X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מכתבים/הערות

לכבוד הנשיא הנבחר של אירן, מר אחמדינג'אד;
שמי בתיה קטר, אני ילידת העיר שדרות, בת להורים יוצאי מרוקו דוד וסוזן יפרח. אני פונה אליך כיהודייה ישראלית וכאם לילדים אשר ההיסטוריה וגורל העמים שלנו היו שזורים וקשורים זה בזה לאורך השנים, הן מבחינה דתית והן מבחינה לאומית.
בטוחה אני שכאבה של כל אם על אובדן אחד מבניה הוא טרגדיה ושואה אישית בלתי הפיכה, ולאור האמור אני פונה אליך בפנייה ישירה ומבקשת ממך להפעיל את מלוא ההשפעה שיש לך להסיר תמיכתך בגורמי העוולה והשחור שמאיימים על השקט והשלום באזורנו ובעולם כולו, ובכך לחסוך את כאבם של אם ואב באשר הם, שעל לא עוול בכפם יאלצו לשלם מחיר כבד.
בטוחה אני שיש בכוחך הרם להשפיע ולשנות את האלימות הקשה בכך שתסיר תמיכתך בחיזבאללה, בחמס, באל-קאעידה ובגורמים הפונדמנטליסטים באזורנו. ובכך נאפשר את הרגעת הרוחות, וביחד נצליח להשיב אל שולחן הדיונים את כל הגורמים הנוגעים בדבר. ואולי בזכותך נצליח להתקדם לכיוון של שכנות כנה ואחווה, של שלום כלל אזורי במזרח התיכון.
הצהרותיך על הכוונה להשמדת מדינת ישראל יכולות חלילה להפוך לשינוי פניו של המזרח התיכון כולו שלא לטובה, היות שגם לישראל יש את היכולות שלה להגן על עצמה.
כאזרחית מדינת ישראל, אני מתנגדת בכל תוקף להחזרת שטחים תמורת שלום. שלום אמיתי צריך להיות מתוך רצון כנה וחיובי ומבלי לפגוע בשלמותה של מדינת ישראל הקטנה. המלחמה שמתרחשת באזורנו למעשה מבודדת אותך משאר מדינות העולם וגורמת לשנאה עולמית כלפיך וכלפי אזרחי אירן. כאזרחית שרואה את הכוח האדיר שיש לך, אני מאמינה שצריך לנתב להשכנת שלום אמיתי עם מדינת ישראל ושאר מדינות העולם כולו.
אני רוצה להאמין שגם אתה מעוניין בשלום שיתרום לשגשוג כלכלי, תרבותי ואנושי באזורנו ובארצך. תרומתך להשכנת שלום באזורנו תביא לך מקום גדול ונערץ בהיסטוריה האנושית כמשכין שהשכינה שורה במעשיו, ולא כדיקטטור (כדוגמת סדאם חוסיין) ששם לו למטרה להביא להשמדת מדינת ישראל והיישות היהודית בכלל.
אני פונה אליך כאם לאב שתשקול את בקשתי בכובד ראש כי דברים היוצאים מהלב נכנסים אל הלב. ואולי בזכותך נצליח אף להתקדם לכיוון של שכנות ושל שלום כלל אזורי במזרח התיכון.
מצפה לתגובה חיובית ולפגישה משותפת בה אתה כנשיא אירן, ואנוכי, תושבת העיר שדרות, כאזרחית של מדינת ישראל, שתהווה סנונית ראשונה במתווה של כינון יחסי שלום אמיתי וכנה אשר יביא את השקט והשלום בעולם כולו ובפרט במזרח התיכון.
בברכה,
בתיה קטר, נציגת ציבור בשדרות

תאריך:  26/08/2009   |   עודכן:  26/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נאורה אברהם
רות פורסטר
אוי, כמה שזה מעליב! רון קופמן התבטא בגסות כלפי הכנסת, ויו"ר הכנסת שנפגע עד עמקי נשמתו מתכונן לתבוע את עלבון הכנסת. איפה היית מר ריבלין כשיעלון קרא לשמאל וירוס?
רועי אורן
בשבוע סוער שהתחיל ברצח של ליאונרד קרפ והסתיים בהתאבדותו של הבדרן דודו טופז, ישנן ארבע נקודות נוספות הראויות להתייחסות
יניב שלום
אורנה מרקוס בן-צבי
כמה עשרות ק"מ מבוסטון העשירה, התגלו לי פניו העצובות של המשבר הכלכלי ומחירו האנושי: משפחות שאיבדו את בתיהן ונותרו חסרות בית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il