X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חושף השחיתות רפי רותם פנה, באמצעות עו"ד פיני פישלר, אל היועץ המשפטי לממשלה ודרש שיפתח בחקירה על התנהלות מנכ"ל המשרד לביטחון פנים שהסתיר את פגישתו המוקדמת עם בוחנת הפוליגרף התעסוקתי "האם זהו עובד הציבור הבכיר שאותו הנכם מבקשים לראות במשרה כה רמה?"
▪  ▪  ▪
המנכ"ל והשר. דרושה בדיקה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
אדרי פרש מהמרוץ לתפקיד המפכ"ל
עידן יוסף
משה אדרי הודיע לשר כי הוא פורש מתוך דאגה למשטרת ישראל, שעלולה להישאר ללא מפכ"ל חודשים רבים * "מנסים במסע הכפשות לסכל את מועמדותי בכל דרך"
לרשימה המלאה

אדרי ובוחנת הפוליגרף הסתירו פגישתם
איציק וולף
משרד המשפטים בוחן חשד שלפיו המפכ"ל המיועד הסתיר מהוועדה למינוי בכירים כי ערך בדיקת הכנה פרטית לפוליגרף עם מי שיממה לאחר מכן מונתה לבצע את הבדיקה הרשמית * גם הבוחנת לא חשפה את המידע הקריטי בפני הוועדה * השופט גולדברג: "העניין הזה עולה על העניינים האחרים שהביאו לפסילת המועמדות" * ההערכה: אדרי יודיע בקרוב על פרישתו מהמרוץ לתפקיד המפכ"ל
לרשימה המלאה

רפי רותם, חושף השחיתות ברשות המיסים שהתלונה שהגיש על ניצב (בדימ.) צ'יקו אדרי הביאה בסופו של דבר לסיכול מינויו של אדרי למפכ"ל, דורש מן היועץ המשפטי לממשלה להדיח את אדרי מתפקידו כמנכ"ל המשרד לביטחון פנים.
במכתב ששלח עורך דינו של רותם, עו"ד פיני פישלר, ליועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, טען פישלר בשם רותם כי לאחר שנחשף שאדרי הסתיר מהוועדה למינויים בכירים את דבר פגישתו המוקדמת עם בוחנת הפוליגרף שביצעה לו את בדיקת הפוליגרף התעסוקתי יש לבחון את התנהלותו - הן בצדדים הפליליים והן בצדדים המשמעתיים והאתיים.
"האם ראוי מר משה אדרי להמשיך ולכהן בתפקידו כמנכ"ל המשרד לביטחון פנים? האם זהו עובד הציבור הבכיר שאותו הנכם מבקשים לראות במשרה כה רמה?", כתב.
לטענת פישלר, יש לבדוק גם את התנהלות הבודקת, חווה יודפת, הן בצדדים הפליליים והן בצדדים המשמעתיים-אתיים. בין היתר ציין כי יש לבחון ולהשוות את הגרסה שלה ואת גרסתו של אדרי להשתלשלות הדברים. כמו-כן, יש לבדוק את שעמד מאחורי העמדה שמסרה לוועדה למינויים בכירים ולפיה אי-אפשר לשאול את אדרי שאלות הנוגעות לפגישה שקיים עם פישלר ביוזמתו לאחר שרפי רותם התלונן עליו בפני הוועדה, מאחר שמדובר בשאלה שהתשובות עליה הן סובייקטיביות.
"מדוע לא יקבל הציבור בהקדם מידע מוסמך, מסודר, עדכני ומדויק, מידע המתבקש על-פי חוק חופש המידע וכן מסקנות ברורות הבאות מלשכת היועץ המשפטי לממשלה לעניין התנהלות נפסדת זו, מצד עובד ציבור בתפקיד בכיר, וההשלכות תוצאי התנהלות נפסדת זו?", תמה פישלר במכתבו ליועץ המשפטי לממשלה.
עוד טען כי על המשטרה ועל שירות הביטחון הכללי לשקול מחדש את ההתקשרות העסקית עם חווה יודפת, בודקת הפוליגרף, בשל העובדה שהסתירה את פגישתה עם אדרי כשביצעה לו את הפוליגרף התעסוקתי.

תאריך:  10/12/2018   |   עודכן:  10/12/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"דרושה חקירה פלילית נגד אדרי"
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אם לאדרי היה שכל שלא
ברוריה ממוצקין  |  10/12/18 17:56
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
תהיה החברה ה-36 בארגון הקובע את הכללים בתחומי הלבנות ההון ומימון הטרור    מדורגת שלישית בעולם באפקטיביות של המאבק בתחומים אלו
עידן יוסף
בציונות הדתית חוששים מפני השפעות השיח החד-מיני על החברה הדתית והקימו את תנועת בוחרים במשפחה    המטרה: לקדם את ערכי המשפחה המסורתית    "שינוי נטייה מינית הוא שאלה ערכית יותר ממדעית"
עידן יוסף
פורום חברות התחבורה הציבורית הפרטיות לוחץ על ועדת הכספים ומתריע כי מיליוני נוסעים עלולים להיפגע בגלל אי-העברת תקציבים למשרד התחבורה    משרד התחבורה: אין ולא יהיה שום קיצוץ בשירותי התחבורה הציבורית בדצמבר
איתמר לוין
המפקד לשעבר של מחוז ירושלים הורשע רק בעבירה אחת של הטרדה מינית והפרת אמונים    ביהמ"ש: שחם פגע במשטרה - אך מדובר במעשה נקודתי
יצחק דנון
י.ג ארכיאולוגיה חוזית תובעת מיליון שקל מחברת הנדל"ן אאורה ישראל יזמות והשקעות, בטענה להפרת הסכם לביצוע חפירות ביהוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il