X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
המשחק היום הבהיר שהכישלון אינו סימפטום של מאמן מסוים או שחקנים בודדים, זה פשוט מנטליות של "לוזרים" שפשוט לא מגיעים כדי לנצח. אם כך, למה להמשיך להתבזות ברחבי העולם ולבזבז שעות שידור על נבחרת שאין לה, וכנראה גם לא תהיה לה, עם כל הצער, שום תכלית
▪  ▪  ▪
אולי בדור הבא יהיו מנצחים [צילום: AP]

צפיתי אתמול בערב, כמו אוהדי כדורגל רבים, בעוד משחק של נבחרת ישראל, זאת שנאמר עליה שאם היא תיכשל, לא נעפיל למונדיאל עוד שנים רבות. האמת שאין לי מושג מהיכן שאבתי את האופטימיות והתקווה שאולי הפעם, לאחר שנים של אכזבות, יתרחש הנס ונזכה לראות נבחרת ישראלית באליפות העולם בכדורגל. ברמה שהציגו השחקנים כולם, לא ראוי אפילו לשלם את דמי ההרשמה, להשתתפות במונדיאל.
המשחק מול נבחרת לטביה הבהיר שהכישלון אינו סימפטום של מאמן מסוים או שחקנים בודדים, זה פשוט מנטליות של "לוזרים" שפשוט לא מגיעים כדי לנצח. אם כך, למה להמשיך להתבזות ברחבי העולם, לבזבז סכומי עתק על מאמנים, משחקי ידידות ושעות שידור על נבחרת שאין לה, וכנראה גם לא תהיה לה, עם כל הצער, שום תכלית.
ההישג היחיד שאנחנו יכולים להתפאר בו לפחות בשלושת הקמפיינים האחרונים (אולי אף יותר), הוא בתחום יצירת התקווה המזויפת שהפעם זאת הנבחרת שתרסק את היריבים, ובכלל מי זאת קפריסין או לטביה, מי הם השחקנים של איי פארו לעומת הכוכבים הכחולים-לבנים ובכלל עברנו כבר בקלילות את שוויץ.
לפחות בתחום אחד יכולנו להציג ניצחון מוחץ, בתחום של העיתונות שעוסקת בהרחבה, כאילו זה העיקר, בתגובתו הבוטה והלא מקצועית, בלשון המעטה, של קפטן הנבחרת, שחקן מוכשר כשלעצמו, להחלטה של המאמן הלאומי להחליפו כ-30 דקות לסיום, או מי יהיה המאמן הראוי הבא.
גילוי נאות: תכננתי לפרסם את המאמר אתמול בערב, מיד אחרי המשחק, אבל במחשבה שנייה החלטתי לחכות לפרסומים היום, שעוסקים, איך אפשר שלא, במי יהיה המועמד הראוי לאמן את הנבחרת.
אז זהו, שעם כל הרצון הטוב, נטול ציניות, לראות את דגל ישראל במונדיאל, ואולי אפילו לחלום, רחמנא ליצלן, שנגיע לגמר, הגיע הזמן לסגור את הסטראט-אפ הכושל הזה, שמוחזק בהנשמה מלאכותית, לאפסן אותו בקפסולה מיוחדת שתיפתח רק בעוד 25 שנה, שיחלוף לו דור המדבר, ולא להעביר את השרביט לאף אחד מאלו שאימנו או שיחקו בנבחרת ישראל בעשור האחרון.
אולי עד אז, כשיחלפו להן שנות דור, ייוולדו שחקנים שבאים לנצח ולא להפסיד, יהיו פה מאמנים שידרשו מהשחקנים, "לשרוף" את הדשא במשך 90 דקות, ולא להלך להם כאילו מדובר בטיול בחיק הטבע. כשזה יקרה, יבוא הקהל בהמוניו ולא יצטרכו לחלק אלפי כרטיסים חינם רק כדי להראות יציעים מלאים.
את הכסף שנחסוך יש להשקיע בענפי ספורט שבהם נדרשת יכולת אינדיבידואלית, לא נטולת הפסדים, כדוגמת: אתלטיקה, שחייה, טניס, ג'ודו וכו'. בענפי ספורט רבים נפרצה הדרך, גם אם לא נטולת הפסדים, שמראה על רוח ספורטיבית, רצון עז לנצח ורצון כנה לייצג בכבוד.
ראוי גם להמשיך להשקיע בספורט הנכים שמספק, כמעט בצורה מסחרית, מדליות זהב, גאווה לאומית והכי חשוב ספורטאים גדולים שנותנים לכולנו קורת רוח.

תאריך:  06/09/2009   |   עודכן:  07/09/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נבחרת ישראל בכדורגל - ביזיון
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
ביזיון
חיים עמיר  |  7/09/09 11:44
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואל גוז'נסקי
הטבעת האירנית לופתת את זרועות התמנון שלה באזור הים האדום    חולשתה של תימן מנוצלת להשתלטות אירנית    מדינות במזרח אפריקה מחוזרות מצד אירן אשר זקוקה לבסיסים שם    ההשתלטות האירנית על המזרח התיכון - תסריט האימה
איתמר לוין
שלוש דוגמאות אקטואליות מחיי היום-יום על גורלו המר של צרכן ישראלי מצוי    המסקנה פשוטה: אתה בסך-הכל הלקוח, אין לך שום זכויות
קובי לירז
כיצד אנו נגררים שוב ושוב לוויכוחי סרק על נושאים שוליים, ומזניחים את המהות שלשמה אמור היה להתקיים כל התהליך, ואיך להחזיר את העיקר לסדר היום
ד"ר צ'לו רוזנברג
ראש הממשלה נמצא בין הפטיש לסדן ועליו להחליט בין שתי רעות: או שיימחץ על-ידי ארה"ב ואירופה, או על-ידי הקואליציה שלו. בהחלטתו לאיזה מן הצדדים להתמסר, הוא יקבע את עתידה של ישראל וממשלתו    נתניהו כבר החליט מה לעשות
ציפי לידר
דעת חכמים: מדוע הכשיר רבי סלנט את העוף עם החלב?    ומדוע לא שילמו הפועלים עבור החביות ששברו?    מי קיבל פטור מהצבא על-פי התורה? - לא, לא מה שחשבתם    במעגלי צדק, צדקה ויראה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il