X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אז עם כל הכבוד לגברת טייב, בישראל 2009 מעדיף רוב הציבור לשמוע נפיחה שיוצאת מתחת לאגן של אייל גולן מאשר טקסט אנמי היוצא מעל האגן שלה... ובכלל, מה שגולן הספיק לזרוק בתחום המוזיקה טייב עוד לא הספיקה להרים...
▪  ▪  ▪
רק סלב... נינט טייב

בעימות המתוקשר, בעיקר ב"טריטוריות הצהובות" שבמדיה הכתובה והמקוונת, בין אייל גולן לנינט טייב, קשה שלא לצדד דווקא בעמדתו של גולן, אשר נתפס, בדרך כלל, כחפיפניק, פוחז ועוד כמה סופרלטיבים שנלקחו ממושב לצים.
תזכורת: גולן, בראיון עיתונאי, אמר כמה דברים שלא נעמו לאוזני מספר אנשים, ביניהם לנינט טייב, אשר נפגעה, כנראה עד עמקי נשמתה, אחרת לא הייתה מנצלת את אחת מהופעותיה כדי להיפרע מגולן. ומה אמר גולן? אז זהו, שהוא אמר מה שרבים וטובים ומקצועיים חושבים. אני לא אחזור על דבריו, אלא אומר מה אני חושב, למרות שאני לא טוב ולא מקצועי.
אני חושב ש"כוכב נולד" היא קיצור דרך, וזמרים מן הסוג שכוכב נולד מוציאה מתוכה אינם משופשפים דיים כדי להצליח כמו בוגרי בית ספר רימון למשל (מעניין, אבל גולן אמר דברים דומים...).
אני חושב, שנינט טייב, שהשיר היחידי שאני זוכר ממנה הוא "ים של דמעות", פנתה לסוג מוזיקה שאין בו לא רגש, לא מסר, לא שמחה ואפילו לא מחאה (מעניין, אבל גולן אמר דברים דומים...).
אני חושב שנינט טייב טרם השכילה להבין, כי צבע קולה, הרקע שלה וההוויה שבה צמחה לא מאפשרים לה "לקנות את הקהל" בשירים שאינם מהאגן כלפי מטה (מעניין אם אייל גולן אמר את זה?!).
אני סבור, שהחיבור בין נינט טייב לאביב גפן, זמר מוכשר אבל אישיות בעייתית ושנויה במחלוקת, לא רק שלא תרם לה כהוא זה; אדרבה, הוא רק הזיק לה, אפילו מאוד. לו לפחות היו אלה שלמה ארצי או שלום חנוך, שני ענקים מוסיקליים, אחראים על ההפקה, הכתיבה והעיבוד. אבל לא, הם לא.
נינט טייב היא סלב, לא יותר. בתור זמרת היא טרם הוכיחה את עצמה, למעט באותה תחרות מיתולוגית. שחקנית? "השיר שלנו" זה אפילו לא סצנה אחת בסרט "הלהקה". ככה שכל עוד יש את יהודה לוי משמאל וחברת פלאפון מימין, שתגיד תודה שאייל גולן בכלל התייחס אליה.
אינני גרופי של אייל גולן, אבל מדובר בזמר מוכשר עם קול אלוהי שעבר כברת דרך ארוכה וקשה עד שהגיע לאן שהגיע. תקליטו הראשון, "לחישה בלילה", היה רק חידוד הקנה לקראת הבאות. ומרגע שחבר לאתניקס כבר אי-אפשר היה לעצור אותו: כל שיר שלו הפך להיט, כל דיסק שלו פלטינה וכל הופעה פיצוץ. למרות המהמורות והמשברים בדרך, הוא הקפיד לעבוד עם הטובים שבכותבים/מלחינים/מעבדים/מפיקים ואף לבחור את הטובים שבשירים.
אז עם כל הכבוד לגברת טייב, בישראל 2009 מעדיף רוב הציבור לשמוע נפיחה שיוצאת מתחת לאגן של אייל גולן מאשר טקסט אנמי היוצא מעל האגן שלה... ובכלל, מה שגולן הספיק לזרוק בתחום המוזיקה טייב עוד לא הספיקה להרים...
ומשפט לסיום: בשפה הערבית למילה טייב יש שתי משמעויות. משמעות ראשונה - בסדר, נכון, צודק; משמעות שנייה - לא בשל. אז על דבריו של גולן על טייב אפשר לומר שהוא צודק והיא אכן טרם בשלה. לא כדי להיות שרית חדד ולא כדי להיות יהודית רביץ. וחוץ מזה, החרמתו של גולן על-ידי מפיקי "כוכב נולד" היא הפסד של התוכנית ושל הציבור, לא של גולן.

תאריך:  30/08/2009   |   עודכן:  30/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גב' טייב, גם אייל גולן צודק לפעמים
תגובות  [ 15 ] מוצגות  [ 15 ]  כתוב תגובה 
1
טייב רוצה להיות סטיל
איל  |  30/08/09 17:31
2
נכון מאוד!
אדל  |  30/08/09 18:55
3
אייל גולן ונינט טייב
גכיכ  |  30/08/09 21:04
4
טייב את סתם עגלה ל"ת
טיבי  |  30/08/09 23:19
5
טייב לא יעזור לך כלום
חלד משעל  |  30/08/09 23:28
6
זו נבלה וזה טרפה ! ל"ת
pini-1  |  31/08/09 00:41
7
היא לא אשמה
mchev /d/  |  31/08/09 01:03
8
צודק. מבטא דעתי בשלמות ל"ת
א מ רול  |  31/08/09 08:25
9
כל מילה בסלע ל"ת
חגי  |  31/08/09 17:04
10
יש מזרחים קלקר כמו "נינה" ש
ירון 18  |  2/09/09 01:06
 
- תגובה לירון 18
עמוס שריג  |  2/09/09 16:46
11
נינטוש
ריבקה  |  5/09/09 17:54
12
אין דבר יותר אנמי ומסריח
ממוזיקה מזרחית  |  6/09/09 17:00
13
וואלה צודק!!!! אייל המלך ל"ת
סיוי סטאר  |  7/09/09 00:35
14
תתבייש לך
חתיכת גזען  |  13/09/09 08:49
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלכס נחומסון
איך אמר קהלת החכם באדם? אין חדש תחת השמש וכי עת לכל חפץ. הדבר החשוב הוא שנדע לשמור על עצמנו, להילחם כשאין מנוס ולדעת להתפשר כשהאופציות האחרות גרועות יותר. שנהיה יותר חכמים ופחות צודקים
דב אבן-זהב
מבחן היישום של חיים מופחתי-אלימות אינו קל ואינו פשוט. זוהי דרך ארוכה ומרתקת של השבת האמון בפוטנציאל החיובי שבנו, של למידה הולכת ונמשכת על אודות עוצמתנו "הרכה"
מוטי פלד
"אש על כוחותינו" כתב רותם סלע וקלע בדיוק לתחושה של רבים מנכי צה"ל ומשפחותיהם. הנושא החמור ביותר מבחינתי בכתבה הוא העובדה הידועה (למי שמתעניין ומתעמק בנושא) שמבקר המדינה מאשים: "נציגי אגף השיקום שיקרו באופן עקבי ובמשך שנים לוועדה לביקורת המדינה..."
ד"ר יצחק קדמן
קצת יותר וקצת פחות לקראת שנת הלימודים תש"ע    מערכת החינוך - רשימת אתגרים, יעדים ומשימות    מנכ"ל המועצה לשלום הילד במאמר מיוחד לרגל פתיחת שנת הלימודים הבאה
גורי גרוסמן
כיליד ירושלים ותיק לא האמנתי שהירושלמים שגילו עד היום אדישות רבה לגורלה של עירם, יצטרפו בהמוניהם להצלת מרכז תרבות עיקרי בבירה    לא רק החרדים בירושלים יודעים להילחם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il