X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומנים אישיים

כיצד להימנע משפעת?
שפעת נגרמת כאשר וירוס שפלש לגופנו, תוקף את דרכי הנשימה. כתוצאה מתקיפה זו בן האנוש חולה. אם כך, למה המערכת החיסונית שלנו לא מגנה ושומרת עלינו מפני הווירוס התוקף? איך לגרום למערכת החיסונית שלנו למלא את תפקידה?
המערכת החיסונית שלנו, תפקידה להגן ולשמור על הגוף הפיזי שלנו מפני פולשים כמו: וירוסים, חיידקים ושאר טפילים אחרים, אשר חודרים לתוך הגוף הפיזי שלנו על-מנת להתרבות. כתוצאה מכך נפגעים איברים פנימיים, ואנחנו נחלשים פיזית - מצב שיוצר מחלות לסוגיהן, מחלות שגורמות לסבל רב ואף למוות.
מה ההבדל בין מחלות לתופעות פיזיולוגיות? - תופעות פיזיולוגיות כמו: סרטן לסוגיו, אלצהיימר, פרקינסון, אפילפסיה, איי.אל.אס, ניוון שרירים ועוד, להבנתי הן אינן מחלות, אלא תופעות פיזיולוגיות שנגרמות גם כתוצאה מאורח חיים שגוי, שלא מאפשר תרגום נכון של האני העצמי, של זהותו האמיתית של בן האנוש, שנובע בעיקר כתוצאה ממצבים רגשיים, שלא מאפשרים לבן האנוש להיות רגוע ולהתחבר לזהותו האמיתית, ולכן המערכת החיסונית שלו אינה רלוונטית למקרים שציינתי ולאחרים. מה שכן יכול לקרות הוא, שכתוצאה מהתופעות הפיזיולוגיות שציינתי, בן האנוש נחלש - דבר שגורם גם למערכת החיסונית שלו להיחלש ואז לחלות.
איך הכל התחיל?
בן האנוש מורכב מהתודעה ומהגוף הפיזי. תהליך ההתפתחות האבולוציוני שלנו החל מתא אורגניזם אחד, שהמשיך להתפתח ונבנה והגיע למה שאנחנו עדים לו כיום, כגוף פיזי. במשך כל התהליך האבולוציוני, מהתא הראשון ועד שלב זה שבו הגענו ויצרנו לעצמנו את הגוף הפיזי, המין האנושי שרד ולמד לפתח לעצמו מערכת חיסונית, שתפקידה הוא להגן עליו ולשמור עליו מפני כל אותם פולשים. בשלב מסוים בתהליך החקירה, הלמידה וההתפתחות האבולוציונית של המין האנושי, החל בן האנוש לחפש לעצמו פתרונות חיצוניים, כמו למשל תרופות למיניהן, אמונות ועוד, שיחסנו וירפאו אותו מאותן מחלות שבן האנוש חלה בהן, וחשש מהן.
אני לא פוסל את השימוש בתרופות לחיסון ולריפוי מחלות שמקלות על הסבל האנושי ו/או האמונות. אבל שאלתי את עצמי שאלה: מה קרה למין האנושי שהמערכת החיסונית שלו אינה מאפשרת לו את ההגנה המלאה? - להבנתי, לשאלה זו יש תשובה שמבחינתי היא חד-משמעית והיא:
אורח חיים שגוי ולא בריא, שהמין האנושי אימץ לעצמו, שאינו מותאם לתפקוד והפעלה, וזאת כתוצאה מחוסר ההבנה שלו למהות ולמטרת החיים, שנובע מתרגום שגוי של בן האנוש לזהותו האמיתית, ותרגום שגוי למציאות האמיתית שבה הוא חי. כלומר, בן האנוש חי כיום במציאויות דמיוניות שהוא יצר לעצמו, וכל זה נובע מהרגשות הפנימיים שבו, שגורמים לו להזיה וליצירת מציאויות שהן אשליה. בן האנוש מנותק מזהותו האמיתית. רק כאשר בן האנוש רגוע, כלומר כאשר הוא אינו מפעיל את הרגשות הפנימיים שבו, הוא מחובר לעצמו, לאני העצמי שלו, לזהותו האמיתית - מצב זה יכול לאפשר לו להבין באופן ברור יותר את המציאות האמיתית שבה הוא חי.
אורח חיים רגוע ושליו מאפשר לבן האנוש לגרום לגופו הפיזי לתפקד באופן מאוזן ויציב, כלומר מכוון - מה שיאפשר למערכת החיסונית שלו לתפקד באופן המלא בעת הצורך, ויאפשר לו את כל הפתרונות לכל האפשרויות לזיהוי מהיר ולנטרול הפולש. כלומר, מבחינה תודעתית יש לנו את הידע שצברנו במהלך האבולוציה, אך הוא לא נמצא אצלנו במודע, כי התנתקנו מעצמנו.
מבחינה תודעתית, לאחר זיהויו של הפולש שפלש לתוך הגוף הפיזי שלנו, צריך להיות פתרון לנטרולו של אותו הפולש, השמדתו וסילוקו של הפולש מהגוף, כלומר ריפוי, תיקון, חידוש וניקוי הגוף הפיזי במידת הצורך. אבל, רצוי וכדאי שלא להגיע למצב שבו נצטרך להכניס לפעולה את המערכת החיסונית שלנו. אבל, ברגע שצריכים את מערכת החיסונית, חשוב שהיא תתפקד באופן מלא, ושמהירות תגובתה תהיה מיידית.
כדי להביא את המערכת החיסונית שתמלא את תפקידה באופן מהיר ומלא במידה שצריך אותה, צריכים להבין במכלול שלם של נושאים שאמורים לגרום לכך לקרות. [ממליץ לקרוא מאמר שכתבתי בנושא רוגע ושלווה]
לכל אורך תהליך החקירה, הלמידה וההתפתחות האבולוציונית שעברנו, ושעוד נעבור, בתודעתנו נשמר כל הידע שמאפשר את זיהוי הפולש ונטרולו, אבל כיוון שהפולש משתנה ועובר מוטציה גנטית, על מערכת החיסון לתת פתרון מהיר לשינוי זה, ואת זה עשינו בעבר ואנחנו עושים כיום, ואף נעשה בעתיד. רק צריך להעלות את היכולת לכך למודע שלנו, כיוון שידע זה קיים בתת מודע שלנו, ולכן אנחנו לא מודעים לו.
חשוב לזכור, שלגוף הפיזי האנושי יש את היכולות לשרוד, שעזרו לו לשרוד את כל תהליך החקירה, הלמידה וההתפתחות האבולוציונית עד היום, כל הידע הזה נמצא אצלנו בתת מודע, ובתהליך הלמידה וההתפתחות שלנו אנחנו לאט לאט מודעים אליו. לגוף הפיזי האנושי יש את כל האמצעים כדי לרפא, לתקן, לחדש ולנקות ואף לבנות את עצמו, כולל מערכת חיסון יעילה מאוד, שמאפשרת פתרון להשמדתו של כל פולש. אבל חוסר ההבנה וחוסר המודעות של המין האנושי ליכולותיו האישיות בשלב זה, גורמות לו להמעיט מערכו ולחפש פתרונות שהם חיצוניים, שזה גם בסדר.
אורח חיים רגוע ושליו, וחיים שיש בהם סדר ושיגרה, מאפשרים לגוף הפיזי לתפקד באופן יציב ומאוזן ומכוון, ובכך מאפשר לבן האנוש שמירה והגנה על עצמו. לדוגמה: ישנם נושאים שקשורים לחיי רוגע ושלווה שצריך לחיות לפיהם, כמו: רוגע, תזונה ושתייה, שינה של שמונה שעות בלילה, שמירה על טמפרטורת הגוף, פעילות גופנית, נשימות סדירות, היגיינה אישית וסביבתית, שיגרת חיים ללא לחץ של זמן, מקום מגורים, שיטת מחיה שמתאימה לצרכים הגופניים ועוד... חיים שיש בהם סדר ושיגרה, מאפשרים לבן האנוש לחיות על-פי סדר, הסדר מאפשר להתייצב ולממש את אותם נושאים שציינתי ולהביא את הגוף הפיזי שלנו לידי תפקוד מלא (כמובן שתמיד יהיה מה לשפר). במידה שאחד או יותר מהנושאים שציינתי לא יבוצע באופן שמותאם לגוף הפיזי, בן האנוש ייחלש, וכאשר בן האנוש נחלש, המערכת החיסונית שלו נחלשת גם כן. כמו כשבן האנוש לא רגוע ו/או תזונה לא מבוקרת ו/או חוסר הבנה מה, כמה ומתי לאכול, ו/או חוסר שינה ו/או חוסר או מיעוט בפעילות גופנית ועוד... בן אנוש חלש ומערכת חיסונית חלשה מאפשרים את חדירתם, התפתחותם והתרבותם של הפולשים בגוף הפיזי האנושי שיגרמו לבן האנוש לחלות ואף למות.
כבני אנוש אנחנו סוג של אנרגיה והמטרה האבולוציונית שאליה אנחנו שואפים, אם במודע או שלא במודע, היא להפוך ולהיות מודעים לעצמנו ולעצם קיומנו, והאחראים הבלעדיים לחיינו, באופן כזה שנוכל להביא את הגוף הפיזי שלנו, שזהו סוג של אנרגיה, להיות בריאים באופן תמידי, שיאפשר לנו אריכות ימים, ביטול הזקנה וחיי נצח. חשוב לדעת שלגוף הפיזי האנושי יש את היכולת להתקיים לנצח, וזה יכול לקרות אך ורק אם נבין איך לאפשר לו לבצע זאת.
מסקנה: מחלה נגרמת כתוצאה מחדירתם של פולשים כמו: חיידקים, וירוסים או טפילים אחרים. המחלה תתפרץ אך ורק כאשר המערכת החיסונית של הגוף הפיזי נחלשה או שאינה מתפקדת. כאשר המערכת החיסונית חלשה או שאינה מתפקדת ואינה מגנה ושומרת על גופנו הפיזי, מצב זה הוא תוצאה ישירה של אורח חיים שאינו מותאם לגוף הפיזי. אורח חיים רגוע ושליו, שמתאים לגוף הפיזי, יאפשר למערכת החיסונית לתת תשובה לפתרון הבעיה, גם אם אותו הפולש יעבור מוטציה, כיוון שכל הפתרונות לכך נמצאים אצלנו בתודעה, אך אנחנו לא מודעים להם.
סיכום: סדר, שיגרה באורח החיים הרגוע והשליו שלנו, יאפשרו לגוף הפיזי שלנו לתפקד ולפעול באופן מאוזן ויציב, ומכוון. ברגע שנגיע לרמת מודעות מתקדמת זו, נוכל למנוע מעצמנו מלחלות. אבל ברגע שנחלה, רצוי שהמערכת החיסונית שלנו תיתן את הפתרון לבעיה הבריאותית שנוצרה, ולתקן. חשוב להעלות נושא זה למודע שלנו, כיוון שלגוף הפיזי שלנו יש את היכולת לרפא, לתקן, לחדש, לנקות ואף לבנות את עצמו, אבל כדי לאפשר לו לבצע זאת, צריך להבין איך לחיות באורח חיים בריא.
לאורך כל תהליך האבולוציה שעברנו, ועד שלב זה של תהליך החקירה, הלמידה וההתפתחות, המין האנושי שרד. שרדנו, כי למדנו איך לשמור ולהגן על עצמנו, אך בשלב מסוים התנתקנו מזהותנו האמיתית, ומהיכולת שלנו להבין את המציאות האמיתית שבה אנחנו חיים, ברגע שנבצע לעצמנו את התיקון ונתחבר לעצמנו, נוכל להבין את היכולות האמיתיות שלנו. כשנבין, נימנע מלחלות בשפעת.

תאריך:  25/08/2009   |   עודכן:  25/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי קרמר
יוסי קרמר
ד"ר אברהם בן-עזרא
פרשת שופטים
גלעד קדומים
בגיל שלושים וחמש כבר מתחילים לעשות סיכומים - מה יש לי ומה אין לי, מי אני ומה אני (זה קצת יותר קשה)
יורם דורי
"לימוד אף.אס.יו" היא תנועת המקנה שורשים, עם הרצאות בטעם של יהדות וניחוח של ציונות    העיניים הנוצצות של הצעירים העידו על קליטת המסר, לא רק דרך המוח אלא ובעיקר דרך הלב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il