאברהם עבאדי השתלט על נכס בחולון שהיה שייך לאביהם, תוך שימוש בצוואה מזויפת
איציק וולף
שר הביטחון הודיע כי יתחיל בימים הקרובים בהליך בחירת הרמטכ"ל - בהתייעצויות עם בכירים לשעבר    "הליך הבחירה יהיה סדור, שקול ואחראי ובסופו אבחר את הרמטכ"ל הטוב ביותר, שיידע להוביל את צה"ל לניצחון"
איציק וולף
פייסבוק תשלב את הצוותים של רדיקס, בהובלת האחים אודי ורועי ענתבי, בפעילות החברה במשרדיה שבלונדון ובקליפוריה
איציק וולף
רו"ח עידו כנען, ששימש כמבקר הפנים של החברה העוסקת בייעוץ וייזום עסקות בתחום בתי הזיקוק, פורש בטריקת דלת "בשל ליקויים מהותיים קיימים בבקרות הפנימיות ואי אמון ברצון הנהלת החברה לפעול לתיקונם"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il