X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
שליטינו מבקשים להיות רחמנים על אכזרים וחושבים כי ימצאו חן בעיני העולם בהראותם 'כי מלכי חסד המה'. אין הם מכירים כי כאשר אנו משחררים מחבלים אנו מכריזים כי רצח יהודים אינו פשע יש דרך אחרת למו"מ עם חוטפים
▪  ▪  ▪
פעולות הטרור נתמכות על-ידי מדינת ישראל [צילום: AP]

הכלא הישראלי אינו מרתיע מחבלים
בישראל כלואים למעלה מעשרת אלפים מחבלים ערבים שהורשעו במשפט. המספר העצום הזה מעיד כי מדיניות ישראל אינה מרתיעה מחבלים. היעדר עונש מות מתקבל בבוז אצל הערבים הרואים בו סימן כי חיי הישראלים שרצחו חסרי ערך בעיני העולם, וישראל חוששת להעניש אותם בעונש היחיד שהם מכירים לרוצחים.
בשל השחרור התכוף של אלפי אסירים שפוטים אין היוצאים לפעולות רצח ושחיטות בישראלים חוששים שיהיו כלואים לתקופות ארוכות. תנאי השהות בכלא וביקורי המשפחות בכלא מעודדים צעירים מובטלים ונזקקים להצטרף לשורות המפגעים ולזכות בכלא למזון משובח, למענקי כסף ולהשכלה. אנו גם מעודדים אותם ללמוד עברית בכלא וכך מגדלים ומאמנים מרגלים יותר מצליחים ומחבלים יותר פוגעים שיידעו לקרוא את השלטים והמפות הישראליות ולעיין בעיתונים ולהאזין לתקשורת האזרחית והצבאית.

זעם אמריקני על שחרור מחבל אחד

לאחרונה ניתנה ההזדמנות לראות איך נתפסים שחרורים כאלה בעיני מדינות אחרות. בעיתונות העולמית התפרסם מכתב ששלח ראש סוכנות הביון האמריקנית במחאה על שחרור מחבל ערבי אחד - עבד אל באסט אל מגרהי - שהיה כלוא בסקוטלנד. וכך כתב איש הביטחון האמריקני רם המעלה אל שר המשפטים הסקוטי:
"המעשה שלכם שם ללעג את שלטון החוק. המעשה מעודד את הטרוריסטים ברחבי העולם אשר יאמינו עכשיו כי בלא קשר לאיכות החקירה נגדם ולמרות הרשעה בדין לאחר שהוענק לנאשם משפט הוגן, ועל-אף שנגזר דין מתאים לחומרת הפשע, ישוחרר הפושע יום אחד בטענה של רחמים.
"המעשה שלכם שם ללעג את הרגשות והמחשבות ואת המצוקה של אלה אשר הושפעו מן הטרגדיה של לוקרבי - הצוות הרפואי אשר חזה בזועה של הגופות... מאות הבלשים שחקרו וביקשו למצוא את האחראים לפשע... התובעים במשפט שהקדישו לו שנים... ומעל הכל, המעשה שלכם שם ללעג את האבל של אלה אשר איבדו את יקיריהם.
"לא הקצית זמן לבקר בצריף שבו נאספו חפצי הנרצחים לצורך זיהוי הגופות, הנעל הבודדת של נער, חולצת המכללה אשר לא תלבש אותה עוד התלמידה שנסעה אל הוריה לחופשת הלמודים, הצעצועים במזוודה של הנוסע שקנה מתנות לחג לילדיו ולאשתו..."
האם יכולים אלה ששלחו לחופשי את הרוצחים להימנע מהרהור כי אולי הייתה דרך אחרת שהייתה מבטיחה את חיי חיילינו והייתה מונעת עידוד הרוצחים הערבים למעשי החטיפות והרצח שבאו בעקבות השחרורים ההם?

מדוע איננו מפסיקים החשמל והמים לממשלת החמאס?

ה'מטבחון' של אולמרט, לבני וברק, וכמוהו המטבחון של נתניהו, ברק ומרידור אינו אף מעלה על הדעת לנסות להשיג את שחרור גלעד שליט בצעדים נדרשים

כאשר הורה שר הביטחון אהוד ברק לצאת לפעולה "עופרת יצוקה" בעזה, הניחו ראשי החמאס כי יהיו מטרה לצבא הישראלי. אך כאשר הסתתרו בבית חולים בעזה לא דרשה ישראל את פינוי בית החולים ולא הפגיזה אותו. הממשלה של ברק וציפורה בחרה להשאיר את מנהיגי החמאס בחיים כדי שלא לפגוע בבית החולים - וכך העדיפה את חיי האזרחים של ממשלת החמאס על חיי האזרחים של ממשלת ישראל. ובאותה החלטה גם ויתר אהוד ברק על הזדמנות לשחרר את החייל הישראלי גלעד שליט תמורת חיי ראשי החמאס.
ה'מטבחון' של אולמרט, לבני וברק, וכמוהו המטבחון של נתניהו, ברק ומרידור אינו אף מעלה על הדעת לנסות להשיג את שחרור גלעד שליט בצעדים נדרשים של הפסקת אספקת החשמל והמים לאויב, וביטול השערוריה של ביקורי הקרובים של פושעי החמאס בכלא הישראלי בשעה שממשלת החמאס מונעת כל מידע על החייל הישראלי.

צלקות נפשיות מן הגלות

ההסבר היחיד להתנהגות הזאת של ממשלת ישראל הוא תסביכים נפשיים של יהודים בגולה אשר פחדו להרגיז את הגויים, ובמקום להעניש את תוקפיהם, ביקשו למצוא חן בעיניהם

אין מדינה אחרת בעולם אשר מתנהגים בה השלטונות בצורה כזאת - החל מן הממונים על שלטון החוק הנמנעים מהטלת עונש המוות הקבוע בחוק, ועד הממשלה המפנקת רוצחים מתועבים בבתי כלא הדומים לבתי הבראה. בבתי הכלא מחלקים ראשי הרוצחים הוראות לאסירים ומטילים את חיתתם על הסוהרים, ומנהלים את החיים שם.
ההסבר היחיד להתנהגות הזאת של ממשלת ישראל הוא תסביכים נפשיים של יהודים בגולה אשר פחדו להרגיז את הגויים, ובמקום להעניש את תוקפיהם, ביקשו למצוא חן בעיניהם ולפייס אותם אם בעזרה ובעבודה ואם במתן שוחד. הטענה כי ישראל אינה רוצה להוציא להורג את המתועבים בפושעים כדי לא להפוך אותם לקדושים, אינה מתאימה למדינה חופשית, ומסגירה את עקבות הצלקות הנפשיות של יהודים משועבדים מימי גלות מזרח אירופה כאשר במשך מאות שנים נרדפו ונרצחו יהודים בגלל עלילה שרצחו את בן אלוהיהם של הנוצרים.

שחרור מחבלים - גזר דין מוות לישראלים

מעשה ההפקרה הזה של חיינו וההתרשלות בשמירה חזר שוב ושוב בימי שרון ובימי אולמרט, ואלפי מחבלים שולחו לחופשי לשוב לרצוח בנו

המטבחון של קובעי המדיניות הישראלית מכיר רק דרך אחת - שחרור אלפי מרצחים תמורת שתי גופות או חייל אחד. אנו יודעים כי רוב המחבלים אשר שוחררו, שבו ביתר כוח ולהיטות לפשעיהם ורצחו ישראלים למאות. שליטינו מבקשים להיות רחמנים על אכזרים וחושבים כי ימצאו חן בעיני העולם בהראותם 'כי מלכי חסד המה'. אין הם מכירים כי כאשר אנו משחררים מחבלים אנו מכריזים כי רצח יהודים אינו פשע, ואנו מתירים לכל מדינה לשחרר רוצחי ישראלים בארץ או בעולם.
בימי מנחם בגין שוחררו אלף מחבלים, ולמעשה ניתן הכינוי 'העסקה של אחמד ג'בריל', בניסיון לכסות בכינוי 'עסקה' על החרפה. מעשה ההפקרה הזה של חיינו וההתרשלות בשמירה חזר שוב ושוב בימי שרון ובימי אולמרט, ואלפי מחבלים שולחו לחופשי לשוב לרצוח בנו ומאות ישראלים שילמו בחייהם בעקבות ה'עסקות' הללו.

תאריך:  31/08/2009   |   עודכן:  31/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לקח מאמריקה: זעם על שחרור מחבל
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
דר אברהם אל תעצב אל ליבך יום..
רפאל אלקבץ  |  1/09/09 11:34
2
כמו שנאמר:יותר קשה להוציא
נתין מדמנת ישראל  |  1/09/09 11:52
3
ממני הם לא היו רואים אור עולם ל"ת
עמית2006  |  2/09/09 13:32
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר כהן
נראה שבכל שנה הולך וגדל מספר הילדים שלא הולכים לבית הספר, הם משמינים, הדימוי העצמי שלהם יורד והם אף שואפים "ריח ניחוח"    הגיע הזמן שהילדים שלנו יתחילו להשתמש ברגליהם
איתמר לוין
האם היטלר היה מטורף, או שמא יש לחפש את הסיבות למעשיו במחוזות אחרים?    ומה הם הלקחים מן המלחמה והשואה?
אורן פרסיקו
ידיעות אחרונות מצניע את כתב האישום נגד אולמרט    לבייב חוטף על ימין ועל שמאל    ומדונה מחליפה את "כוכב נולד"
ד"ר שושי רייטר
סובלים מלעיסה שמלווה בכאב? אובחנה אצלכם דלקת באוזניים אבל האנטיביוטיקה שנטלתם לא עוזרת? חושבים שכאבי הפנים או הראש שמופיעים מדי פעם הם בגלל שיני בינה שלא נעקרו? תחשבו שוב
עדי שטרנברג
ללא פעולה נמרצת ומיידית יאבדו חלקים הולכים וגדלים בחברה הישראלית את יכולתם להשתלב בשוק העבודה, דבר שיכול להוות נקודת אל-חזור של קיומה ועתידה של מדינת ישראל
רשימות נוספות
ישראל: כן להצעה הגרמנית  /  מחלקה ראשונה
"לא" לעסקה אם שליט מת  /  איציק וולף
"נגמרו ההסברים השחוקים; סליחה שאתה בשבי"  /  איציק וולף
חוסר איזון ואי-ודאות  /  ד"ר אברהם בן-עזרא
סמכות ללא אחריות  /  אהרון רול
נינט בשירות החמאס  /  נרי אבנרי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il