X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המדינה הודיעה כי תחזיר בתוך שבועיים את רוב המסמכים שתפסה במסגרת חקירת חברת דיפנסיב שילד, שבשליטת גל הירש, לאחר שתכין עותקים שלהם חלק מהחומרים יישארו בתפיסת המדינה נציגת המשטרה על האיחוד בהגשת הבקשה: אין הסבר ממשי, התפספסו התזכורות הפנים יחידתיות
▪  ▪  ▪
התפספסו התזכורות [יונתן זינדל/פלאש 90]
המדינה: גל הירש תורם להתארכות החקירה נגדו
איתמר לוין
המשטרה ורשות המיסים טוענות, כי הירש אינו משתף פעולה בצורה מלאה בחקירת החשדות בנוגע לפעילותו בגאורגיה, מסר גרסה הסותרת את הראיות ולא סיפק את המסמכים שהתבקש להעביר
לרשימה המלאה

הפרקליטות הודיעה לבית המשפט כי יוחזרו לידי גל הירש המסמכים הנוגעים לחברת דיפנסיב שילד שבבעלותו, אשר נתפסו במסגרת החקירה המתנהלת ביחס אליה. עם זאת, הודיעה כי עותקים של המסמכים יישארו בידי המדינה. הצדדים הסכימו ביניהם על התנאים ובית המשפט נתן תוקף של החלטה להסכמה בין הצדדים.
מדובר במסמכים רבים שתפסה אצל הירש, עורך דינו ורואי החשבון שלו, וכן במחשבים שתפסה אצל הירש. האחרון טען בתגובה, כי הבקשה הוגשה באיחור וכי התמשכות החקירה מחייבת להחזיר לו את המסמכים. המדינה מודה שאיחרה בבקשה, אך אומרת שהיה זה בתום לב ושהאינטרס הציבורי במיצוי החקירה צריך לגבור על תקלה זו.
ההסכמות בנושא המסמכים התפוסים הגיעו לאחר שבית המשפט נזף בנציגי המדינה על האיחור בהגשת הבקשה להשארת המסמכים התפוסים בידיה. "אין לנו הסבר ממשי מדוע התרחשה התקלה בגינה לא ביקשנו להאריך את תקופת החזקת התפוסים מעבר לצווי התפיסה הראשונים, מעבר לעובדה שלא היה מעקב סדור אחר הרישומים", טענה בדיון נציגת המשטרה בדיון, סנ"צ לילית ניצן טייבר. לדבריה, המשטרה תופסת אלפי מוצגים ומתנהל מעקב רישומים ותזכורות ש'קופצות'. "התפספסו התזכורות. התזכורות הן פנים יחידתיות. מאז עשינו לעצמנו יישור קו בכל התיקים", טענה.
"הגעתי להסכמה עם חבריי באשר למסמכים שנתפסו מרואה החשבון ארליך והולצמן, יוחזרו החומרים שקשורים למר הירש באופן בלעדי לאחר העתקתם", אמרה. לדבריה, לא מדובר בחומרים שהם ניירות עבודה של רואי החשבון וכי ניירות העבודה של רואי החשבון ימשיכו להיות תפוסים למשך 60 ימים נוספים החל מהיום.
לדבריה, החומרים שנתפסו מרשותו של עו"ד ברוטפלד יוחזרו לאחר העתקה, למעט המעטפה שעליה כתוב "דוד קזרשווילי", אשר תישאר מוחזקת בשלב זה. זאת, משום שמדובר בחומר שקשור לעו"ד ברוטפלד ולא קשור לטיפולו של עו"ד טל שפירא. "עו"ד ברוטפלד יעיין בתוכן המעטפה, ואנו ננסה להגיע להבנות לגבי תוכנה", ציינה.
ביחס לחומרים שנתפסו ברשותו של גל הירש ציינה טייבר כי שלושת פרטי המחשב, יוחזרו לאחר העתקה נוספת, תוך 14 ימים מהיום. שתי מעטפות חתומות תישארנה גם הן בידי המדינה ובדיקה שלהן, כמו גם של מיילים ומסמכים נוספים, תיעשה על-ידי הירש או באי-כוחו. "לגבי יתרת החומר, המסמכים כולם יוחזרו לידי המשיב, לאחר שנוודא שכולם הועתקו, וזאת בתוך שבועיי מהיום", לשון הודעת המדינה.

ה"ת 60319-11-18 ישראל נ' הירש ואח' / פרוטוקול והחלטה
תאריך:  13/01/2019   |   עודכן:  13/01/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 גל הירש  טל שפירא  תום לב
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המסמכים התפוסים יוחזרו ברובם לגל הירש
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
ומה עם עונש על העבריינים
מן הצדק  |  13/01/19 15:09
2
כבוד
לשופט  |  13/01/19 15:18
3
מדוע לא נפסקו םיצויים ועונש
שופט  |  13/01/19 16:58
4
המשטרה, התקשורת והפרקליטות
התעללות  |  13/01/19 17:13
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת גל הירש
מירב ארד
ועדת הפנים החלה בהליך להקמת ועדת חקירה פרלמנטרית לבדיקת סיכול מינויו של גל הירש לתפקיד מפכ"ל המשטרה    היו"ר ח"כ קיש: ניסיון סיכול מועמד למפכ"לות הוא פגיעה בביטחונה של המדינה"
עומר כרמון
"שמענו גרסאות שונות. גם מהפרקליטות, גם מהמשטרה. כרגע אני לא רואה שום כלי אחר שיכול לקדם את הבדיקה ואת החקירה של העניין הזה"    לפני כחודש הודיע השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, כי בכוונתו לפעול להקמת ועדת חקירה ממלכתית בנושא, אך הדבר לא קודם
עומר כרמון
נשיאת בית הדין למשמעת במשטרה: "ראש אגף החקירות והמודיעין לשעבר, ניצב מני יצחקי, איים לבצע בי סיכול ממוקד"    משטרת ישראל: "הדברים המובאים בשמו של מני יצחקי אינם מאפיינים את סגנון הדיבור שלו, את יחסו לפקודיו ובוודאי שלא את פועלו רב השנים במלחמה בארגוני פשיעה"
איתמר לוין
החשד: חברת דיפנסיב שילד שבבעלותו שילמה בשנת 2008 שוחד לשר ההגנה דאז של גאורגיה, דוד קאזרשווילי, במטרה לזכות בפרויקטים במדינה
שמעון זיו
גל הירש הוא מלח הארץ שבחר להקדיש עצמו למדינה, אוהב מדינה בכל רמח אבריו ושסה גידיו שנפצע מסלע שגילגלו עליו מפגעים פלשתינים עד כדי כך שהפך לנכה ב-96% אולם סירב להרים ידים ולהכנע לפציעה החמורה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il